Hyks
výkonný člen KLANu
- 226
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
150000 mil? To bych čekal víc teda ? tolik mám teď najeto se skyD. Ale šestiválcový pickup má něco do sebe - brácha má Jeep Gladiátor a svezení je to parádní, hlavně tedy v terénu ?...tim samozrejme nechci rict, ze nemas pravdu...
Mmch u toho Amaroka V6 tvrdi, ze motor je dimenzovany minimalne na 150 tisic mil.
Motor + obe prevodovky jsou velky cca jako Peugeot 107 Zobrazit přílohu 44708
150000 mil? To bych čekal víc teda ? tolik mám teď najeto se skyD. Ale šestiválcový pickup má něco do sebe - brácha má Jeep Gladiátor a svezení je to parádní, hlavně tedy v terénu ?
No je drahý dost, ale brácha ho má hlavně na tahání vleku s bagrem a do terénu v jeho arboristické/zahradnické firmě a na to je perfektní, jediné co by požadavky splňovalo lépe je už jen F150 nebo Ram 1500 a to už se mu zdálo moc velké, i když on ten Gladiátor s 5.5 metry taky není zrovna drobek, ale je alespoň užšíja taky , ale snad to neni vzdalenost po ktere to ma zacit horet, ale 150 tisic mil by to melo vydrzet i kdyz tomu davat kour (tak to vysvetlovali).
Ja to chci hlavne na rozsekany silnice... teren nevylucuju, ale nesmi vzniknout ZADNE skrabance, tedy ani od kaminku ci plnotucne travy.
edit: tvl ten Gladiator teda taky neni levnej... to stoji jak Amaroun v Nemecku...
No je drahý dost, ale brácha ho má hlavně na tahání vleku s bagrem a do terénu v jeho arboristické/zahradnické firmě a na to je perfektní, jediné co by požadavky splňovalo lépe je už jen F150 nebo Ram 1500 a to už se mu zdálo moc velké, i když on ten Gladiátor s 5.5 metry taky není zrovna drobek, ale je alespoň užší
To nepochybuji že utáhnou, ale přeci jen ten Amarok vypadá trochu víc načančaně a člověku je líto ho rasovat v terénu.koukam na to.. zda se mi to velikostne cca stejne, jako Ranger/Amarok.
Nase PanAmericany V6 papirove utahnou 3.5 tuny a ma to na to i nejaky rezimy a prevodovku. Zkouset to ale nebudu. Max muzu vezt nejakeho tlustsiho kamarada
F150 uz je nad tim, to je jasne.
To nepochybuji že utáhnou, ale přeci jen ten Amarok vypadá trochu víc načančaně a člověku je líto ho rasovat v terénu.
Ten Jeep má paradoxně na kouli jen 2.8 tuny, údajně kvůli emisím ? ale samozřejmě utáhne mnohem více, předchozí Grand Cherokee měl na kouli 3.5, ale kvůli samonosné karoserii to nebylo s touto váhou to pravé ořechové, a dost se kroutil. Gladiátor s rámovou konstrukcí si s tím poradí mnohem lépe.
Tak snad budeš s Amarokem spokojený ?
to je hodne velky... ale jestli se koukam dobre, tak taky na ramu?
Mensi obdoba je napr. Everest, ktery je na "mem" ramu z Rangera / Amaroka.
Ano, take je to body-on-frame. Nevim vlastne pro jake trhy je Everest vyrabeny, ale na severoamerickem trhu se neprodava, pokud jsem koukal dobre. Podobne napr. se neprodava ani Land Cruiser (jedine v podobe Lexusu LX).
Ale stejne uvidim, az si ta auta prohlednu na zivo. Takze kdo vi ...
Ani si to nebol skusat?diky.. snad jo. Jeste jsem s zadnym pickupem nejel
Ani si to nebol skusat?
Ja som jazdil 4 roky Navaru D23 a vazne super vozenie, ale korbu ked nevyuzvas stale na nejake spinave tazke veci, tak je to zbytocne.
Hlavne korba bola stale spinava, tazko sa nakladali a vyberali z nej veci, vzdy som musel skocit hore, co ma bavilo tak prve dva roky. Dalsi problem bola vyska korby, vo firme prenasam stroje ktore su vyssie, tym padom som nemohol zatiahnut roletu a ked bol dazd tak som nic nepreviezol. Ked mrzlo bolo zase vsetko zmrznute a stroje som zase nemohol prevazat. Skor som to bral ako dvojmiestne auto a ked sa mi narodilo dieta uz bol problem.
Preto som aj dlho uvazoval za co navaru vymenim, Ranger Raptor ma odradzal motorom a korbou a len tak zo srandy jedneho dna ked som siel okolo Jeepu tak som tam skocil sa pozriet na novy Wrangler. V starsej generacii som jazdil niekolko krat a to boli hrozne auta na cestu, plus vyhotovenie v kabine bolo lacne a skarede. Nova generacia uplne ine auto, tak v ten den po testovacke uz bola zaplatena zaloha. Auto splnalo to co som potreboval, vysoky kufor, svetla vyska, auto cele olemovane plastom ( za rok aj pol mi nikto neurobil preliaceninu alebo skrabanec ) a dynamika super na to aka je to krabica.
Gladiator je super, ale citit z neho uz ten pracovny chrakter, aj prejav motora a razvor je vazne taky dlhy ze na ceste ked som s tym isiel som mal pocit ako na vode ked su vlny. Plus plytsia korba oproti konkurencii.
A vazne jsou tyhle pickupy typu amaroku pohodlny na rizeni, kdyz to jezdi ”prazdny”? (tzn. S lidma, ktery jsou proti nakladu lehky). Nejak ziju v tom, ze auta na ramu nejsou ridicsky nic moc, pokud se s tim teda nejezdi v terenu nebo nalozeny, coz pak prevazuje mraky nevyhod…
S pickupy jsem nikdy nejezdil, ale treba dodavky a dodavko-auta jsou pro me nocni mura, a to se docela pravidelne vozim za volantem ”novych”, ackoliv v prepravni uprave… ale tchyne kupuje do firmy ty lepsi modely, protoze se s tim jezdi dalkove trasy. A stejne je to proti osobaku a beznymu SUV dost hrozny.
Proto treba za me moc neexistuje moznost, ze bych se chtel smirovat s nakupem neceho takoveho… jestli bych se nekam dival, tak opravdu spis smerem spotrovneji strizenych velkych SUV (kdyby existovaly MPV, tak klidne ty). V nejhorsim treba CX-80, CX-90, apod. A radsi bych snesl nizsi vybavu nebo dvoulety auto, nez jezdit s “dodavkou” ci “pickupem” a usporou 1/4 nakupni ceny. Ale proste fakt si pri svym ridicskym stylu a vztahu k autu neumim predstavit, ze to neni chovanim osobak.
Ano, ostal uz len plug in, ja som este stihol cisto benzin.Mmch ale pokud vim, tak v posledni dobe to z hlediska motoru atd nebyla s Wranglery zadna slava.
Hardtop je podla mna to najhorsie riesenie, co je vzadu musis vyskocit na korbu a krcit sa na kolenach a zohnuty aby si sa tam zmestil.no pockej, ale na tohle prece existuje hardtop, ne?
Aj navara mala viacprvkovu zadnu napravu, preto som ju kupil (aj cena bola super), ranger a amarok prazdne poskakovali. Ale niekomu to nevadi.tvrdsi.
Mmch to nema jen ram, ale i vzadu listova pera ... jen Raptor ma vzadu vinute pruziny.
Ano, ostal uz len plug in, ja som este stihol cisto benzin.
Hardtop je podla mna to najhorsie riesenie, co je vzadu musis vyskocit na korbu a krcit sa na kolenach a zohnuty aby si sa tam zmestil.
Tak ja tim myslel "blbe" z pohledu srovnani s osobakem na bezne kvalitni silnici. V mem pripade ujedu rocne tak 29700 km po kvalitnich cestach, z toho treba max tak 4000 po "snehu" (brecka, snih, led), a 300 km po necem horsim, co ale zvladne typicky SUV nebo i treba vyssi MPV (ktery mivaly obecne vyssi svetlou vysku, nez nizky sedany/kombiky)... nejaky "strade bianche" v jihoevropskych zemich, vyjimecne lesni ci polni cesta v CR, nebo u rodicu na chatu. Samozrejme kdybych ty pomery mel otoceny, nevaham ani minutu... Ale dokud bych to nemel aspon pul na pul, asi bych si na ty vyjimecny pripady koupil spis neco starsiho, protoze jinak by kazdej kilometr byl sakra drahej.Uplne bych je neobvinoval, ze delaji vsechno blbe. S pickupem muzes jezdit po cestach, kde mas s normalnim autem (opravneny) pocit, ze ho tou strasnou silnici nicis. Tohle je delane na rozbite cesty... a v tomhle to je super.
Tak ja tim myslel "blbe" z pohledu srovnani s osobakem na bezne kvalitni silnici. V mem pripade ujedu rocne tak 29700 km po kvalitnich cestach, z toho treba max tak 4000 po "snehu" (brecka, snih, led), a 300 km po necem horsim, co ale zvladne typicky SUV nebo i treba vyssi MPV (ktery mivaly obecne vyssi svetlou vysku, nez nizky sedany/kombiky)... nejaky "strade bianche" v jihoevropskych zemich, vyjimecne lesni ci polni cesta v CR, nebo u rodicu na chatu. Samozrejme kdybych ty pomery mel otoceny, nevaham ani minutu... Ale dokud bych to nemel aspon pul na pul, asi bych si na ty vyjimecny pripady koupil spis neco starsiho, protoze jinak by kazdej kilometr byl sakra drahej.
Ze to v USA nebo Australii frci, to samozrejme vim. Ale i tam mi pripada, ze by pulka majitelu mohla jezdit necim normalnim, a ve vsech ohledech by si prilepsili.