• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Dodávka nového neMazda povozu se z 28.3. posunula na 18.2. Sakra, ještě budu shánět zimní pneu (ba ne, nechám jim to na salónu kdyžtak ten měsíc). :D
 
Dodávka nového neMazda povozu se z 28.3. posunula na 18.2. Sakra, ještě budu shánět zimní pneu (ba ne, nechám jim to na salónu kdyžtak ten měsíc). :D

Ale nenecháš. :) Pěkně si to převezeš honem do garáže i na letních, kdyby došlo na nejhorší.
 
Dodávka nového neMazda povozu se z 28.3. posunula na 18.2. Sakra, ještě budu shánět zimní pneu (ba ne, nechám jim to na salónu kdyžtak ten měsíc). :D
No rozhodně se těším na recenzi ne-mazda vozu :)
 
Dnes ve Světě motoru test Kia Stinger, tak to ráno frčím koupit ať je co číst k ranní kávě
 
Já už se taky těším na cestu do Olomouce za @Davep na 3,3 :cool:
Co to znamena? @Davep je majitelem takoveho vozu nebo pracuje v AUTO Hlavacek a.s., kde ho prodavaji?

Nahlížet na to optikou ceny je jiná věc. Jenže Kia to video udělala jako srovnání s nejvyšší prémií a neuvědomuje si, že vybudovat si prémiový image, to je běh na dlouhou trať.
Predpokladam, ze nikdo strizlive uvazujici, ta auta nemuze realne porovnavat jako celkove auto proti autu. Proc to video vzniklo, jak vzniklo, to nevim. Ale vypovida jen a pouze o jizdnich vlastnostech danych modelu. A protoze cena auta neni jen o jizdnich vlastnostech, tak z videa to moc o cene nemluvi. Maximalne si muze majitel/zajemce Stingeru rict, ze mu to jezdi, jak Panamere s trilitrem ;).

Sotva nekdo z te zminovane sorty lidi, na ktere pousobi pozlatko "premie", pujde okukovat Kiu nebo vubec nekdo, kdo ma dost penez, aby uvazoval o Panamere.

Ale z toho pohledu ceny, ikdyz je Stinger mozna drazsi, nez by musel byt. Co si ale chces za 1.4M poridit noveho, co bude stejne velke a vykonne/rychle?
 
IMO z pohledu toho, co stojí 5l Mustang nebo 370Z NISMO je Stinger aktuálně docela drahý, ale až se trh nasytí a budou větší slevy, bude to snesitelnější.
 
No uvidime, kez by ;). Ono u toho Mustangu nebo 370Z si teda moc na zadnich sedackach neuzijes, nemluve o tom, ze ani nemaji dvere. Proto jsem mluvil o te "velikosti". Proto mi ten Stinger tak hodne subjektivne sedne. Tridverova kupatka jsou u me uz rovnou vyrazena z uvahy.
 
Schválne, od kritikov ceny Stingera, by som rád počul,
ktoré z vyssie spomínaných "neporovnateľných áut" - Panamera a spol., za akú predajnú cenu má
ortopedicky takmer dokonalé sedadlo vodiča, vetrané / chladené / vyhrievané, elektricky pamäťove riadené sedadlo
+ elektricky pamäťove nastaviteľný volant
a či také niečo majú luxus-imidžovky v základe v nepríplatkovej výbave ? !

Myslim, že pomer cena / komfort s bonusom praktičnosti a jazdnych vlastnosti, je Stinger na nasich trhoch momentalne No1.,
aj keď hodnota "snobského parametru" Kia, je najskor asi blizka hodnote nula.
 
@Ter Leeloo II Myšleno pokud je ta přidaná hodnota Stingeru 3.3T vs 2.0T v koních pod kapotou. Stinger taky nemá spoustu věcí, co Mustang, včetně 80 koní, a nedělám z toho kovbojku. ;)

@lakilaki Nic proti značce KIA, ale ta to prostě dělá jinak. Výše zmíněné prvky jsou jen položkou v ceníku, ale kvalita, kterou u nich dostaneš u prémie, je úplně jinde, než u KIA ale třeba i Mazdy. Samozřejmě, že část ceny tvoří značka, ale ta značka se buduje na nějaké kvalitě. To není o tom, odškrtat si: má to sedačky, OK, má to navigaci, OK. ;) Však všichni víme, jakou kvalitu má kůže na volantu Mazda, jak svižná, intuitivní je navigace atp. Je to prostě jiný vesmír.
 
Poslední úprava:
Ale z toho pohledu ceny, ikdyz je Stinger mozna drazsi, nez by musel byt. Co si ale chces za 1.4M poridit noveho, co bude stejne velke a vykonne/rychle?

No já už jsem Ti jednou psal, že bych si připlatil a šel do Audi, což je moje srdcovka. Třeba jak teď lítám po salonech kvůli autu pro manželku, dozvěděl jsem se právě v Audi, že před koncem roku měli obrovské slevy na celou řadu A6 vč. A6 Allroad. Slevy až 600K Kč. Funglovka Allroadu šla pořídit levněji než Stinger.

Ano, bylo by to se slabším motorem. A ano, stávající A6 letos končí a na podzim bude nahrazena novým modelem. Přesto bych do toho šel. Štěstí nebo smůla, že měli tuhle akci o rok později od objednání mé Mazdy. Jinak by mě to asi zlomilo a překročil bych svůj finanční limit. :) Už jsem pochopil, proč jeden místní podnikatel koupil hned dvě Audi A6 najednou. Ta cena byla fakt výjimečná.

Na druhou stranu, A6 má kde kdo. Stinger bude exkluzivní zboží. Ale 1.4M je prostě moc. I když běžně za tuhle sumu BMW řady 5 nebo právě A6 nekoupíš, není problém sehnat mírně jetou předváděčku a spokojit se se slabším motorem. Sám ale víš, že tahle auta vyloženě slabý motor nemají.
 
jsem si schválně naklikal stejnou výbavu do Veloce, co mám v GJ a jsem s dvoulitrovym motorem + T na 1,5 mio ..... bhehe, tak určitě...
 
No já už jsem Ti jednou psal, že bych si připlatil a šel do Audi, což je moje srdcovka.
Ja vim, trosku jsem se do toho zamotal. Jinak na me prave ta "premie" pusobi spise opacne, odrazuje me od sebe. Protoze presne hned v necich ocich budu za snoba a burzousta. Nasi jednu dobu meli (v dobe, kdyz uz jsem u nich nebydlel) BMW 5 a pak Audi A6, tak mi to tak prislo, ze lidi jsou neprijemni uz jen proto, ze Te videji prijet nejakym autem.
 
No snad se i to myšlení lidí u nás postupně mění. Problémem těchto prémiovek je, že fakt mají trochu špatnou image kvůli pár blbcům, co na sebe chtějí poutat pozornost. Bezohledná agresivní jízda nebo rádoby podnikatelé, kteří si myslí, že jim patří svět. Ale takhle nelze paušalizovat.

Na druhou stranu, někdy mám dojem, že jisté typy aut přitahují podobné charaktery lidí. Třeba Renault Thalia. Kdykoliv ho potkám, jede strašně pomalu a přehnaně opatrně. Výjimkou byl jeden borec, který s tím jel přes 120km/h, čímž definitivně nabořil mou ideu, že Thaliu má jen přehnaně opatrný řidič. :D Stejně tak je proto možný, že Audi A6 a BMW 5 si kupují převážně agresivnější charaktery řidičů, kteří pak nasírají okolní provoz. Anebo ta auta svádí k takové jízdě, nevím. :)

Já, od té doby, co mám Mazdu 6, jezdím více na pohodu. Nevím proč. Prostě se kochám, užívám si jízdu. Proto mám i tu nízkou spotřebu. Rozdíl mezi námi, jak tak koukám na Sprintmonitor, je pomalu 2,5l/100. :D
 
... nechápu, jak může někdo pojmenovat auto po zpěvačce a herečce z mexických telenovel... :D
 
Back
Top