• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Ano Audi si kupuji hlavne lidi co maji jen na zakladni verzi,protoze to vysvetluje to ze blikace jsou za priplatek :D Ne jen blba pripominka ale bohuzel co tak jezdim tak to tak pozoruju...
 
@shr3k-u, jak jsi komentoval Insignii GSi na auto.cz, tak s tim ukoncenim vyroby motoru to je uz definitivni? Ja jen, ze u me porad hned za Stingerem v zebricku stoji prave Insignie.
 
Ano můžeš se poptat u prodejce, 8/2018 konec výroby.
 
Co OPEL koupili Frantíci, skončí víc modelů.
 
No to jo, ale pokud vim, tak nema koncit Insignia jako model. Problem s budoucnosti ma ten konkretni motor, o ktery bych pripadne stal (ten, co ma @shr3k objednany) - 2.0 TURBO (191kW/260k).
 
Je to tak, Insignia se bude dělat ještě hodně dlouho.
 
Co interier, sedacky .... podvozok, riadenie ?
Vim, ze jsem na toto nikdy neodpovedel, ale ja jsem hrozne mizerny recenzent/kritik. Jak jste si vsimli, za tu kratkou jizdu jsem si ani nebyl schopen vsimnout toho "hrozneho" chovani Lineartronicu/motoru. Ja potrebuju daleko vetsi cas, nez si veci osaham a zhodnotim. A pak ... casto jsem proste spokojen s tim, co je, beru veci tak, jak jsou.

Takhle jen muzu rict, ze me na sezeni a rizeni primo nic neotravovalo. Teda do rizeni mi daleko vic zasahovalo hlidani pruhu, nez jsem zvykly, ale nic desneho. Hned prvni vec, co jsem musel resit po nastoupeni, bylo snizeni jasu infotainmentu na minimum, protoze to nejak nebylo automaticke (asi bylo vypnuto) a me ty velke obrazovky za tmy moc oslnuji - idealne bych chtel mit v aute za jizdy temer tmu.

Ale predevsim, proste mi chybel head-up displej. Ja si uz asi nebudu moct koupit auto bez nej. Ten horni pridavny stredovy displej u Imprezy toto proste nahradit nedokaze.
 
Musím říct, že právě headup u Insignie se mi moc líbil, zobrazuje krásně daleko vpředu před autem. Co budu asi postrádat, bude automatická roleta zaháknutá za zadní dveře.
 
tak 3, 4 a 5 místo ;) to je silný argument :)
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************
 
No to jo, ale pokud vim, tak nema koncit Insignia jako model. Problem s budoucnosti ma ten konkretni motor, o ktery bych pripadne stal (ten, co ma @shr3k objednany) - 2.0 TURBO (191kW/260k).
Tak nezaručená informace, prý by tam měli dát 1.6 SIDI Turbo 200k s filtrem, jak se dává do Astry, no to bude výhra. :D
 
Tyjo, takovy naslaply GSicko! :D

Jinak ja byl u Opla ve ctvrtek, ptal jsem se na to, ale tvrdil mi pan, ze zatim zadna dostupna informace o nahrade jeste neni ani na jejich internim portale. Dokonce pry ani ten oficialni termin konce objednavek 2.0 TURBO. Spis to zatim lze z informaci vydedukovat.

Jinak sleva teda z 1.206.100,- na 939.900,-. Jo, to jde :D.
 
Poslední úprava:
Možná to francouzští manažeři ještě trochu přifouknou, když může mít Peugeot 199 kW z poruchové 1.6... ;) důležitá je laboratorní kombinovaná spotřeba 6,1 l/100 km, o tu jde.
 
Jeste jsem trosku editoval prispevek, kdyz jsi psal. Nicmene pro Tebe asi jiz nic zjimaveho.

Kazdopadne pro me to zatim vypada tak, ze jak s novym autem zatim moc nespecham, tak pokud nebude rozumna alternativa k 2.0 TURBO, tak Insignia vypadne z meho druheho mista v zebricku zajmu :(.
 
Z pohledu cireho poteseni z jizdy ;)
Uz jsem ho mel pujceny jeste pred upravou, kdyz mel “jen” 280 koniku a byla to parada.
 
Nj ja nejsem moc vybiravej. A je to kamos, takze na pohodu
 
Back
Top