• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Na cestě zpátky jsem ale potkal v protisměru červený Stinger a ten mě nadchnul. Na cestě je to unikátní, impozantní kára. Pořád se mi nelíbí ten interiér, aspoň na fotkách ne, ale auto naživo jsem v téhle červené barvě viděl poprvé a byl jsem ohromený. :woot:

Stingera v červené potkávám teď dost často a opravdu je to nádherné auto, ale u mne vítězí modrá, ta mu sedne :cool:. Včera jsem je potkal na D1 pod Hight Tatra a pak v Žilině a to jsem chtěl hned měnit. Musím říct synovcům, ať si jej půjčí z práce, někdy na víkend, když budu na Slovači
 
To ja jsem teda jeste Stinger nikdy na silnici nepotkal :(. Chtel bych to videt, jak to auto pusobi na zivo v provozu z venku. Kazdopadne byval bych asi take nakonec volil tu modrou (s bilym interierem).
 
Hezky meda,i ty fake koncovky by mi nevadily.O motorizaci nechci mluvit ale me osobne nejde po chuti ten digitalni pristrojovy stit(expert Pepa by rekl kaplicka pristroju). Ja jsem holt konzerva a mam radsi analogovou klasiku.
 
Hezky meda,i ty fake koncovky by mi nevadily.O motorizaci nechci mluvit ale me osobne nejde po chuti ten digitalni pristrojovy stit(expert Pepa by rekl kaplicka pristroju). Ja jsem holt konzerva a mam radsi analogovou klasiku.
Mno jo, ale pri Tvem jizdnim vkusu se prece divas na uplne spatny model, ne? :p Kdyby ses dival na to spravne, tak patrne nemusis ani prekousavat fake koncovky :D. Ano ... penize na to asi mit nebudeme, ale ... ;).

Mercedes-AMG A 45 zachycen špiony: Vrchol nového áčka ždímá z dvoulitru famózní výkon
 
To ja jsem teda jeste Stinger nikdy na silnici nepotkal :(. Chtel bych to videt, jak to auto pusobi na zivo v provozu z venku. Kazdopadne byval bych asi take nakonec volil tu modrou (s bilym interierem).
Vcera na parkovisti u Hornbachu jsem potkal bilej Stinger...chvili jsem myslel jestli to neni Tesla...nevypada to zle musim rict...
 
300 kW z dvoulitru už mi přijde docela hodně. Nevěřím ze ten motor vydrží 100k... Bohatě by stačila A250 ale 900k za nižší střední :rolleyes:
 
Ja se zase moc tesim na nas novy sluzebak. Nissan KvaKvaj uz dikybohu doslouzil a tak dostanem novou automobilovou lahudku...DACII DUSTER :-D
 
Hezky meda,i ty fake koncovky by mi nevadily.O motorizaci nechci mluvit ale me osobne nejde po chuti ten digitalni pristrojovy stit(expert Pepa by rekl kaplicka pristroju). Ja jsem holt konzerva a mam radsi analogovou klasiku.
Me se to auto líbí..in-out, ale ta cena za solidní motor je raketa..ta 1.3L tuším 160k není asi špatně ale 900koliku je jakbysmet úlet..s Magdou ušetříme čtvrt mega..a nejsem na tom i nic hůře. Předešlá generace áčka mě dost zklamala...hold očekávání od prémie jsou na jiném levelu

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Naše nová Mazda CX-3 je pořád někde na cestě, tak jsem si trochu připlatil. :D Pěkná hračka, co jí říkáte? Dokonce i moje Mazda 6 vypadá vedle jako SUV. :D

upload_2018-8-5_6-58-22.png

No a teď vážně. ;) Je to jen víkendová záležitost. Navečer zkusím poslat víc fotek a dojmy z tohoto dvoudenního rande. Zatím si to neskutečně užívám a sousedi vypadají nějak takhle: :wideyed:
 
Mám teď chvilku, tak první dojmy. Věřím, že většina z vás poznala BMW i8 Coupé, hybrid o výkon 275 kW/374 k. Bohužel není moje. Kdyby to šlo, tohle auto bych už nevrátil. Známý mi jej půjčil zdarma přes víkend a prostě mě tím dostal. Nevím, jak to říct, ale trochu na mě padla deprese, že něco takového nemám pro radost. :arghh: Vím, že je to nepraktické auto, asi zbytečné, ale v mnoha směrech naprosto dokonalé. A hlavně návykové, opravdu příšerně návykové.

Předně, na fotkách nepůsobí až tak dobře jako ve skutečnosti. Je to magnet na oči, doslova kočkolap i v této nenápadné matné černé. Lidé před kostelem ztratili zájem i o bohoslužbu, když jsme projeli kolem (navíc schválně jen v tichém elektrickém módu). Zrychlení 0-100 km/h udělá za nějakých 4,4 s. Doslova vám to sevře žaludek, je to skoro až omračující pocit, jak vystřelí vpřed. Předjíždění je vyloženě nirvána, 200 km/h je na tachometru jako nic a auto sedí jako přibité. Když to přeženete s rychlostí v zatáčce, zadek auta nádherně čitelně ujíždí do strany, ale vůbec jsem neměl strach, že to hodím do škarpy. Nevím, jak to vysvětlit. Je to jako řízený smyk, který máte plně pod kontrolou. Na zadku jsou přitom hodně široké gumy, 245/40 R20, vpředu překvapivě úzké 215/45 R20.

Nejvíce mě dostalo, jak šíleně rychle lze vletět do zatáčky. Řídil jsem na prázdné cestě a známý mi předtím ukázal, co si s tím mohu dovolit. To nelze popsat slovy. Prostě bez osobní zkušenosti tady budu jen plácat superlativy, které stejně nic neřeknou. Tu odstředivou sílu a stopu auta je nutné vyzkoušet na vlastní kůži. Ani sebelepší text nedokáže zprostředkovat neskutečně famózní pocit z jízdy. Tohle dlouho nerozdýchám a bude mi to moc chybět. Tohle je jiná dimenze řízení, je to čirá radost. :woot:

Velmi mě překvapilo, jak je auto pohodlné. Sice do něj lezete jako do tanku, ale po usednutí jste v ráji. Ergonomie geniální, posed za volantem i sedačka, prostě dokonalé. Příčné nerovnosti auto nijak nerozhodí. Ano, podvozek je tužší, ale dokázal bych s tím jezdit denně i do práce nebo na nákupy. S těmi nákupy jsem to trochu přehnal, kufr je směšně malý a nevlezou se tam ani ty pověstné golfové hole. Jen se svými 187 cm bych na každém parkovišti asi trochu trapasil, protože nastoupit ještě celkem lze, ale vystoupit je trochu náročnější. Moje důstojnost utrpěla. :D

Maximálku udávají 250 km/h, na elektřinu jen 120 km/h. Dojezd auta je okolo 440 km, čistě na elektriku je to jen 55 km. Reálně na elektriku lze ujet tak polovinu, ale spalovací motor dobíjí baterii až překvapivě rychle. Spotřeba byla okolo 5,5/100, což je tedy o dost víc, než udává výrobce, ale rozhodně jsem nejel předpisově. Při extrému jde spotřeba i na 7 nebo 8 litrů, ale nezapomeňte, že se pořád bavíme o sportovním autě! Tohle se BMW vážně povedlo a ukazuje směr, jakým se mohou tahle auta v budoucnu ubírat.

Samozřejmě, ne vše je dokonalé. Cena základu začíná těsně pod 4M Kč a tohle je dokonce speciální edice Frozen Black v matné černé a spoustou karbonu. Někoho asi rozladí umělý zvuk motoru z reproduktorů, protože spalovací motor je tady jen trojhrnek. Ve skutečnosti zní ale krásně. V nižších rychlostech se mi zdálo, jako bych slyšel nějaký echo efekt, ale ve vyšších otáčkách jsem neměl výhrad. Prostě byl jsem jako malý kluk, který dostal novou hračku. Teď to ještě budu muset vysvětlit šéfovi, kterému jsem poslal jednu fotku s komentářem, že jsem taky trochu upgradoval - nedávno si totiž pořídil novou X5. Nevím, jak tohle rozdýchá. V pondělí mu to budu muset vysvětlit, jinak mám na pár let zmrazený plat. :D

Mám ještě příslib zapůjčení Nissanu GT-R a Tesly Model S, takže pokud to klapne, určitě si to nenechám jen pro sebe a aspoň nějakou fotku sem dám.

01.jpg 02.jpg 03.jpg 04.jpg 05.jpg 06.jpg 07.jpg 08.jpg 09.jpg 10.jpg
 
Poslední úprava:
Tady ještě 4 fotky:

11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg

Ještě dva takové postřehy:

Auto má docela omezené systémy. Vím, že se už nějakou dobu vyrábí, ale neumí číst značky nebo se držet v pruhu, tedy dnes už zcela běžné věci. A pak mě zarazily brzdy. Mají docela měkký nástup. Na to, jak má auto brutální zrychlení a jak extrémně drží stopu, má překvapivě konvenční brzdy. Osobně bych preferoval ostřejší nástup. Každopádně, zážitek to byl parádní. Doufám, že se podobná příležitost ještě naskytne. :)
 
Poslední úprava:
Back
Top