• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Taky jsem měl nedávno možnost zkusit X5 3.0 mpacket ale nevím co bych k tomu řekl snad jen brzdy by mohli být lepší
 

Přílohy

  • IMG_20180809_092050.jpg
    IMG_20180809_092050.jpg
    1 MB · Zobrazení: 46
  • IMG_20180809_092026.jpg
    IMG_20180809_092026.jpg
    988,6 KB · Zobrazení: 43
Take jsem si v tom clanku vsiml, jaka solidni cisla Insignia ma. U nas je to vec jedna, cela Evropa druha.

Sleva "az 300k" je tak trosku zavadejici. Vetsinou tu slevu davaji spis procentualne. Takze na zakladni Insignii tezko dostanes 300k dolu. Me davali na kalkulaci 288k dolu, kdyz to jeste vypadalo, ze si ji poridime. Z 1 408 300 na 1 119 600.
 
To jo, ale ono zalezi, na koho presne to kupujes. Oni maji i primo vyjmenovane firmy a kategorizuji je do ruznych slevovych hladin. Takze ta moje sleva je to nejnizsi, co dostane vicemene jakekoliv OSVC.
 
O.K. mně bylo jenom divný, proč se tu prodá 10x víc Superbů než Insignií. Ale Sup taky spadnul meziměsíčně o polovinu ze 700 na 350 kusů , tam to asi dělaj ty nový emisní limity, dneska psali že se nedá objednat Sup v benzínu, jenom nafta až do září......:confused:
 
Nebo že by si lidi uvědomili že jsou ty naše auta předražený vůči kvalitě;)
 
Posledne 3 dni som jazdil s Kiou Stinger 3.3 GT. Motorizacia bola jednym slovom uzasna, doteraz mam odkrvene telo zo zrychlenia :) Skoro vsetko bolo na jednotku. Problem je spotreba, aj ked pri tom vykone je akceptovatelna. Auto som vratil s hodnotou 12l. Cena je v pohode, ale pre mna mimo rozpoctu. Ked som sa vratil do Mazdy, akosi nechcela ist ani pri pedali na podlahe :mad:
 
O.K. mně bylo jenom divný, proč se tu prodá 10x víc Superbů než Insignií. Ale Sup taky spadnul meziměsíčně o polovinu ze 700 na 350 kusů , tam to asi dělaj ty nový emisní limity, dneska psali že se nedá objednat Sup v benzínu, jenom nafta až do září......:confused:
otázka zda to je kvuly normam a nebo zda neplanujou do Suba davat 1,5 tsi to co do Octa.
 
Problem je spotreba, aj ked pri tom vykone je akceptovatelna. Auto som vratil s hodnotou 12l.
Ja se teda nejak extra ve svete neorientuju, ale prislo mi, ze nektere jine znacky dokazi jezdit s podobnym vykonem za mene. Ze ty Kiacke/Hyundaiacke T-GDI motory jsou fakt zravejsi, oproti ostatnim. Aspon v pripade tohoto 3.3 a 2.0. Jak je na tom novy 1.4, netusim, to vlastne spis Ty ;).

Nebo oproti ostatnim ... jak kterym. Ona i ta Insignia s 2.0 SIDI na to neni nejak extra lepe.

Nebo jak to vidis, @shr3k-u, s tou svou "skoro-desitkou"? ;)
 
Záleží na hmotnosti, jízdních odporech, jinak ty motory jezdí cca stejně, při stejně dynamické jízdě.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Výcuc z jednoho článku:

"V Kvasinách byla v době firemní dovolené instalována nová lakovací linka s aplikační technologií, která zvyšuje účinnost nástřiku různých odstínů barev karoserie. Díky tomuto opatření se uspoří zhruba jeden kilogram barvy na jednu karoserii. Podle firmy jde o významný příspěvek ke zlepšení životního prostředí."

A vrstva laku bude tenčí a tenčí. :-/
 
Výcuc z jednoho článku:

"V Kvasinách byla v době firemní dovolené instalována nová lakovací linka s aplikační technologií, která zvyšuje účinnost nástřiku různých odstínů barev karoserie. Díky tomuto opatření se uspoří zhruba jeden kilogram barvy na jednu karoserii. Podle firmy jde o významný příspěvek ke zlepšení životního prostředí."

A vrstva laku bude tenčí a tenčí. :-/

Spíše si myslím, že minimalizují prostřik, overspray, obecně zefektivní dráhu lakovacího robota. Takhle se běžně uspoří barva při zachování tloušťky vrstvy.
 
Spíše si myslím, že minimalizují prostřik, overspray, obecně zefektivní dráhu lakovacího robota. Takhle se běžně uspoří barva při zachování tloušťky vrstvy.
No spíše..se to takto pojmenuje..a šetří se. Tipnul bych ze 25procent bude úspora diky optimalizaci nástřiku a 75procent úbytek laku na karoserii..sup a máme tu krásne cifry v radu xx a ti co si vůz koupi..zase budou mit vrásky navíc..nu coz..vsak je to jen spotřebak na pár let

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Spis nez bavoraka mi to pripada jako Mercedes nebo dokonce miata,mozna ale jen me :D
 

Přílohy

  • 702098-original1-7wov4.jpg
    702098-original1-7wov4.jpg
    352,2 KB · Zobrazení: 46
Back
Top