• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

zrovna to čtu.... ty přední světla jsou divný na bawu ..... nějak mi k tomu neseděj
 
A co teprve tohle
Kaban uz radi v BMW :D
Nebo to 220i fakt nemysli vazne...
 

Přílohy

  • IMG_0182.JPG
    IMG_0182.JPG
    1 MB · Zobrazení: 76
  • IMG_0183.JPG
    IMG_0183.JPG
    1 MB · Zobrazení: 75
Kdyby to nemelo ty hnusne predni svetla tak je to top predelavka...ale i tak je to pecka :)
 
Pánové, nejste tu prosím někdo také členem octaviaclub.cz?
pokud ano, ozvěte se mě prosím. díky
 
vypadá to, že Korejci se rozjíždějí. Od Hyundai jejich I30N , Kia a její Stinger a teď přišla Kia s oprášeným kombi shooting brake. Osobně jsem na něj zvědavý, záleží na tom s jakou přijdou cenou v kombinaci s motorem 1.6 T-GDI (150 kW) , výbava bude od Kii tradičně bohatá mimo jiné vyhřívané čelní sklo, vyhřívaná sedadla vpředu i vzadu, adaptivní tempomat, ventilovaná přední sedadla.
 

Přílohy

  • kia.jpg
    kia.jpg
    563,5 KB · Zobrazení: 34
  • Nemecky neumim ale predpokladam ze rikal ze ten zadek vypada jak od Porsche Panamery...to bylo to prvni co me napadlo kdyz jsem videl zadek. Predni cast celkem nuda,skoro jako Focus. Kazdopadne celkem libive,uvidime jak se jim povede prodej.
 
... a teď přišla Kia s oprášeným kombi shooting brake ...
Hodne se toho o ProCeedu napsalo, ale ja tomu asi moc nerozumim. Jakoze ... v cem se vlastne shooting brake takhle lisi od "bezneho kombiku"? Mozna, kdyby se postavil Ceed SW a ProCeed vedle sebe, tak to bude opticky zrejme, ale ... je to proste kombik tak jako tak, ne?

Nerikam, ze to je osklive auto. Ale ze jsou z toho tak lidi (novinari) odvareni.
 
Jojo, presne tak. Jako maly kluk jsem vzdy snil, ze si poridim Volvo. A ona se mi ta Volva do dnes hodne libi ... ale kde na to nakrast? :D

A zrovna ta V60 se mi vzhledove libi i vic, jak V90.
 
Minulý týden jsem na SC v Portugalsku vyfasoval v půjčovně Renault Captur. V Portugalsku se Renault těší obrovské popularitě, je to tam zdaleka nejčastější auto na silnicích. Naopak, zavadit tam o Mazdu je stejně vzácné, jako potkat Rolls-Royce. A ta několikadenní zkušenost s benzínovým 1,2 TCe 66kW mě přivedla k následující otázce:

Proč si proboha někdo koupí Renault Captur namísto Mazdy CX-3?

To auto je prostě šílené. Hlučné, nevýkonné a se zoufale nepřesnou manuální převodovkou, kde jsem i na třikrát řadil zpátečku. Podotýkám, že auto bylo nové, mělo najeto 3200 km. Naprosto nejstrašnější ovšem byl zvuk toho tříválce v nízkých otáčkách při jízdě po městě. Bál jsem se, že zpátky do Lisabonu se nevrátím. Zvuk sekačky na trávu má kultivovanější chod než to podivné chrchlání a rachocení turbomotůrku od Renaultu. Bylo to až nepříjemné poslouchat, skutečně jsem měl několikrát dojem, že se motor musí rozpadnout. Nijak jsem ho přitom netrápil, to se ani nedalo. Převodka je jen pětistupňová a pětka je tam stejně k ničemu, protože na ni už auto doslova odmítalo jet. Stačil jen náznak kopce a otáčky okamžitě padaly k nule.

No a dnes ráno jsem si na tenhle zážitek vzpomenul a schválně se podíval na stránky Renaultu, kolik chtějí za základ. A tím mi vyrazili dech. V benzínu 324 900 Kč nebo ve stejně strašlivé naftě 429 900 Kč! Jasně, Mazda CX-3 stojí asi o 80 tisíc Kč víc, ale to auto je technicky úplně někde jinde! Ke všemu ty Captury nejezdí v základu, ale většinou ve verzích, které stojí přes 400 tisíc Kč. Tzn. jsou na ceně CX-3 dokonce ve výbavě Challenge. Pro mě je to jen důkaz, jak je Mazda u nás a potažmo i jinde v Evropě prakticky neviditelná. Ani nebudu dodávat, že interiér Capturu, infotainment, praktičnost, to všechno je zoufalost, kterou akceptuje jen velmi nenáročný řidič.
 
Přiznám se, že mne samotného docela překvapuje, jak se zrovna Renaultu pořád daří. Musí to podle mě být tím, že lidi prostě nikdy nevyzkoušeli něco jiného. S posledními modely nemám tolik zkušeností, ale z toho co píšeš se asi moc nezměnilo. Hodně jsem se ale najezdil předchozí generací Meganu, Scenicu a bohužel jsem tedy měl i možnost/povinnost strávit asi 1000 km za volantem Renaultu Fluence. A hlavně u Meganu jsem nikdy nepochopil, jak mu může kdokoliv normální dát přednost před Golfem, Astrou, ale dokonce i takovou i30, Ceedem nebo Rapidem. Hlavně právě hlučnost a kultivovanost "kosočtverce" je taková, že nechápu, jak i běžný uživatel ji může akceptovat a říct si, jo tady jim ty své peníze nechám a koupím si to.
 
Kolega si toho Kaptůra teď objednal. Vys.al se mu v 70tkm automat na nějakém Renckovi, co měl dosud, tak nelenil a bere Kaptůra...opět v automatu :D

....to nepochopíš :D
 
A ja nedávno řídil 15 let staré Clio v Anglii. Samozřejmě se to nedá porovnávat s nynější generaci aut. Ovšem to bylo/je ještě docela slušné auto, které pěkně táhne a jezdí. Mimo to i v Anglii je strašně moc Renaultu a navíc ještě Vauxhall (Opel v EU).
 
Tak dnesa jsem nazivo videl Audi Q8. Musim rict ze vypada navenek fakt dobre oproti konkurenci ala X6 nebo GLC coupe ktere vypadaji jako kockopsi...Ale zase musim rici ze tenhle typ aut jde absolutne mimo me
 
Back
Top