• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Krasa, az na ty trvde plasty v interieru (nebo to jen tak vypada na tech fotkach?)

Interiér není moc kvalitní, jsou tam tvrdé plasty, ale i díly obšité kůží. Ale třeba sedačky jsou skvělé. Strašně se mi líbí, jak kovově to tam hází rychlosti. Jde slyšet to cvakání, což mě zpočátku trochu znervózňovalo, ale teď se mi to líbí. Vezl jsem kolegu, nahrál na mobil to zrychlení. Pokud mi to pošle, nasdílím. :)
 
Interiér není moc kvalitní, jsou tam tvrdé plasty, ale i díly obšité kůží. Ale třeba sedačky jsou skvělé. Strašně se mi líbí, jak kovově to tam hází rychlosti. Jde slyšet to cvakání, což mě zpočátku trochu znervózňovalo, ale teď se mi to líbí. Vezl jsem kolegu, nahrál na mobil to zrychlení. Pokud mi to pošle, nasdílím. :)
Doufám, žes to dal do maximálky :D
 
Krasne auto, tohle jsem vzdycky "mohl".

Prosim te, to ma popraskany predni brzdovy kotouc? Posledni snimek s diskem...pobliz ventilku....
 
Krasne auto, tohle jsem vzdycky "mohl".

Prosim te, to ma popraskany predni brzdovy kotouc? Posledni snimek s diskem...pobliz ventilku....
Takle vypadaj kotouče na každym sporťáku, kterýmu se občas trošku nakládá. Tyhle povrchový trhlinky nejsou nic kritickýho.
 
V týhle potvoře bych se taky rád svezl, a ještě radši řídil, ale asi bych měl docela respekt.. :cool:
 
Tem kterym se nezdaji ty povrchove trhlinky na kotoucich :) Nevim ktera minuta toho vlogu to je ale je tam zaber na kotouce te M4 a jsou tam taky ty "mikro" praskliny krasne videt,takze je to docela bezny jev jak pise vyse @Deri .
 
Krasne auto, tohle jsem vzdycky "mohl".
Prosim te, to ma popraskany predni brzdovy kotouc? Posledni snimek s diskem...pobliz ventilku....

jj jak píše @Deri povrchové praskliny nejsou nic zvláštního. Je to jen pár desetinek mm hluboká trhlinka, která po pár intenzívnějších brzděních vymizí.

A v tom videu jsou trhliny vidět v čase 10:20.
 
No neni to poprve co vyzdvihuji ten krasny zvuk te R3 1,5L ,ale...fakt nevi, ze ten zvuk je umely z reproduktoru(4,05min)...? Myslim ze panove jsou dost zkuseni na to aby vedeli ze ten sportovni zvuk asi nebude original...Tohle same jsem nedavno poslouchal na meziplynu.Asi maji zakazano mluvit o tom ze ten zvuk je umely?
 
Tohle jsem teď viděl na letišti ve Frankfurktu. Ve skutečnosti je ještě hezčí než na fotce. I ta barva je senzační. Dal bych si říct. :)

20181012_082825.jpg

V půjčovně mi dali téměř nové BMW 320i. Jede krásně, motory BMW umí, stejně jako automatické převodovky. Oproti G192 a HDM v M6 však nic zásadně lepšího. Řekl bych dokonce, že obě auta mají velmi podobnou charakteristiku až na podvozek. Ten v BMW je tvrdší a méně pohodlný, ale nic kritického.

Interiér je dobře odhlučněný, ale valivý hluk pronikal dovnitř celkem dost. Asi důvod již nahozených zimních pneu. Navigaci má tohle BMW nepřehlednou, nevykresluje složité křižovatky v dostatečném rozlišení. Některé sjezdy na A3 a příjezd na letiště nebylo možné z obrazovky pochopit. I když tomu možná nebudete věřit, navigace v Mazdě je v přímém srovnání o dost lepší. Materiály v interiéru překvapivě taky nic moc, sedačky jasně horší než v M6. Konečně je v BMW 3 více místa, než v předchozích generacích, ale celkově tady dává Mazda jasné KO.

Samozřejmě, není to úplně fér srovnání. BMW 3 je menší, ale je to taky prémie, která by se ani u menších modelů neměla zahrávat s kvalitou. A zrovna interiér mě zklamal nejvíce.
 
Tak v Ostrave uz jsem videl 2x nazivo tuhle Q8 v oranzove barve a musim rict ze dizajnove je tohle 100x hezci nez konkurence(X6,GLE).Kazdopadne i tak nejsem fanousek techle aut.Hatchback or wagon 4ever :)
 
Gran Canaria report: U CICARu (jinak vřele doporučujeme, půjčujeme u nich dlouhodobě), objednán Fiat 500X na 14 dní za 222, vyfasována asi dvouletá Mokka X facelift s 1.4 Turbo a navigací. Musím říct, že 38000 km v půjčovně se na autě podepsalo (lak, škrábance a špína všude), ale uvnitř ani zavrzání, takže zde by mělo být asi uznalé zamručení. Ostatní vozy turistů to honilo slušně, až v serpentinách prdělo ABS (na suchu). Neplánovaný průjezd neexistující silnicí GC-604 taky OK bez defektu a ztráty čehokoliv.
20181004_161541_IMG_4176.JPG 20181001_140852_IMG_4048.JPG 20180928_142304_IMG_3898.JPG 20180928_142811_IMG_3899.JPG 20180928_145732_IMG_3901.JPG 20181004_124626_IMG_4123.JPG
 
Pro zajímavost, porovnání prodejů vozů Mazda - Evropa není až tak nevýznamný trh, jak se často zmiňuje:

upload_2018-11-25_8-19-1.png

Zdroj: CarSalesBase.com
 
Tak jsem zase po delší době měl možnost se svézt něčím jiným než Mazdou, protože kamarád vybírá nový vůz, zkusil Toyotu RAV 4, nového Tuscona a ke mě přijel se Subaru Outback 2.5. Pokud srovnám s Mazdou CX5 (automat ) tak mě Subaru hned zaujalo prostorností. Po svezení bych řekl, že i jízda a automat mi přišly lepší než u Mazdy. Bohužel nejsem na automaty (třeba s věkem změním názor) a Subaru Outback není v manuálu k mání. Ještě že u Mazdy si můžu vybrat jestli chci automat nebo manuál (bohužel kromě motoru 2.5), ale jinak Outback za mě palec nahoru
 
Back
Top