• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

jj Outback mam taky v hledacku, jen ten interier mi prijde takovy vic tvrdoplastovy oproti M6, ale uvidime, jaka bude dalsi generace ci facelift..no resit to zacnu asi az v roce 2020
Musis to brat tak, ze Subaru ted v interieru nejen designove zaostava o ten jeden facelift za aktualni mazdou..proste je pozadu. Mazda se dvemi poslednimi interiery v M6 a ted M3 posunula tesne na hranu premiovych znacek. V top M3 bych dokonce rekl, ze jiz nektero prekonava, ale to je veci nazoru..ja to beru z pohledu minimalismu, funkcnosti a pouzitym materialem..

Sent from my SM-T719 using Tapatalk
 
Bohuzel u me Subaru prohrava chybejicim HUD, at uz ma interier jakykoliv.

@shr3k A ze bude letos hybridni XV? Fakt bude? Ja myslel, ze se ta verze do Evropy nepodiva. Ta PHEV, nebo budou mit i jinou hybridni variantu?
 
Musis to brat tak, ze Subaru ted v interieru nejen designove zaostava o ten jeden facelift za aktualni mazdou..proste je pozadu. Mazda se dvemi poslednimi interiery v M6 a ted M3 posunula tesne na hranu premiovych znacek. V top M3 bych dokonce rekl, ze jiz nektero prekonava, ale to je veci nazoru..ja to beru z pohledu minimalismu, funkcnosti a pouzitym materialem..
Mazda 6 sa vizualne interierom urcite niekam posunula, ale na dotyk stale posobi jemne az krehko (z CX-5 mam v tomto ohlade lepsi dojem). Outback je v interieri iny, ale ze by zaostaval ... je to vec vkusu. Celkovo vsak posobi ovela robustnejsie a "festovnejsie". A vobec, Outback nie je konkurencia M6. Ja by som ho bral, problem mam vsak s pomerne slabym motorom 2,5 a trochu aj s CVT.
Ked budem vyberat nove auto po M6, Outback vo vybere aj napriek tomu bude. Alebo Stinger, alebo CX-5 alebo ine SUV...
 
Hehe, diky. Zacal jsem to cist pred odchodem na schuzku v 10:00 a jeste jsem to nedokoncil. Presne jako na zavolanou ;).

Mně se ta Toyota fakt nelíbí, je to děs zvenku i zevnitř. :D Nic proti Tvému vkusu, ale promysli si to dobře. ;) Ta jejich hybridní technika je dobrá, ale už za ni chtějí strašně moc peněz. Za podobné prachy koupíš něco mnohem hezčího. ;) Chápu nicméně tu výhodu parkování v Praze, to je docela velké lákadlo.
 
Popravde jsem cekal, ze to bude levnejsi. Ano, sice jsem pocital, ze drazsi nez soucasna verze, ale ne o "tolik". Vzhledove je to uplne jiny svet, to zadna. Klasicky to bude dost subjektivni, ale me se svym zpusobem hodne libi (interier teda uz nijak zasadne, ale za me bez vyhrad). A ta pastelova modra 8W9, mnam! Ale ja vim, ze svym vkusem casto moc mainstreamovy nejsem ;).

Prakticky jsem proti tomu autu nasel jen velmi malo zaporu (z ocekavanych vybav a vlastnosti) - chybi mi HUD a to docela dost (ja jsem myslel, ze jej mit bude, Camry napr. ma, ale v nesmyslnem priplatkovem balicku) a ta omezena rychlost na 180 se mi take uplne nelibi. Ale vlastne to prave chci otocit jako vyhodu, budu jezdit sporadaneji a nebude mi treba tak rust spotreba :D, zvlast u takoveho polotanku.

Jeste si rikam, zda se neupresni nejak informace o maximalni vaze brzdeneho privesu. Protoze stara RAV4 mela i u hybridu 1650 kg (u AWD, FWD jen 800), ale nova ma 800 u obou hybridnich variant. Nejak mi to nesedi. Ne, ze bych neco tahal, ale ja jsem u noveho rodinneho auta chtel premyslet o taznem.

Akorat vis jak, beztak jen vybiram v ceniku a pokoukavam po salonech a pak mi to doma neschvalej :D:cool:.

Mimochodem i u nove Corolly se pry top vybava bude pohybovat kolem milionu.
 
@shr3k A ze bude letos hybridni XV? Fakt bude? Ja myslel, ze se ta verze do Evropy nepodiva. Ta PHEV, nebo budou mit i jinou hybridni variantu?
To nevím, ale všichni jdou po emisích CO2, takže když už se začal prodávat v USA, v Evropě to vidím jako logický krok ke snížení CO2 průměru.

Ta Toyota je dobré klavírně-lakové peklo teda... :D

BTW Lexus ES 300h (překabátěná Camry?) je teď v akci za mega.
 
Tak ja bych si beztak nebral tu Selection, takze tam toho klavirniho laku tolik nebude :D.

Ale jinak ten PHEV Crosstrek/XV bych si urcite sel prohlednout/projet, kdyby to k nam dorazilo.
 
Akorat vis jak, beztak jen vybiram v ceniku a pokoukavam po salonech a pak mi to doma neschvalej :D:cool:.

Musíš vyčíhnout ten správný okamžik. ;) Já využil vánoční nálady mé ženy, které byla spokojená s tím, co jí Ježíšek nadělil a oznámil jsem jí, že koupíme Volvo XC60. A ona to odsouhlasila. Myslel jsem, že špatně slyším, takže jsem se znovu zeptal a znovu odpověděla kladně. :) Jen doufám, že si to bude pamatovat, až to bude aktuální. Sice mě láká do toho skočit teď, ale mám vedlejší příjmy a jsem kvůli tomu plátce DPH. Z toho důvodu měním auto obvykle po 5 letech, abych nemusel řešit vracení daně.
 
Musíš vyčíhnout ten správný okamžik. ;)
Uprimne presne v tohle doufam. Vyhradil jsem penize na novou kuchyn i s nejakou rezervou, tak doufam, ze to zabere :D:cool:. Ono to sice zacina vypadat, ze misto kuchyne to bude rekonstrukce celeho prizemi, ale to uz je jina kapitola.

Puvodne jsem se precejen drzel myslenky, ze si poridim toho Stingera (treba i trosku jeteho). Ale nejak by se mi nechtelo ho nechavat stat na P+R. Ikdyz samozrejme musim pocitat s tim, ze si Praha muze svou ulitbu hybridum velmi brzy rozmyslet.
 
Bacha na ten limit 135 kW u spalovací jednotky.
Jasne, diky za upozorneni. Vim o nem a proto konec koncu mluvim o te Toyote (ano, i ten Lexus by se dal). Ono zase tolik modelu aut v tom hledacku do toho limitu neni. RAV4/Camry/ES maji ten 2.5i motor 130 kW, takze vyuzivaji skoro maximum potencialniho limitu. Mozna jeste BMW 330e je na tom jeste o chloupek lepe :D.
 
Tak jsem se byl vcera podivat znovu v Toyote, prosedal jsem si tam vsim moznym Yaris, Auris, RAV4, C-HR, protoze obchodik nemel cas. A teda z tech interieru jsem moc uneseny nebyl. Designove to moc nehodnotim, ale materialove docela velke kusy tvrdych plastu, takova jakoby obycejna tlacitka. No musel jsem si vlastne nakonec vzpomenout, ze jsem se asi moc tou stredni tridou (Mazdou 6) uz rozmazlil.

Nakonec by se mi z toho nejvic libilo C-HR, materialove/designove. Samozrejme prostorove je to docela vevnitr male (teda na moje jezdeni do prace by urcite stacilo ;)).

Tak jsem jeste zvedav, jak ten hybrid jezdi. To si jeste zkusebni jizdu budu domlouvat (se "starou" RAV4).

Mimochodem na Camry je ted 15% (akcni) sleva. To mi rekli uz minule u jineho dealera, ze takova akce bude.

Jinak @shr3k-u, ta sleva na Lexus ES co jsi zminoval, je na tech prvnich 50 kusu? Jinak ES nevypada marne, jenze za ten milion to zas nejak extra vybavene neni.
 
Majic na pameti rceni o opicce a bananech bych si zjistil, jakou maji v Lexusu hodinovou sazbu :D
 
Majic na pameti rceni o opicce a bananech bych si zjistil, jakou maji v Lexusu hodinovou sazbu :D
Pořád lepší hodinová sazba třeba 30.000,- a nikdy ji nevyužít, než věčně s něčím courat do servisu při 650,-/hod. Ale toť jen můj názor.
 
@M3grey, jako jo, ale jak jsem jiz drive zde ve velmi dlouhem tematu psal, stale se drzim toho, ze se spise chci vyhybat premii. Kdyz ES "vysel", tak jsem si jej samozrejme prohlizel a studoval cenik. A kdyz je rec o Camry, ES se proste automaticky nabizi. Ale ... stale to asi zustane pro me cizim svetem (ta premie) ;).
 
Pořád lepší hodinová sazba třeba 30.000,- a nikdy ji nevyužít, než věčně s něčím courat do servisu při 650,-/hod. Ale toť jen můj názor.

S Lexusem neni treba jezdit na pravidelne servisni prohlidky?

A reknu vam male tajemstvi...premie se s.re stejne, jako nepremie, pouze za nasobne castky. A zazitcich s MB ML bych mohl napsat knihu.
 
Back
Top