Popravde jsem cekal, ze to bude levnejsi. Ano, sice jsem pocital, ze drazsi nez soucasna verze, ale ne o "tolik". Vzhledove je to uplne jiny svet, to zadna. Klasicky to bude dost subjektivni, ale me se svym zpusobem hodne libi (interier teda uz nijak zasadne, ale za me bez vyhrad). A ta pastelova modra 8W9, mnam! Ale ja vim, ze svym vkusem casto moc mainstreamovy nejsem
.
Prakticky jsem proti tomu autu nasel jen velmi malo zaporu (z ocekavanych vybav a vlastnosti) - chybi mi HUD a to docela dost (ja jsem myslel, ze jej mit bude, Camry napr. ma, ale v nesmyslnem priplatkovem balicku) a ta omezena rychlost na 180 se mi take uplne nelibi. Ale vlastne to prave chci otocit jako vyhodu, budu jezdit sporadaneji a nebude mi treba tak rust spotreba
, zvlast u takoveho polotanku.
Jeste si rikam, zda se neupresni nejak informace o maximalni vaze brzdeneho privesu. Protoze stara RAV4 mela i u hybridu 1650 kg (u AWD, FWD jen 800), ale nova ma 800 u obou hybridnich variant. Nejak mi to nesedi. Ne, ze bych neco tahal, ale ja jsem u noveho rodinneho auta chtel premyslet o taznem.
Akorat vis jak, beztak jen vybiram v ceniku a pokoukavam po salonech a pak mi to doma neschvalej
.
Mimochodem i u nove Corolly se pry top vybava bude pohybovat kolem milionu.