• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

:D ano, trosku se bavim komentarema, ale neni to jen ucelova provokace. Od realne koupe vozidla je zatim skutecne daleko, ale opravdu o tom uvazuju. Subjektivni vzhledovy vkus do toho nemichejte, je mi jasne, ze se to auto nebude libit kazdemu. Treba Civic se take nelibi a "rozdeluje spolecnost".

A pokud jde o to barvu, tak opravdu bych si tuhle vybral. Ja jsem velky zastance barevnych aut a ta achromaticka zaplava na cestach, to je strasny hnus :confused:. Ostatne i proto mam nyni cervenou, ze jo. Protoze to byla jedina "barva" (do dnes je), kterou Mazda nabizela.

Mno a k te spotrebe, @MichalP, z jakych zdroju jsi vychazel s tou spotrebou? Je mi jasne, ze se stejnym jizdnim stylem, jako mam nyni s Mazdou, bych patrne jezdil za vic. Ale jak jsem psal vyse, uz jen ta maximalni rychlost 180 usetri na spotrebe :cool:.

Kazdopadne Spritmonitor ...
Mazda - 6 vs. Toyota - RAV 4

Jinak z takove statistiky nevyctu vliv toho, ze si treba RAV4 kupuji poklidni duchodci, pro ktere je treba ta "zivost" auta idealni, sedi tomu skvele ta hybridni natura a velkou spotrebu to ma, protoze je to velke SUV. A proti tomu, ze si treba Mazdu 6 kupuji amatersti zavodnici, jen aby ukojili sve choutky ve Sport rezimu vyjezdem alpskymi serpentinami, takze to ma vetsi spotrebu, jen protoze lidi chteji.
 
A proti tomu, ze si treba Mazdu 6 kupuji amatersti zavodnici, jen aby ukojili sve choutky ve Sport rezimu vyjezdem alpskymi serpentinami, takze to ma vetsi spotrebu, jen protoze lidi chteji.
Soudě podle jiného tématu se spíš plouží po dálnici v pravém pruhu, aby to dali s 2.5 pod 6 na 100, čest patří výjimkám. ;)
 
S Lexusem neni treba jezdit na pravidelne servisni prohlidky?
Není, alespoň ne u mě, když si nekupuji nová auta.
Zatím lituji toho, že jsem sedl Mazdě na lep. Roky koukám na TUV statistiky poruchovostí a tak jsem už i předpokládal, že nová M2 půjde ve šlépějích a gradaci předchozích faceliftů. Ovšem byla to chyba. Ale vše zlé je pro něco dobré a aspoň to posílí moji víru v Boha, páč od té doby, co jsem viděl nové statistiky poruchovosti se začínám modlit, aby se mému kusu všechny závady vyhly/do opětovného prodeje neprojevily.
 
To nejsi jedinej kdo to nechápe, zvlášť když se podívám na fotky tý nový RAVky, něco tak ošklivýho jsem už dlouho neviděl. :confused:
Vidis, to byl i muj prvni pohled na ni. Ale po nekolika videich jsem uplne zmenil nazor.

Je to jasne navrzene pro US trh a diky tomu jak vypada, to bude huge sucess, jak oni radi rikaji. A ja bych si ji klidne take koupil (ten vuz ti splni vse co rodinne SUV musi) Na levne dalnicni presuny to smysluplne take nebude..ale mi vlastne ani zadnou poradnou dalnici nemame:( A ja pripadne stejne skoncim u CX-8 ci CX-9, kdyz bude potreba vic mista.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Vidis, to byl i muj prvni pohled na ni. Ale po nekolika videich jsem uplne zmenil nazor.

Je to jasne navrzene pro US trh a diky tomu jak vypada, to bude huge sucess, jak oni radi rikaji. A ja bych si ji klidne take koupil (ten vuz ti splni vse co rodinne SUV musi) Na levne dalnicni presuny to smysluplne take nebude..ale mi vlastne ani zadnou poradnou dalnici nemame:( A ja pripadne stejne skoncim u CX-8 ci CX-9, kdyz bude potreba vic mista.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Jo to bylo první co mě napadlo, když jsem jí viděl z boku, Jeep Cherokee.:cool:
 
A pokud jde o to barvu, tak opravdu bych si tuhle vybral. Ja jsem velky zastance barevnych aut a ta achromaticka zaplava na cestach, to je strasny hnus :confused:. Ostatne i proto mam nyni cervenou, ze jo. Protoze to byla jedina "barva" (do dnes je), kterou Mazda nabizela.

Mno a k te spotrebe, @MichalP, z jakych zdroju jsi vychazel s tou spotrebou? Je mi jasne, ze se stejnym jizdnim stylem, jako mam nyni s Mazdou, bych patrne jezdil za vic. Ale jak jsem psal vyse, uz jen ta maximalni rychlost 180 usetri na spotrebe :cool:.
.
Nějaké testy RAV 4 z 2017 ukazovaly, že na dálnici je mi hybrid jen k tíži (doslovně), takže při reálných 140-150 se můžu těšit na spotřebu přes 9 l, zatímco s GL 2.5i asi o litr míň, což se mi potvrdilo. Ty testy ale už asi nenajdu a připouštím, že i Toyota může dělat pokroky a už to bude míň. Prostě hybrid pomůže hlavně ve městě, kde moc nejezdím, zato strávím hodně času pendlováním mezi PHA a HK.
Jinak ohledně barev Mazdy s tebou plně souhlasím, červenou nemám jen kvůli manželce, na GH jsem měl aspoň bleděmodou metalízu, ale tu už nedělají. Ta nová modrá, tuším Reflex, je hezká, jen když se dokonale naleští, jak to tady někteří borci umí, já ne. Mlsal jsem tu modrou Celestial z M3 2009. A zajásal jsem nad CX-3 v CARSTARu, kde nedávno vystavili jednu oranžovou, ovšem s jejich polepem :(
 
To já chápu, ale nerozumím tomu, že člověk, co jezdí s M6 za pomalu 10 litrů na 100 a drží tady klanový rekord, hodlá přesednout do hybridu. :D
Nahodou! Prave jsem si doplnil do sveho Spritmonitoru chybejici tankovani za posledniho pul roku a spotreba mi opet klesla! Jsem na nejlepsi ceste k hybridu! ;)

Markantni pokles z 9,52 na 9,47 :cool:.
 
Budeš zklamaný. Jezdit s Toyotou je jako jít běhat v pohorkách. Jde to, ale budeš pomalý, utahaný a rozmrzelý. :)
Tyjo, ono na tom asi neco bude ...

Dnes rano, najizdim od benzinky na D8. Kdesi v dali vidim, ze najizdi nejake SUV, no nic. Zrychluju, abych se mohl pak zaradit do husteho provozu na dalnici (dneska jsem si trosku prispal, takze uz se blizi ranni spicka). Dojizdim RAV4 na zacatku pripojovaciho pruhu a brzdim. Toyota se klasicky po cesku okamzite presune doleva na dalnici :confused:. Nu coz, vyuzivam zbylych nekolik stovek metru pripojovaciho pruhu na sve zrychleni a zarazeni se daleko pred Toyotu.

Myslite, ze bych se nechal tim autem tak zkazit? :D Nebo to proste jinak nejde? :D
 
Spíše se přizpůsobíš tomu hybridu. Každé auto působí na řidiče nějak jinak. S některými se Ti ani nechce jet rychle, protože jsou to auta stavěná na pohodlí nebo úsporu paliva. Hybridy navíc pořád ukazují, jak efektivně jedeš. Já se pak tak nějak podvědomě snažím tu efektivitu jízdy ještě zvýšit a proto netlačím na pilu. Tipuji, že takhle se chová i většina majitelů hybridů.
 
Tak jsem mel mit dnes testovaci jizdu s RAV4 a nakonec to neklapne (nebude auto k dispozici). Ale pry dnes nebo uz v pondeli dorazi na salon nova RAV4, takze aspon se pujde podivat na auto zive a ne jen z obrazku na internetu ;).

Sakrble ... a ja uz se na tu jizdu hybridem tak tesil o_O.
 
Tak dneska jsem se zajel podivat do autosalonu Hondy v Ostrave na sve asi další auto a musim rict ze interier Civiku 10g je moc hezky, exterier je věc vkusu, ale mi se libi :). Sice to není na poradu dne, ale uz jsem rozhodnuty prave pro Civic type-r, pac uz nerozdycham ze by mi auto jezdilo u Mazdy na dva valce...Mají tam v autosalonu hezkou 1,5 Vtec turbo za akcni cenu cca 590 000czk.
Otazka mozna pro @shr3k ? Je moznost u Hondy ukecat nejakou zajímavou slevu na type-r ? Zaklad je za nejakych 930 000czk.
 
Neskusal si Hyundai i30N? Ak nie, tak si ho otestuj len pre porovnanie. Ma prijemnejsi posed a na bezne jazdenie je vhodnejsi. Ak chces TypeR pouzivat denne, zacne ti po case vadit (hlucne, tvrde). Na sport su vhodne oba rovnako.
 
Neskusal si Hyundai i30N? Ak nie, tak si ho otestuj len pre porovnanie. Ma prijemnejsi posed a na bezne jazdenie je vhodnejsi. Ak chces TypeR pouzivat denne, zacne ti po case vadit (hlucne, tvrde). Na sport su vhodne oba rovnako.
Nezkousel jsem zatím ani type-r ale i30enko je taky v hledacku jakoze cena je fakt dobra a recenze taky. Ono tech 270 koni Hyundaie by mi stacilo az az, ale zatím nevim jak je to s poruchovosti onoho auta(motoru). Civic je uz otestovany od 9g a zadne zavazne problémy nejsou. Nemam předsudky proti korejcum jako nekteri tady, takze mozna skoncim prave u korejce. V rodine byla první generace Ceedu po dobu sedmi let a nebyl sebemensi problém.
 
2-liter od Hyundai problemy nema (motor nie je to uplna novinka), 2-liter u Type-R novinka je. Zachytil som, ze su nejake problemy s 1,5T od Hondy, ale podrobnosti neviem.
 
Hlavně Hyundai nekupovat, protože psychopat Vošický. ;)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Takze i30N na operak, nebo jak? :D

2-liter od Hyundai problemy nema (motor nie je to uplna novinka), 2-liter u Type-R novinka je. Zachytil som, ze su nejake problemy s 1,5T od Hondy, ale podrobnosti neviem.
Jak to myslis? Jak psal @eko1980, ten 2.0 VTEC Turbo je stejny, jako v predesle generaci Type R, tak neni novy, ne? 1.5 ma problem s redeni oleje benzinem. V diskuzich o Honde, jsou okolo tohoto motoru kvanta neustale opakovana dokola :).
 
Back
Top