• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Tak jsem se byl vcera podivat znovu v Toyote, prosedal jsem si tam vsim moznym Yaris, Auris, RAV4, C-HR, protoze obchodik nemel cas. A teda z tech interieru jsem moc uneseny nebyl. Designove to moc nehodnotim, ale materialove docela velke kusy tvrdych plastu, takova jakoby obycejna tlacitka. No musel jsem si vlastne nakonec vzpomenout, ze jsem se asi moc tou stredni tridou (Mazdou 6) uz rozmazlil.

Nakonec by se mi z toho nejvic libilo C-HR, materialove/designove. Samozrejme prostorove je to docela vevnitr male (teda na moje jezdeni do prace by urcite stacilo ;)).

Tak jsem jeste zvedav, jak ten hybrid jezdi. To si jeste zkusebni jizdu budu domlouvat (se "starou" RAV4).

Mimochodem na Camry je ted 15% (akcni) sleva. To mi rekli uz minule u jineho dealera, ze takova akce bude.

Jinak @shr3k-u, ta sleva na Lexus ES co jsi zminoval, je na tech prvnich 50 kusu? Jinak ES nevypada marne, jenze za ten milion to zas nejak extra vybavene neni.
No myslis, ze jizdne budes C-HR zklaman.. je to snad nejlinejsi auto co znam:(.. i kdyz vsichni vime proc. Podvozkove a odezvou rizeni to take neni slava.. Ale neni na vlastni zkusenost..ja jsem dost narocny uzivatel/hodnotitel vozidel

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Mno ale ja nechtel jezdit v C-HR, ikdyz to tak mozna vyznelo. V mem hledacku je RAV4 nebo byla Camry. Kazdopadne mi bylo tvrzeno, ze pocitove je jeste docela rozdil mezi CVT a e-CVT. Ale uvidime. V zivote jsem zatim jen jednou jel s CVT a uplne jsem si zapomnel vsimnout, jak to ma (mit) hrozny projev.
 
Mno ale ja nechtel jezdit v C-HR, ikdyz to tak mozna vyznelo. V mem hledacku je RAV4 nebo byla Camry. Kazdopadne mi bylo tvrzeno, ze pocitove je jeste docela rozdil mezi CVT a e-CVT. Ale uvidime. V zivote jsem zatim jen jednou jel s CVT a uplne jsem si zapomnel vsimnout, jak to ma (mit) hrozny projev.
Aha.. RAVka Hybrid 2,5i je docela pekne svezeni..ale zadna raketa..pohodlne plynule..dostacujici:)

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Mno ale ja nechtel jezdit v C-HR, ikdyz to tak mozna vyznelo. V mem hledacku je RAV4 nebo byla Camry. Kazdopadne mi bylo tvrzeno, ze pocitove je jeste docela rozdil mezi CVT a e-CVT. Ale uvidime. V zivote jsem zatim jen jednou jel s CVT a uplne jsem si zapomnel vsimnout, jak to ma (mit) hrozny projev.

Budeš zklamaný. Jezdit s Toyotou je jako jít běhat v pohorkách. Jde to, ale budeš pomalý, utahaný a rozmrzelý. :) Jo, kdybys přemýšlel o nové Toyotě Supra, tak to pak jo. :D

 
Uvidime, ako na tom bude nova RAV4. S (este) sucasnou to velky zazitok nebol. A k tomu ten interier ako v traktore :(
 
Obávám se, že @Ter Leeloo II loví ve špatných vodách. Toyoty jsou dobrá auta. Kvalitní, spolehlivá a úsporná. Jejich hybridy jsou asi nejlepší na světě. Ale nejsou to auta pro řidiče, pokud se tedy nebudeme bavit o GT86 nebo modelu Supra. Vzhledem ke konkrétním požadavkům na nový vůz je však těžké něco jiného doporučit. Každopádně, skočit z auta pro radost, Mazdy 6, do běžné Toyoty, to bude chtít hodně sebezapření.
 
S Lexusem neni treba jezdit na pravidelne servisni prohlidky?

A reknu vam male tajemstvi...premie se s.re stejne, jako nepremie, pouze za nasobne castky. A zazitcich s MB ML bych mohl napsat knihu.
Lexus prakticky nepotřebuje servis a je téměř nezničitelný (zkušenost z firmy).
O zbytku tzv. premie platí opak. Taky bych mohlo popisovat (ne)kompetence českých tzv.autorizovaných servisů BMW :(
 
jj Lexusy jsou neskutečně spolehlivé. Mně se běžné Lexusy moc nelíbí, ale z konstrukčního hlediska jsou to robustní, spolehlivá auta, která používají špičkové materiály i technologie.

No ale jakékoliv kupé Lexus, zejména vlaková loď LC, to jsou absolutně bombastická auta. Jedno bílé LC u nás jezdí a kdykoliv ho potkám, v ten okamžik všechna ostatní auta jakoby zmizela ze silnice. Lexus LC, to je klenot na kolech. Slintám závistí. :hungry:
 
Obávám se, že @Ter Leeloo II loví ve špatných vodách. Toyoty jsou dobrá auta. Kvalitní, spolehlivá a úsporná. Jejich hybridy jsou asi nejlepší na světě. Ale nejsou to auta pro řidiče, pokud se tedy nebudeme bavit o GT86 nebo modelu Supra. Vzhledem ke konkrétním požadavkům na nový vůz je však těžké něco jiného doporučit. Každopádně, skočit z auta pro radost, Mazdy 6, do běžné Toyoty, to bude chtít hodně sebezapření.
Ty to nechápeš, on tu RAVku hybrid nechce na ježdění, ale aby mohl v Praze parkovat zadarmo.:D
 
To já chápu, ale nerozumím tomu, že člověk, co jezdí s M6 za pomalu 10 litrů na 100 a drží tady klanový rekord, hodlá přesednout do hybridu. :D
To nejsi jedinej kdo to nechápe, zvlášť když se podívám na fotky tý nový RAVky, něco tak ošklivýho jsem už dlouho neviděl. :confused:
 
jj Lexusy jsou neskutečně spolehlivé. Mně se běžné Lexusy moc nelíbí, ale z konstrukčního hlediska jsou to robustní, spolehlivá auta, která používají špičkové materiály i technologie.

No ale jakékoliv kupé Lexus, zejména vlaková loď LC, to jsou absolutně bombastická auta. Jedno bílé LC u nás jezdí a kdykoliv ho potkám, v ten okamžik všechna ostatní auta jakoby zmizela ze silnice. Lexus LC, to je klenot na kolech. Slintám závistí. :hungry:
Souhlas, benzinove motory vyladene k dokonalosti. Polozis na nej petikorunu na uzsi stranu, nastartujes a ona nespadne. Zkus to s nejakym 3valcem:)
Jezdil jsem s hybridnim SUV a pripadal jsem si jak v tramvaji. 3.5 L benzin motor a EE a auto fakt netrha silnice, uplne potlacena prirozena odezva (benzinoveho) motoru.
Svezl jsem se taky jednou i s LS v longu a nejsilnejsi hybridni motorizaci. Pohodlnejsi auto, ktere dokonale vygumuje nerovnosti silnice, jsem nezazil. I moje 5rd BMW s elektronicky
rizenymi adaptivnimi tlumici je proti tomu kostitras.
 
Mne by se libilo, kdyby k tem hranatym nadkolim udelali i hranata kola. To by byla designova pecicka :cool:
Dnes jsou v mode spise trojuhelniky. A brzdily by i bez ABS :)
Az na to nejaky bruselsky byrokrat prijde, zavedou je povinne.
 
To já chápu, ale nerozumím tomu, že člověk, co jezdí s M6 za pomalu 10 litrů na 100 a drží tady klanový rekord, hodlá přesednout do hybridu. :D
No, ve městě aspoň za benzín ušetří, kór když tam bude hlavně parkovat, že :), ale až bude chtít vypálit za městem nebo na dálnici, bude mít spotřebu ještě větší a přitom mu bude stejná cesta trvat dvakrát tak dlouho než teď s GJ :D Skoro takhle mi to totiž vycházelo, když jsem o RAVce uvažoval před koupí GL. Rychle jsem na ni zapomněl.
Ale proti gustu žádný dišputát. Aspoň se něco dovíme a budeme mít srovnání.
 
On nás stejně @Ter Leeloo II jen dráždí a chechtá se našim komentářům. ;) Já nevěřím, že by si tu modrou krabici koupil.
 
Back
Top