• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Bud je zaplaceny Hyundaiem nebo je ta i30N fakt tak dobra :)
 
A co odpojení 10 válců z 12? :D
 
Taky slušná výbava už těsně pod 600 tis, samozřejmě varianta 150 kW bude zajímavější, ale cena /výbava /záruka je zajímavá kombinace https://www.autorevue.cz/kia-proceed-2019-cena-shooting-brake
Jo, presne jsem rano premyslel, zda na Tvou nekdejsi reakci, ze se Ti docela libi, mam poslat ten link na cenik. A pak jsem si rikal, ze se to zcela jiste behem dne doctes sam. Tak jsem se nespletl :D.

Kazdopadne link na cenik (ja nemam moc rad ty clanky, ktere se radoby snazi v dlouhem textu popsat to, co nazorne cenik udava i ve vetsim detailu):
https://www.kia.com/content/dam/kwc...utility/brochure/price-list/ProCeed_cenik.pdf
 
Tak ten Ceed shooting brake vypada fakt dobře, ale ty motorizace jsou smesne...Pokud tam daji ten T-gdi 2,0 z Hyundaie tak by to mohlo byt zajimave vozidlo...
 
Proc smesne? Proti cemu, 2.0 atmosfere? ;) Vsak to je jen "stylove kombi". Moc necekam, ze by tam fakt dali 2.0 T-GDI. Vsak proc ne rovnou 3.3 T-GDI, vid? :D
 
Směšné se mi ty motorizace nezdaji. Většině lidí by stačila základní 1.4 T-GDI 103 kw na ježdění po našich silnicích. Rozhodně lepší než nějaký tříválec. Navíc to není žádný sporťák, který by hned potřeboval motor min. 2.o a víc. Nechápu dnešní honění za co největším obsahem, kolikrát to člověk vůbec využije. Osobně mít teď ty peníze, tak do té 1.6 T-GDI jdu. Předchozí Ceed GT s 1.6 T-GDI jezdí dost slušně, tak proč by ten motor měl být málo na shooting brake
 
Proč směšné ? Protože obal slibuje více než co je uvnitř k nakousnutí. Kdyby byl 1,4;1,6 T Gdi základ, tak ani nepípnu. Jako dvoulitr s turbem by dle mne byl tak akorát jako vrcholná specifikace. Bohužel dnešní doba skurvených nařízení evropské unie nám už pár hezkých motorů vzala, takže vlastně můžu být rád za ten základ...
 
Taky slušná výbava už těsně pod 600 tis, samozřejmě varianta 150 kW bude zajímavější, ale cena /výbava /záruka je zajímavá kombinace https://www.autorevue.cz/kia-proceed-2019-cena-shooting-brake

myslim, ze benzinova 150kW verze ma sance uzmout dost velky kus ceskych chaluparu (skoda octavia)..dokonce i tou cenou, ale to by tomu museli rozumnet..a byt rozumni. Cas ukaze, za me rozhodne vhodne cenova nastavena politika a i ta zaruka se hodi.Uvidime jak to realne pojede. Papirove by mela byt na stovce o vterinku rychleji nez M6 2,5i, takze louda to asi nebude ani kdyz to auto bude plne. No pujdeme se na jare projet abychom zjistili, jak nam asiate pokrocili. Posledni dobou i prijde, ze zcela dohnaly mainstream a s tou N30kou se zrejme trefili do cerneho..i kdyz v realu me ten interier moc neoslovil :)
 
Jo tak ta 1,6 T-Gdi ma docela slusny vykon, to musim uznat
 
Ten ProCeed teda ale nutně potřebuje sportovní pružiny. Ta karosérie s vysokým pontonem posazená ve standardní výšce je zvláštní. Jinak motorizace myslím OK, vždyť je to nižší střední.
 
i kdyz v realu me ten interier moc neoslovil :)

Chce to vidět naživo. Mně se kupříkladu moc nelíbil interiér Kia Stinger. Nedávno jsem měl příležitost se na něj podívat v nejvyšší výbavě 3,3 T-GDI 4x4 A/T. Musím přiznat, že jsem byl moc příjemně překvapený. Jasně, Audi nebo Volvo to pořád není, ale nečekal jsem, že bude působit až tak dobře. Na fotkách nic moc, celkem nevýrazná, šedivá masa plastů. Skutečnost mnohem lepší, skoro až prémiové provedení, byť trochu bez nápadu. Budu trochu za kacíře, ale je to minimálně na úrovni Mazdy 6. :)
 
Chce to vidět naživo. Mně se kupříkladu moc nelíbil interiér Kia Stinger. Nedávno jsem měl příležitost se na něj podívat v nejvyšší výbavě 3,3 T-GDI 4x4 A/T. Musím přiznat, že jsem byl moc příjemně překvapený. Jasně, Audi nebo Volvo to pořád není, ale nečekal jsem, že bude působit až tak dobře. Na fotkách nic moc, celkem nevýrazná, šedivá masa plastů. Skutečnost mnohem lepší, skoro až prémiové provedení, byť trochu bez nápadu. Budu trochu za kacíře, ale je to minimálně na úrovni Mazdy 6. :)
Ja v ni prave sedel..me moc neoslovil.. asi jako interier v Superbu. Kazdopadne na vzhled to nejezdi.. :))

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Heh, sice se shodli na i30N, ale já bych už jen kvůli designu vzal Type-R.
 
Back
Top