• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Heh, sice se shodli na i30N, ale já bych už jen kvůli designu vzal Type-R.
Type-R je favorit ale je o 150 tisíc dražší Zvenku se mi líbí obě auta. Interiér je hezčí v Hondě a taky posaz za volantem je tam o dost lepší. Pravděpodobně rozhodne finanční situace v době koupě nového vozidla, ale radši bych Hondu :)
 
Za me - TypeR je do bezneho provozu "moc" a ani se mi nelibi. Ale jasny, par lidi te poplaca po namozenych ramenech, jaky jsi po borec, tak se s tim pak da chvilku zit. I30N je Hjondeee a vzdy bude, stejne jako Dacia bude vzdy Dacia i s digital klimou, 15" displejem a pedaly z lesteneho hliniku. Nemohu si pomoci, ale je to (i30N) pocitove (ne cenou) takovy sportovni vuz pro mene majetne a majiteli to bude okoli davat sezrat. Ale je to, jak vyse uvedeno, pouze a jen muj nazor.
 
Za me - TypeR je do bezneho provozu "moc" a ani se mi nelibi. Ale jasny, par lidi te poplaca po namozenych ramenech, jaky jsi po borec, tak se s tim pak da chvilku zit. I30N je Hjondeee a vzdy bude, stejne jako Dacia bude vzdy Dacia i s digital klimou, 15" displejem a pedaly z lesteneho hliniku. Nemohu si pomoci, ale je to (i30N) pocitove (ne cenou) takovy sportovni vuz pro mene majetne a majiteli to bude okoli davat sezrat. Ale je to, jak vyse uvedeno, pouze a jen muj nazor.

Osobně jsem taky přemýšlel zda dát přednost Type-r před mazdou 6 a ano auto je tvrdší ale je to dost subjektivní a například já naopak tyto auta mám radši. Co se týče I30n tak může být zajímavý tím že do vývoje mluvil člověk co vyvíjel BMW M. Navíc si myslím že pro 90% je auto spotřebka a pokud nebude jezdit na sraz superaut tak to nikoho tankovat nebude.
 
Ano, je to subjektivni a zalezi samozrejme na charakteru tras, po kterych se s tim bude jezdit. Jizdy 10 km po okresce z Horni do Dolni asi ok, ale kazdodenni poskakovani po Brne si v tom predstavit jednoduse nedovedu (resp.nechci). Jinymi slovy jako fun-car super, ale jako hlavni auto asi ne.
 
Zase máš pravdu jako vždy... Mám malé péro a koule, proto si ho musím zvětšit hondou type-r ;) Ne každý používá auto jen aby se dostal z bodu A do bodu B. Já mám auto jako koníček. Jezdím skoro denně i mimo práci jen tak pro zábavu a opravdu nepotrebuju aby mě někdo plácal po zádech.
 
Jezis mne je to fakt jedno, jezdi si treba vznasedlem. Zduraznoval jsem, ze je to muj nazor. Jinak dobry coming out ;).
 
Glosoval bych vtipem a pak zpět k tématu, bez osobních invektiv:
Wikipedia: "Já vím všechno!"
Google: "Já najdu všechno!"
Facebook: "Já znám všechny!"
Internet: "Beze mě jste v prdeli!"
Elektřina: "Tak se uklidníme, jo?!"
 
Tohle je IMO možná ještě zajímavější auto, než Stinger, jen mi nesedí to modré osvětlení a že by to u nás prodával Vošický...
 
Nevím, ale kdo nechce čekat, může pořídit třeba z Drážďan nebo Vídně Infiniti Q50 s 3.0T... :) ještě jich pár prodejci mají.
 
Poslední úprava:
Tak som nasiel, v roku 2020 by sa mal zacat Genesis oficialne zacat dovazat. Ci bude v CR/SR sa nevie.
 
Tohle je IMO možná ještě zajímavější auto, než Stinger, jen mi nesedí to modré osvětlení a že by to u nás prodával Vošický...

Korejci jdou neskutečně rychle nahoru. Před pár lety bych o ně ani nezavadil, ale tohle vypadá vážně dobře.
 
Ten Genesis se dosud ofiko nedovazel? Uz nekdy ve 2017 jsem to videl stat v Hjoondee ve Vyskove...jezdim obcas okolo (ne ze bych tam lezl).
 
Jak jsem psal již v tématu nové 3ky, včera jsem absolvoval Bruselský autosalon a po delší době bylo možné v krátkém čase si sednout a porovnat různé značky. Možná nejdřív bych se vyjádřil i k samotné Mazdě - když jsme vybírali auto, tak jsem seděl/zkoušel jen 6 a CX-5. No včera jsem se konečně posadil do všech současných modelů a mám 2 poznatky. Uchvátila mě MX-5 a v jaké výšce nad zemí se sedí :eek: = asi začínám šetřit :D a druhá věc je CX-3 (omlouvám se zdejším majitelům) ale dojem z interiéru vzhledem k ceně a zbytku modelové řady - no byl jsem zklamaný.

Každopádně jinak tedy k ostatním značkám.

Škoda - obrovský fail - nová Scala byla jediné auto na celém autosalonu do kterého se nebylo možné posadit. Jeden jediný modrý kus a zamknutý. Hlavně že Tesly, Maserati, Skové Mercedesy a podobně si člověk mohl prolézt klidně do posledního kousku. Takže dojem jen z exteriéru a interiéru přes okna. Auto se mi tedy na fotkách líbí více, nicméně na Škodovku to má konečně nějaký nápad. Interiér vystaveného bohužel variace černé barvy,

Hyundai - byli jsme hodně překvapení kvalitou uvnitř a celkově vnitřním vzhledem. Seděl jsem i v nové i30 Fastback N a parádní pozice za volantem, sedadla s ideální kombinací bočního vedení a pohodlí. Jelikož žiji v Belgii tak by mi doma nevadilo, v ČR bych se nepřenesl přes fakt příspěvku Vošickému. Jinak největší překvapení na stánku pro mne byl nový interiér Ioniqu - pěkné.

Ford - za mne obrovské zklamání. Seděl jsem ve Focusu (cross verze a pak Titanium) interiér strašně plastový, dílenské zpracování mi přišla na úrovni Mitsubishi a podobně. Fiesta ST - auto mě lákalo vyzkoušet, no včera jsem si nedokázal najít pozici za volantem.

Swift Sport - stejně jako Fiesta - sedí se na mne dost vysoko

Kia - vím, že se tu v posledních dnech objevoval Proceed - no v interiéru bych nenašel jediný důvod proč vzít ten a ne klasický Ceed - Mazda 3 je kvalitou a dojmem hodně, hodně dále.

Toyota Corolla ST - pro mne asi největší překvapení autosalonu. Toyota pro mne vždycky bylo takové bezpohlavní obyčejné auto. Nicméně design exteriéru plus kvalita, vzhled interiéru super. I pozice za volantem hodně dobrá. Snad i jízdně to bude dobré, vybírat auto v této třídě a chtít kombi, tak je to můj favorit.

Tesla - Proti modelu S a X nemám nic (asi až na cenu), ale Model 3? Auto na autosalonu bylo za 65 000 eur., kdy vepředu byl akorát obrovský tablet a pás dřeva. No ok..ale dílenské zpracování strašné - nelícující lišty a plasty, vrzání loketní opěrky. Hrůza..

Jinak jsme si udělali takové srovnání naší M6 Takumi, Audi A4 (S-line), Mercedes C, Volvo V60 (cross country verze) a nové BMW 3 (M packet). Pokud bych měl brát dojem čistě z kvality interiéru tak by bylo pořadí: Audi, Volvo, Mazda s Mercedesem a poslední BMW.
Nová 3ka od BMW mne taky hodně zklamala použité materiály..no na zbylé z výběru rozhodně nemají. Mercedes už by taky potřeboval facelift - interiéry A a B třídy jsou už výše a dále.

Vyzkoušeli jsme toho jinak více (resp. každou přítomnou značku), ale to je to hlavní, co mi utkvělo v paměti.
 
v ČR bych se nepřenesl přes fakt příspěvku Vošickému.
Mohl by me někdo rict o co se jedna, nejak se ke me ohledne toho pana nic nedostalo, ale bude to pravdepodobne tim ze jsem Hyundai nijak zvlast nesledoval.
Mam to pochopit tak ze pan Vosicky dostava z každého prodaného auta jakéhokoliv salonu peníze? Nevim jen hadam dle prispevku...
 
Ano, má bohatou historii, za svého působení v Rumunsku to tam vedl takovým stylem, že došlo i na nábojnice v obálce a Vladimír opouštěl zemi spěšně za doprovodu ochranky.
 
Back
Top