• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Jsem docela překvapený s tím Stelviem, když jsme vybírali auto my, tak jsem zavítal i na stránky Alfy a dá se říct, že to pro mne vycházelo lépe než třeba právě XC60, nicméně tam jsme tehdá počítali asi jen se základním motorem - myslím že nakonec Alfa neprošla tím, že má jen bixenony? Třeba je to už teď jiné. Každopádně jízdně by mne to lákalo vyzkoušet, jestli je to tak super, jak se všude píše.
Jinak ještě k Volvu, za mne jsem byl překvapený, že V90 ve vnitřním prostoru nepřináší moc navíc právě oproti V60, naopak příjemné překvapení jsou ceny skladovek.
V90 s vyklestenyma motorama a automatem je pry pro ridice utrpeni a T5 jezdi od pumpy k pumpe. Ale nova XC60 se priblizuje koncepci XC70, kterou jsem jeste s 5ti valcem mel a jako rodinne auto byla nejoblibenejsi.
Pocit bezpeci, kdyz zavres zadni masivni dvere, obrovske sedacky, tichy chod, obrovsky kufr, mirne zvysena 4kolka, stresni lyziny v zakladu, takze idealni na hory a lyze. A pritom na nemeckych dalnicich clovek neridi
neprijemnou kozu a neunavi se. Volvo doporucuji.
 
V nové XC60 jsem jen několikrát seděl, měli jsme udělanou na ni i nabídku, no projet jsme se tehdy v září byli jen s novou V60. A dojem z kombi byl prostě lepší než z SUV (je to čistě subjektivní - SUV jsem moc nechtěl). Tím ale nechci nijak snižovat kvality XC60.
Interiéry Volvo obecně umí a ten pocit bezpečí je také ve všech jejich modelech. Problém Volva jsou teď ale motory. U T5 není tajemstvím, že spotřeba není nejlepší, nicméně diesel? Za stávající situace v Evropě bych jej nechtěl, navíc V60 jsme tehdy jeli se základním D3 a odhlučnění a spolupráce s převodovkou byla tehdy strašná - sedíš v nádherném světlém interiéru, máš tam příplatkové audio, skvělé sedadla a do toho motor duní a hučí.
Ale ano..není moc možností v této cenové kategorii Mazda + zbylý mainstream nemají adekvátní motory výkonově a německá trojka je za cenu mezi 1 - 1,5 M se základními motory, nebo látkovými sedadly apod. Proto @Krabat obecně nezávidím, protože pokud se chce člověk posunout někam dále a zároveň jen neplatit za znáček na kapotě, tak moc dalších možností než právě Alfa, Volvo - možná Jaguar (bude nejspíš to samé co ta německá 3), Lexus?
 
Presne jak pise @Ter Leeloo II tim ze tam daji slabsi atmosféru urcite nic nevyresi. To auto je fakt pekne a podle recenzi které jsem všechny cetl tak ten podvozek zvladne o mnoho vic. Takze 1,6T(zaklad) a 2,0T(ideal) by byly idealni motory pro tohle auto.
 
Mimochodem cenik nove Corolly bude od 1.2., mam jej prislibeny. Ale zvesti mluvily o tom, ze ST v plne palbe az cca mega.
 
Ale pánové, toho bych se vůbec nebál. Vždy se najde nějaký blbec, co koupí nové auto; a je mu většinou i jedno, že hned povyjetí z autosalonu ztratí 25 - 30% z ceny.
 
Ale pánové, toho bych se vůbec nebál. Vždy se najde nějaký blbec, co koupí nové auto; a je mu většinou i jedno, že hned povyjetí z autosalonu ztratí 25 - 30% z ceny.
Jo, kdyz jsem naposledy kupoval auto, marne jsem se po tech 25 - 30% slevnenych kouscich poohlizel. Nikde jsem takove nevidel.

Ale aspon kvuli nam blbcum si v budoucnu bude moct doprat auto nekdo jiny, ktery by patrne asi chodil pesky, protoze kupovat nove auto je nesmysl ;).
 
Nikde jsem takove nevidel.
Tak je to samozřejmě o hledání, a jak moc na to spěcháš. U mě to bylo konkrétně 2 roky staré auto, nájezd 11.000 km s cenou nižší o 28%. Netvrdím, že je to nějaké terno, ale vzhledem k situaci co byla se mi to jevilo jako ještě akceptovatelné. A samozřejmě, že jsem mohl jezdit dál ve starém autě (a možná bych byl i spokojenější) a nemusel kupovat nové. Ale jsem prostě takový sobec a podlehl jsem vzhledu nové Mazdy s tím, že jsem si to obhajoval, že to bude bezpečnější vůz. Což s největší pravděpodobností je.
 
Jsem docela překvapený s tím Stelviem, když jsme vybírali auto my, tak jsem zavítal i na stránky Alfy a dá se říct, že to pro mne vycházelo lépe než třeba právě XC60, nicméně tam jsme tehdá počítali asi jen se základním motorem - myslím že nakonec Alfa neprošla tím, že má jen bixenony? Třeba je to už teď jiné. Každopádně jízdně by mne to lákalo vyzkoušet, jestli je to tak super, jak se všude píše.
Jinak ještě k Volvu, za mne jsem byl překvapený, že V90 ve vnitřním prostoru nepřináší moc navíc právě oproti V60, naopak příjemné překvapení jsou ceny skladovek.

O Volvu jsem uvažoval před dvěma roky, a sehnal jsem dvě reference na nějaké známé mého otce, kdy zkušenost obou se spolehlivostí i reklamacemi na nové Volvo (nákup konec 2016, začátek 2017) byla naprosto tragická. Jeden ho dokonce v záruce po nějakém hádání a opakovných reklamacích (motor) vrátil a dostal peníze zpět. Pak znám dva, co s Volvy jezdí, ač tedy s trochu staršími XC90, ale mají to spíš na parádu či reprezentaci a při jejich nájezdech 5 - 15 tis km ročně se jim teda nic zásadního nesere, ale jeden z nich si teď místo nové XC90 radši pořídil VW (podle mě si teda nepomohl :)), právě taky na základě referencí na nová čínská Volva :)

O (ne-)spolehlivosti nových Giulií jsem zatím nic neslyšel, jezdí jich v ČR asi příliš málo, aby se z toho dalo něco vyvozovat. Každopádně taky jsem nad ní uvažoval, prodeji nabízejí na skladové/předváděcí kusy doslova "úžasné" slevy, kdy se to auto dostane na cenu Mazdy 6, ale nakonec jsem se rozhodl neriskovat a objednal další šestku. Bude to sedmá Mazda, pátá nová; prostě mi to nedá a dokud mám s Mazdami super zkušenosti a stačí mi velikostně, rozhodnul jsem se cizí vody nezkoušet. Co kdyby; neumím si představit, že jezdím do servisu x-krát ročně mimo servisní prohlídky a ještě se třeba musím hádat kolem uznání reklamace. Na to fakt nemám chuť ani čas.
 
Jestli je spotreba 9l u SUV pro toho, kdo se rad sveze, tak to je super cislo, ne (s prihlednutim k mym aktualnim 9.5)? :D Ano, je mi jasne, ze v mych rukach bych se musel snazit, abych jezdil aspon pod 10.

A Corolla Station Wagon bude v dvoubarevnem provedeni? Vim, ze hatchback je, ale u toho kombiku se mi to moc nezda. Kazdopadne Corollu bych si rad take prohledl (projel), stejne jako Camry. Oboje by asi mohlo dorazit zacatkem brezna do CR.

no pokud nebude ofiko( google zatim double color estate nenabizi..pouze HB..tak bych ji nechal dodelat..neb ten autak hnedle bude vypadat pritazliveji..stejne jako ten HB. No me asi ceka testovani tohoto ..nemel jsem se radeji ani divat..ale Krabat me nakousl s tou svou Alfou a tak mi to nedalo.

Cena prakticky noveho Stingera 3,3T V6 4x4 (bila IN/cervena OUT) je tady v UK velmi VELMI lakava: https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201901224188239
 
Jen tak pro zajimavost, kdo nekdy o tomto aute uvazoval,tak myslim nova a velice prijemna moznost:) Levorg dostane atmosferu:)

http://www.auto.cz/subaru-levorg-20...tmosferickeho-dvoulitru-poznate-kapoty-127181

no jestli jsem to v tom kalupu neprehledl jedna se o 2,0i 110 kw a to je na to auto relativne slabe. V Impreze ma 115kw tusim a je to uplne akorat. Aktualni 1,6T ma 125kw a jede vcelku dobre, kdyz uz umi zamykat, ale kdyz s ni jedu tak jako s M6, tak jsem na 10L spotreby ..ein zwei. Ale co me u Levorgu rozhodne nadchlo, jak pri rychle jizde na nasich tankodromech zehli a navic zehli velmi tisse(oproti vsemu co jsem ve tride jel) bez prenosu razu do karoserie.
 
Nechci Ti pripadne kazit radost (treba mozna naopak), ale kde jsi prisel na to 4x4? Podle me je to RWD.
Třeba tady.
Napřímo to tam neříká, ale do 8. minuty to tam už 3x naznačí (pak už jsem nekoukal). Takže radost určitě nekazíš nikomu.
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak tak. Navic je v popisu vozu napsany samosvorny diferencial, coz maji u Stingeru jen zadokolky, AWD nikoliv. Jinak napr. v UK ma Stinger i mensi vykon (o malo) kvuli nutnym technickym upravam pro pravostranne rizeni.
 
Back
Top