• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Jestli koupis, budu tise zavidet ;).
uvidime,uvidime..prednejsi ted asi bude koupe bydleni na Kypru, takze Stinger jeste bude muset chvili pockat..kadopadne,kdyz jsem tu nasi firmu podle auta pojmenoval, tak jsem jsi take naplanoval,ze do peti let chci mit jednoho Stingera jako meho sluzebaka:) A pokud se ted zadari rozjet i druhou vetev naseho podnikani v kontinentalni Evrope,tak by to mohlo klapnout :)..jen se bojim, ze jak se projedu..budu ho chtit ASAP
 
Ale pánové, toho bych se vůbec nebál. Vždy se najde nějaký blbec, co koupí nové auto; a je mu většinou i jedno, že hned povyjetí z autosalonu ztratí 25 - 30% z ceny.
A kde to žiješ? Já bych chtěl taky najít blbce, co koupí nové auto, vyveze ho z prodejny a prodá mi ho o čtvrtinu levněji. Ale jak tak koukám, každý by chtěl za rok staré auto skoro tolik co za nové. Takže buď jsi dítě štěstěny, nebo věříš na báchorky.
 
A kde to žiješ? Já bych chtěl taky najít blbce, co koupí nové auto, vyveze ho z prodejny a prodá mi ho o čtvrtinu levněji. Ale jak tak koukám, každý by chtěl za rok staré auto skoro tolik co za nové. Takže buď jsi dítě štěstěny, nebo věříš na báchorky.
No nevím, nesleduji to, jak je to teď. To co jsem psal byl přesný příklad z roku 2008 pro BMW s cenou 1.300.000+. A báchorka to určitě nebyla, protože mi to popisoval můj bývalý spolužák co tam dělal dealera. Jasně, je to BMW, ale u ostatních automobilek se to nebude až o tolik lišit. Určitě záleží značka od značky a model od modelu. Ale nic to nemění na tom, že 8 let stará Corolla (poř. cena 380.000,-) se v roce 2005 prodávala za 90 - 115 tisíc. A vůbec, celé je to věc jen nabídky a poptávky a kdo je co ochoten za co zaplatit.
 
A kde to žiješ? Já bych chtěl taky najít blbce, co koupí nové auto, vyveze ho z prodejny a prodá mi ho o čtvrtinu levněji. Ale jak tak koukám, každý by chtěl za rok staré auto skoro tolik co za nové. Takže buď jsi dítě štěstěny, nebo věříš na báchorky.
V UK se deje zcela bezne..lidi jsou tu lamy.. Koupi nevoni mu, tak ho vrati. Dokonce tu na to maji policy.. 14denni :) Pak jsou ty autaky samo levnejsi

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
při zkoumání výběru dalšího potencionálního kandidáta za Mazdu narážím na to, že mám problém s tím, že prostě nechci automat a dneska ho každý cpe jako kdovíjaký bonus. Na druhou stranu se mi zase celkem zužuje výběr :D
 
No nevím, nesleduji to, jak je to teď. To co jsem psal byl přesný příklad z roku 2008 pro BMW s cenou 1.300.000+. A báchorka to určitě nebyla, protože mi to popisoval můj bývalý spolužák co tam dělal dealera. Jasně, je to BMW, ale u ostatních automobilek se to nebude až o tolik lišit. Určitě záleží značka od značky a model od modelu. Ale nic to nemění na tom, že 8 let stará Corolla (poř. cena 380.000,-) se v roce 2005 prodávala za 90 - 115 tisíc. A vůbec, celé je to věc jen nabídky a poptávky a kdo je co ochoten za co zaplatit.
Já jsem koukal na rok stará auta před rokem, a ten rozdíl v ceně byl asi ve výši jednoho stupně výbavy. Tedy u nás, v UK jsem auto nekupoval. Takže jsem si radši připlatil těch asi 10% za nové. Čtvrtinu neslevil nikdo ani po roce. Možná u hodně drahých aut je to jinak, ale u těch kolem půl mega ne.
 
Tak jsem precetl mensi recenzi v AutoTipu na Kia Proceed a rozhodne velka chvala ;) A pisou tam co jsem si ja myslem ohledne toho dvoulitru. Jen kratce cituji "podvozek auta by klidne snesl dvoulitr z i30N s 202kilowatty."
No pokud Kia udela něco podobného jako Hyundai i30N, tak do toho klidne pujdu, protože interier je o dost hezci nez v Hyundaii. Ale i ta Kia ceed 1,6T gt vypada dobře, dokonce to vypada ze ma i opravdove výfuky :)
 
dokonce to vypada ze ma i opravdove výfuky
Kia Proceed GT 1.6 T-GDI má opravdové výfuky, 1.4 T-GDI GT Line nee. Po dnešní venkovní nadilce přemýšlím o nějakém 4x4:D. Každopádně do Autotipu mrknu ;)
 
Poslední úprava:
No pokud Kia udela něco podobného jako Hyundai i30N, tak do toho klidne pujdu, protože interier je o dost hezci nez v Hyundaii.
O tomto tematu byly presne clanky, ze Kia neco podobneho u Ceedu rozhodne nema v planu.

Jeste prijde nejaka oplastovana edice, ale motoricky uz to asi lepsi nebude.
 
Vím, že to není auto snů, ani bych si ho nekoupil, ale schválně jsem si ho dnes půjčil na dalším výletě po Portugalsku. Ono ani nebylo z čeho moc vybírat. Každopádně překvapeně konstatuji, že to není špatné. Auto jede dobře, diesel pěkně táhne, odhlučnění slušné, až na valivý hluk od kol. Podélně hodně místa, na šířku je to slabší. i-Cockpit v pohodě, vidím na něj krásně, parádně zobrazuje navigaci, možná lépe než v Audi. Zpracování velmi povedené, žádné vrzání jsem neslyšel, jen když jsem sahal na nějaké plasty, tak sem tam něco zaskřípalo. Podvozek je celkem komfortní a hlavně moc neskáče na rozbitých cestách. Sedí se dost vysoko, řadící páka mi připomíná autobus, ale to je prostě typické pro tahle auta. Trochu jsem měl z Peugeotu obavy, ale nakonec ten týden s P5008 nebude až tak marný. ;)

20190204_183217.jpg 20190204_183205.jpg 20190204_171545.jpg
 
Vím, že to není auto snů, ani bych si ho nekoupil, ale schválně jsem si ho dnes půjčil na dalším výletě po Portugalsku. Ono ani nebylo z čeho moc vybírat. Každopádně překvapeně konstatuji, že to není špatné. Auto jede dobře, diesel pěkně táhne, odhlučnění slušné, až na valivý hluk od kol. Podélně hodně místa, na šířku je to slabší. i-Cockpit v pohodě, vidím na něj krásně, parádně zobrazuje navigaci, možná lépe než v Audi. Zpracování velmi povedené, žádné vrzání jsem neslyšel, jen když jsem sahal na nějaké plasty, tak sem tam něco zaskřípalo. Podvozek je celkem komfortní a hlavně moc neskáče na rozbitých cestách. Sedí se dost vysoko, řadící páka mi připomíná autobus, ale to je prostě typické pro tahle auta. Trochu jsem měl z Peugeotu obavy, ale nakonec ten týden s P5008 nebude až tak marný. ;)

Zobrazit přílohu 20555 Zobrazit přílohu 20556 Zobrazit přílohu 20557
Ahoj.Také jsem uvažoval nad tímto žabožroutem, ale poslední ránu mu dal ten otáčkoměr kterej otáčkoměruje obráceně :D
 
Jako by v realu byl otackomer zasadne dlouhodobe potreba. Kazdopadne bych cekal, ze tam budou treba jine varianty rozvrzeni displeje?
 
Jako by v realu byl otackomer zasadne dlouhodobe potreba. Kazdopadne bych cekal, ze tam budou treba jine varianty rozvrzeni displeje?

Mají tam čtyři nebo pět nastavení, co si vybavuji. Ukazatele, Osobní, Minimální, Navigace, ... ale otáčky mají pořád naopak. Já jsem se v tom zase tak moc nehrabal. Prostě jsem do toho sedl a jel. Teprve cestou jsem to začal zkoumat. Portugalské dálnice jsou krásné, tříproudové a poloprázdné, takže lze auto bez rizika otestovat. ;) Na tom autě je vidět, že otáčkoměr tam dali jen tak z nostalgie, protože i v nastavení Ukazatele jej překrývá navigace, když upozorňuje na odbočku. Je to nesmírně efektní, krásně animované, ale mně by bohatě stačilo, kdyby navigace zůstala na tom druhém displeji a necpala se mi do prostoru budíků. Každopádně, na francouzské auto hodně slušné svezení.
 
Ahoj. Žabák mě mile překvapil, byl nádherný a mohutný. Byl jsem rozhodnutý,že si ho pořídím. Velké zklamání byly motory za slušný peníz jen 1,2 benzín :eek: Velké,těžké auto s 1,2? nikdy jsem neměl motor pod 2,0 :D tak jsem byl zklamaný.Interier neobvyklá bomba,vypínače jak v letadle nádhera, ale?........Bohužel v autě nesnáším špínu a prach a úplně jsem viděl jak v těch milionech záhybech,spojích a prostě všude se drží a usazuje bordel. Bohužel jsem minimalista a ještě pedant na pořádek :D a tak pro mě.... bohužel ne.
A prosím než mě začnete odsuzovat za zcela nelogický výběr auta :D tak si prosím vzpomeňte na chudáka zde na fóru co si koupil novou 6.
Holt každý má jiné kritéria,někdo jich má víc,někdo míň.
 
Back
Top