• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Teraz jazdim na Seate Tarroco a digitalny displej je fajn. Aj ked - vyuzivam aj tak iba klasike kruhove ciferniky :)
Mapu tam nezobrazim, lebo pouzivam Waze, takze je to pekne, ale v podstate na ***** .
 
A propos, dneska na Radiožurnálu povídali, že nějakej jouda Scheinherr z Praha Sobě chce zase měnit (zpřísnit) podmínky pro parkování hybridů.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ja budu mit dlouhodoby osobni testik ted od patku do pondeli, tak jsem zvedav, zda me to odradi :).
 
Deník N moc konkrétní není:
...
„V nejbližší době zřídíme komisi pro parkování, která bude složena výhradně z odborníků. Ta by měla vybrat, jak přesně upravit současnou vyhlášku a kterým autům tu výhodu dát. Předběžně počítáme s tím, že se půjde nastavením podle zákona, tedy podle zelených e-značek,“ řekl Scheinherr.

Zelené e-značky upravuje novela silničního zákona. Vydávat by se měly začít od letošního dubna. Žádat o ně mohou majitelé vozidel na elektrický, hybridní nebo vodíkový pohon. Majitelé hybridů si však budou moci pořídit ekologickou značku jen pro vozy, jejichž hodnota emisí oxidu uhličitého je nižší než 50 gramů na kilometr.
..
 
Tak jsem se byl kouknout na ten proceed gt a tohle mi moc jako originál výfuk nepřipadá. Jinak ale auto moc hezké.

A56B3BDB-04D0-45B6-A621-FCCFD45D8525.jpeg
 
Já jen ze tu někdo psal ze ty verze gt mají mít origo výfuky.
 
Predpokladam, ze tim bylo mysleno to, ze z tech zadnich "ozdobnych" ramecku opravdu jde kour :D.
 
Jo ok, já beru origo jako komplet výfuk i s koncovkami dohromady. Ale jako vypadá to dobře.
 
Psal jsem to já, ale je tím myšleno, že je výfuk rozděleny a kouř jde z obou výfuku ;) ne jako ostatní, že má výfuk jen jednu rouru a druhá koncovka je úplně prázdná ;)
 
Nevíte náhodou jestli u té verze ceed gt nebude startstop systém ? U minulé verze nebyl, tak by to tak mohlo zůstat. Ceed gt je taky další kandidát na nové auto.BSR umí čipnout na 175 kW, to by mi bohatě stačilo.
 
Nevíte náhodou jestli u té verze ceed gt nebude startstop systém ? U minulé verze nebyl, tak by to tak mohlo zůstat. Ceed gt je taky další kandidát na nové auto.BSR umí čipnout na 175 kW, to by mi bohatě stačilo.
ISG tam bohuzel je....

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Včera brácha říkal, že o novém Proceedu uvažoval, ale v ČR ani jedna ze dvou výbav neobsahuje adaptivní tempomat... tak se koukám do katalogu a je to tak. Přitom v zahraničí to nabízené údajně bude.
 
Tak jsem mel na vikend (patek - pondeli) pujcenou novou RAV4 Hybrid 2WD ve vybave Executive. Projeli jsme si ji s manzelkou peknych 499 km (cca 100 manzelka, zbytek ja).

Veskrze pozitivni pocity. Uplne bych se neprikladel k tomu, jak psal @Krabat, ze to je uplne zdechle. Ani s tou rychlosti/sviznosti jsem nemel elementarni potiz. Ale zase extra moc jsem to neprohanel a uz vubec to nehodil do limitu v zatackach. Porad to pro me bylo "cizi" nepoznane auto. Hodne pro me byla zmena v posedu vys nad silnici a vetsi naklaneni auta jak pri brzdeni, tak pri zataceni. Proste jsem nikdy s SUV nejezdil a navic mi nezbyva, nez to porovnavat pouze se svou GJ se snizenym podvozkem.

Souhlasim vsak s tim, ze clovek se najednou chce prizpusobovat tomu hybridu. Najednou mi prislo desne zajimave zkouset jezdit jen na elektromotor, byt citlivy na plyn a pekne si nabijet baterku. Musim rict, ze asi bych si na to dost zvykl. Skoro si rikam, ze je skoda, ze to nedelaji jako PHEV :cool:.

Ovsem slapnout na to na dalnici se take da. Dokonce to i zrychluje pri 160+ do tahleho kopce. Ovsem ta spotreba toho polotanku v takove rychlosti teda rapidne leti nahoru. Nejvic to na tachometru ukazalo 191 (a pak ze omezovac na 180) :rolleyes:.

Pultisicovou predvadecku jsme zakoncili s prumernou spotrebou dle palubniho pocitace za 7.8. Podle tankovani by to vyslo na 9.2, ale nadrz nebyla uplne tak plna na zacatku, takze to tezko potvrzovat. Pri decentnim (pri)mestskem provozu si myslim, ze se da v pohode jezdit pod 7. My jsme prvnich 400 km meli spotrebu 7.2 a pak jsem vyrazil na vysokorychlostni dalnicni usek v ramci nedelni nocni projizdky ... :cool:.

JInak jizda byla prijemne komfortni - vetsi kola s mensimi disky, nez mam nyni, asi udelaji sve. Ale asi tomu pomahal i podvozek. Rizeni mi prislo docela presne, ale odezvu od kol jsem moc nepoznaval, tam to asi bude slabsi. Ale nejsem expert a jak rikam, do limitu jsem to nehnal. Zvukova izolace mi prisla lepsi, jak na me GJ. Ve vyssich dalnicnich rychlostech uz byl ale vzduch slyset docela dost.

Inu, dokazal bych si to predstavit jako sve auto. Ale kdo vi, treba jsou stejne dobri i tridni konkurenti s nizsi (bez-hybridni) cenovkou ... treba ani s takovou CX-5 jsem nemel tu cest.
 
Back
Top