• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

To je fakt, ale já mám asi ten závodní reflex, že když se mi zvedne závora, tak na to holt trochu šlápnu.:D
 

Jeste k te vysce a realne pouzitelnosti: Kdyz se podivam pod nase dve Mazdy, je ten rozdil videt docela snadno — at uz jde o vysku cerneho plastoveho lemu pod viditelnou hranou narazniku, jinak vysoke a siroke "lizatko" primo pred kolem, nebo uroven po kterou je naraznik lakovany v barve. Centimetry jsem dnes rano nemeril, protoze nestojim obema na hladkym asfaltu nebo dlazbe, ale pokud je to kolem 18 - 20cm, pak v tomhle rozmezi hraje kazdy centimetr roli, protoze obrubniky byvaji casto az 18cm (ac norma na ne podel silnice rika myslim mene, neco jako 12?; jenze pak jsou soukroma parkoviste a garaze, starsi silnice, vesnicke komunikace, kde to nikdo neresil, apod.) a auto se jeste pri brzdeni nebo vystupovani/nastupovani lehounce zhoupne.

Za me je to v praxi pri jezdeni do firemni garaze, do nasich nejcastejstich supermarketu, u nemocnice, u nadrazi, i u vyjimecneho parkovani na chodniku pred domem, mezi 6 a CX3 v praxi pozorovatelny rozdil... u CXka jsem jeste zvuk plastu neslysel, u sestky mnohokrat, nastesti vzdy jen o ten plastovy cerny lem, jak je ostatne i trochu videt z fotky :).
 
Jinak jsem si vcera byl prohlednout zive Proceed a vzhledove mi teda prijde peknejsi, nez na fotkach. Kazdopadne jsem se tam nejak nezvladl pohodlne uvelebit za volantem. Na prodejne byl model s panoramatickym stresnim oknem a ja se tam nejak nemohl vejit. Nejsem nijak extra vysoky, tak cca 185 (asi sam nevim)? Jsem zvykly sedet s relativne rovne nastavenou sedackou, zadne polehavani. Ale tady mi to nejak neslo. Pak jsem se ani poradne nevesel sam za sebe, teda sedet se tam dalo, ale zadna vyhra. Pod sedacku se mi nevesly nohy/boty. No a ten kufr ... jako jo, kombik to je, ale fakt se ta strecha hodne svazuje. Skoro se mi tech papirovych 594 litru objemu nechce verit. Ale nezkousel jsem, jak moc hluboko pod podlahu to lze "vybrat".
 
@Ter Leeloo II Kia do toho objemu kufru počítá všechny ty schránky pod podlahou. Takže reálný objem prostoru nad podlahou je daleko menší. Někde jsem dokonce četl, že u klasického Ceedu SW je ve schránkách ukryto skoro 200 litrů objemu a klasický kufr má jen nějakých 450 litrů (od podlahy po roletku).
 
To by tak mohlo odpovidat. Myslim si, ze takhle tu kapacitu pocita vicero vyrobcu. Ale prave jak jsem psal, ze jsem nezkousel, zda se vubec ty schranky daji rozebrat/vyndat a operativne tak snizit podlahu az dolu, kdyz tam clovek fakt zrovna chce nalozit tu rodinu na dovolenou. Samozrejme, ze za normalni situace na bezne jezdeni clovek ten kufr moc velky nepotrebuje.

Vedle Proceedu stal hned Ceed SW, takze jsem koukal na oba ty kufry. Ale nechtel jsem tam rozebirat auto, kdyz jsem se sel jen podivat.
 
Sice je to starší test, ale tady to jde právě pěkně vidět na testu s "ideálním kvádrem" neboli krabicemi, kdy auto s nejmenším kufrem nakonec vlastně dopadlo nejlépe.

https://www.autorevue.cz/megatest-1...-tridy-interier-prostor-zavazadelnik/ch-52900

Neví někdo, jak to vlastně počítá Mazda u 6ky? Protože mi třeba kufr příjde větší než těch udávaných 520 litrů, takže mi přijde, že Mazda ten prostor pod podlážkou nepočítá. Měl jsem předtím právě Astru, která je i v testu a ten rozdíl ve velikosti kufru mi přijde ve prospěch Mazdy větší než udávaných 20 litrů.
 
@Ter Leeloo II Kia do toho objemu kufru počítá všechny ty schránky pod podlahou. Takže reálný objem prostoru nad podlahou je daleko menší. Někde jsem dokonce četl, že u klasického Ceedu SW je ve schránkách ukryto skoro 200 litrů objemu a klasický kufr má jen nějakých 450 litrů (od podlahy po roletku).

Stejny mi to ale prijde i u Mazdy, kdy kufr u Wagonu mi prijde na prvni pohled, pri nalozeni naseho vetsiho terenniho kocaru, o neco mensi, nez u Sedanu. Ale ten zas nema zadne misto pod podlahou a ma mensi ta vybrani v bocich. Konkretne u toho Wagonu mi ten prostor pod podlahou prijde docela obrovsky, kdyz tam clovek nema roletku.
 
Nevim jak vy ale dokud Mazda nezacne opet v 6 verzi vyrabet Hatchback tak myslim ze urcite se mi desingove vice libi sedan nez wagon.
Pro me idalni vozitkem je momentalen verze 2016 po druhem faceliftu bez vypinani srackojidnich valcu. Pokud budu ale muset jit od Mazdy tak dlsi volblou budou dve znacky. Bud to bude Audi A5 nebo A7 ve verzi hatch. Nebo potom jeste moznost Volvo. Ale nejradeji by jsme zustal verny znacce.
 
Já jen ze tu někdo psal ze ty verze gt mají mít origo výfuky.
je to tak,ze ta druha verze ma ten plast plny a vyfuk konci uz pod naraznikem :( coz je uplnej fail, kterej ale nyni predvadi rada premiovych aut s cenovkou kolem 2mega..takze tak..
 
@Ter Leeloo II já říkal, že je zdechlá ta předchozí generace RAV4. Ta nová je na tom lépe, údajně. :) Nicméně viděl jsem nedávno jednu recenzi a motor pořád hučí jako vysavač. Nic pro mě, ani designem, ani motorem. Ale souhlasím s tím, že člověk se tak nějak podvědomě přizpůsobuje hybridu a hraje tu hru na spotřebu. Tenhle dojem jsem měl taky, když jsem zkoušel CH-R.

@Vitus, když jsi zmínil ten tempomat, zjistil jsem u Volva nemilou věc. Adaptivní tempomat zmatkuje víc než v Mazdě. Já jsem si naivně myslel, že Volvo má ty asistenty dost vymakané a na úrovni prémie. To je bohužel omyl. Adaptivní tempomat umí snad jen Mercedes. Ten jediný mi vyhovoval. Volvo, o kterém uvažuji, mě v poslední generaci zklamalo. Zkoušeno znovu u V90 a prostě jsem měl strach. Strašně stresuje a příliš razantně dupe na brzdu. Zlatá Mazda 6, která mě také občas vytočí, ale na Volvo v tomhle směru naštěstí nemá.

info k adaptivnimu tempomatu: ted obcas jezdim aktualnim Superbem v dehtu s DSG (kdyz vezu unaveneho majitele po bezkach domu :)) a musim rici,ze zatim ani jednou nechyboval a nikdy zatim neudelal neco co nemel. Referuji asi 5 jizd po cca 70km jizdy, kde se vyuziva pouze cast cesty. Jsem mile tou funkci mile potesen a M3 by se mi take libila. Vim,ze v nemeckych top verzich se nabizel. V UK ani v CR vsak ne :((
 
Adaptivní tempomat byl standarní výbavou nejvyšší výbavy Revolution TOP u M3 BN FL, tedy od 2016/10 ve světě, u 2017 modelů u nás...
upload_2019-2-15_16-44-51.png
 
Pánové, tak přes víkend jsem měl půjčené BMW 530xd z roku 2014 a mohu s klidným svědomím říct, že by mi to vůbec nevadilo a jenom taková perlička, když s tím jela žena, tak podle PC měla spotřebu 6,1l/100km (beru tu přesnost s rezervou, ale i tak hezké číslo). Jinak běžné poznatky - neskutečně stabilní, zatáčky projede příkladně (ikdyž auto má 2tuny) a jízda mě fakt bavila. Já jsem s tím nejel za 6, ale za 7,5, ale když se tomu dá podlaha, tak to fakt slušně jede. :-D
 
Pánové, tak přes víkend jsem měl půjčené BMW 530xd z roku 2014 a mohu s klidným svědomím říct, že by mi to vůbec nevadilo a jenom taková perlička, když s tím jela žena, tak podle PC měla spotřebu 6,1l/100km (beru tu přesnost s rezervou, ale i tak hezké číslo). Jinak běžné poznatky - neskutečně stabilní, zatáčky projede příkladně (ikdyž auto má 2tuny) a jízda mě fakt bavila. Já jsem s tím nejel za 6, ale za 7,5, ale když se tomu dá podlaha, tak to fakt slušně jede. :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/100669130/BMW-530xd-190kW-M-PAKET-KoupCR1majitel5-LET-SERVIS.php o něco mladší, ale i tak bych si to nechal líbit
 
Back
Top