• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

tak po třech letech soužití s CX-3 pomalu přemýšlím o nějaké náhradě , pokud nebude nic co by mi vyhovovalo, dokážu si představit další roky s CX-3 :). Výběr nemám moc široký, protože nechci automat ( vypadlo Subaru ) , počet válců musí být sudý :D a už jsem ve věku, že se rád nechám rozmazlit, takže slušná výbava, stále váhám jestli využiju 4x4 nebo a jestli to nejsou další věci na autě, které bych většinu roku jen vozil. Dneska jsem konečně navštívil salon Kia a byl omrknout ProCeed GT shooting brake - na pohled mě zaujal hned jako před lety CX-3;) . Překvapila mě i kvalita interieru, ten se mi fakt líbí, sedačky pohodlný s pěkným bočním vedením, prostoru dost, kufr pěkný ( stěhovák nepotřebuju ) na jízdu bohužel nedošlo, ale určitě bude. Samozřejmě je ve výběru i Mazda, ale cenově začíná jinde :(. Když to tak promýšlím, tak nemládnu bylo by asi lepší vyšší auto, možná i ke kvalitě našich silnic ( CX-5 ), ale na druhou stranu mému stylu jízdy ( rád se pěkně svezu i přes povolené limity:oops: ) by vyhovovala Mazda 6 , která se při troše štěstí dá sehnat za cca 700 tis https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18150900?goFrom=list , ale výbavou i cenou vítězí Proceed GT https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/cee-d/18147243?goFrom=list nebo tento https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/cee-d/18119305?goFrom=list , který je vybavenější než M6 a ještě o 100 tis levnější , dá se sehnat kolem 600 tis. Tak uvidím jestli by to byla volba rozumu a asi i ekonomičtějšího provozu ( Mazda ) , nebo prostě ještě trochu toho bláznovství a dovádění ( Kia ProCeed GT shootig brake ). Možná nakonec dojezdím tu svou CX-3 dokud to půjde :D:D:D
 
:playful:Největší rozmazlování vidím právě v tom automatu:happy:.Když už musím jet s nějakým manuálem,tak vidím,jaká je to výhoda nemuset řadit a plně využívat adaptivní tempomat.
 
automat nee, ten mě neoslovil v žádném autě :confused: rád se svezu a k tomu prostě patří manuál a ne něco co si řadí za mě :oops:. Automat je jediná věc o které vím, že ji v autě nechci :rolleyes:. Vyhřívané čelní sklo, přední i zadní sedačky a volant, slušná aparatura, el. kufr , LED světla, parkovací kamera, aut. světla i stěrače apod to všechno si dokážu v autě představit , ale automat ne, pro ten mě nic nepřesvědčí ;)
 
No možná kdyby jsi bydlel v nějakém větším městě kde jsou na pořadu dne zácpy tak by si ten automat uvítal ;) Já taky radši manuál, ale sem tam zajedu za kamarádem do Prahy a tam bych nechtěl kvedlat manuálem.
 
Nevim jak vy ale dokud Mazda nezacne opet v 6 verzi vyrabet Hatchback tak myslim ze urcite se mi desingove vice libi sedan nez wagon.
Pro me idalni vozitkem je momentalen verze 2016 po druhem faceliftu bez vypinani srackojidnich valcu. Pokud budu ale muset jit od Mazdy tak dlsi volblou budou dve znacky. Bud to bude Audi A5 nebo A7 ve verzi hatch. Nebo potom jeste moznost Volvo. Ale nejradeji by jsme zustal verny znacce.

Mazda 6 a potazmo Audi A5 a A7 se nekdy vyrabely ve verzi hatch?
 
Rejlek vypadal dost spokojeně:
Vcera jsem se byl na novou Corollu podivat v Emil Frey. Presne v teto barevne kombinaci, ale nesvezl jsem se. Ale sedi se v tom dost prijemne. Dokonce se vejdu docela i sam za sebe a bez problemu se stropem (jako treba v nove Mazda 3, nebo treba kdyz jsem si prohlizel Hyundai i30 Fastback). Zadni vyplne dveri teda v horsim provedeni nez predni, ale jinak to vypadalo pekne. Ale interier Mazda 3 mi prisel lepsi, hodnotnejsi. Ale toto rozhodne neni spatne.

Vzhledem k tomu, ze stale pokukuju po te RAV4 (a dokonce jsem v podstate dostal zelenou od manzelky), tak me u Corolly zarazi to, ze ona dostala jako moznost projektorovy HUD a RAV4 nema :confused:. Takze z poslednich modelu Toyoty ma Camry, Corolla i treba ta Supra a RAVka ma smolika. Asi si budete klepat na celo, ale pro me hraje ten HUD dost velkou roli pri vyberu o_O.

Kdyz uz jsem byl u toho Freye, tak jsem si sel jeste (opet) prohlednout o patro vis paletu od Subaru. Jinak me teda prekvapuje, @vladas75, ze jsi mel v hledacku Outback jako nahradu za CX-3. Vzdyt to auto je skoro dvakrat tak velke, jak ta Mazda :D, to jsou uplne jina auta. Ano, ja vim, ze to kvuli nutnosti automatu zase z hledacku vypadlo ... ale stejne. Jen, ze jsem si na Tebe vzpomnel.
 
Mě spíše upoutal komentář ohledně motorizace. Ten dvoulitr s elektromotorem asi bude dost povedený. Pokud to bude držák jak ta 1.5, bude to asi hodně dobrý. Známá má Priuse už osmý rok a nedá na něj dopustit.
 
Rejlek vypadal dost spokojeně:
Jsem zvedav na cenu GRMN, když uz maly yaris stal majlant...Jinak dizajn celkem dobry na to jak Toyoty vypadaly ještě nedavno...Za me klasicky zbytecne falesne mini jakoze vyfucky jak to ma Peugeot ve vyssi vybave myslim 3008 nebo tak nejak.
 
Kdyby jsme nebyli sikanovani ekoteroristy z Bruselu tak si myslim ze by M6 mela velkou konkurenci
 
automat nee, ten mě neoslovil v žádném autě :confused: rád se svezu a k tomu prostě patří manuál a ne něco co si řadí za mě :oops:. Automat je jediná věc o které vím, že ji v autě nechci :rolleyes:. Vyhřívané čelní sklo, přední i zadní sedačky a volant, slušná aparatura, el. kufr , LED světla, parkovací kamera, aut. světla i stěrače apod to všechno si dokážu v autě představit , ale automat ne, pro ten mě nic nepřesvědčí ;)
Ja ti rozumim..ale nekdy si to auto s AT pujci..a pak teprve vynasej nazor. Vyraz si na poradnou erzetu po kroutivych silnicich..tam teprve prijdes na to, jak moc se to da s AT uzit.. Kdyz nemusis sundat ruce z volantu. Radis si vice stupnu najednou dolu i nahoru(to funguje velmi dobre.. motor prevodofka krasne stiha)..proste parada. Je to trochu jine nez s manualem..ktery je tu take skvely hlavne ve spojeni s G165.. Ale v AT je rekl bych vice pod kontrolou..

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Mazda 6 a potazmo Audi A5 a A7 se nekdy vyrabely ve verzi hatch?
Myslel asi liftback

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Právě že spíš pokukuji po něčem větším ;)
Tak zkuste otestovat ten Pro Ceed GT.. Opravdu krasne in side out..designove pecka. Materialy i z pracovani vice nez dostacne. Jeste jsem ho vsak nejel.. Nemel jeste ready RZka

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Jsem zvedav na cenu GRMN, když uz maly yaris stal majlant...Jinak dizajn celkem dobry na to jak Toyoty vypadaly ještě nedavno...Za me klasicky zbytecne falesne mini jakoze vyfucky jak to ma Peugeot ve vyssi vybave myslim 3008 nebo tak nejak.
Bude stat na hrane 1mio..tipnul bych neco tesne pod..neb Camry je uz zs hranou

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Ja ti rozumim..ale nekdy si to auto s AT pujci..a pak teprve vynasej nazor.
Měl jsem půjčenou CX-5 v automatu a hrozně rád jsem přesedl zpátky do své CX-3 manuál, zkusil jsem a nepřesvědčila mne ;)

Tak zkuste otestovat ten Pro Ceed GT.
Na to se chystám, ale problém asi bude nízký posez a obavy z motoru 1.6 T-GDI. U Mazdy jsem zvyklý motor honit a auto mě nesežere pohybuji se tak kolem 8 litrů, se stejným stylem si myslím, že by Proceed GT 1.6 T-GDI shooting brake byl tak na 10 litrech co jsem tak pochytil v diskuzích
 
Měl jsem půjčenou CX-5 v automatu a hrozně rád jsem přesedl zpátky do své CX-3 manuál, zkusil jsem a nepřesvědčila mne ;)


Na to se chystám, ale problém asi bude nízký posez a obavy z motoru 1.6 T-GDI. U Mazdy jsem zvyklý motor honit a auto mě nesežere pohybuji se tak kolem 8 litrů, se stejným stylem si myslím, že by Proceed GT 1.6 T-GDI shooting brake byl tak na 10 litrech co jsem tak pochytil v diskuzích
To mas asi pravdu.. Pokud jdes po spotrebe a benzinu.. Neznam mene zravy motor nez je aktual Sky Activ.. A mozna pri trose stesti nas vsech..ten trun prevezme novy Sky X..aspon tak dle vseho vypada.. Pri radne zatezi bude jezdit do 7L.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
RZ s automatem...tak to me hodne pobavilo :D
Bylo to obrazne receno.. Hold z te anglictiny mi ta cestina nenabehne dost rychle.. a nekdy vlastne nenabehne zcela vubec. Kazdopadne da s tim jet az nebezpecne rychle a pritom to BNko ma "jen" tech ca 150koniku. Fascinuje me jak vsichni breci, ze jsou auta slaba.. v CR jsem na limitu behem par chvilek.. Tedy take diky velmi mizerne kvalite vetsiny silnic. Motor se musi tocit a pak jede velmi obstojne..beru to tedy ze sveho pohledu, kdyz jedu sam..on by tam se mnou stejne nikdo dlouho nevydrzel :)

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Back
Top