Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Do města je to pry dobry
Strašně stresuje a příliš razantně dupe na brzdu. Zlatá Mazda 6, která mě také občas vytočí, ale na Volvo v tomhle směru naštěstí nemá.
Mozna jsem zapomnel napsat, ze psali o rav4hybrid vy hnidopichoveSUV je do města úplně ideální
Mozna jsem zapomnel napsat, ze psali o rav4hybrid vy hnidopichove
Otec si třeba koupil suv, na stará kolena, protože se mu do něj lépe nastupuje. Až budeš mít problém s klouby tak možná změníš názorpořád nechápu, na co je komu SUV do města i kdyby bylo na elektriku .....
Tak to si zrovna nemyslím. Už u Mazdy 2 je vysoký posez a blbě se mi tam leze. Co teprve CX-3 a podobně. Možná u sedaček bez bočního vedení by to bylo jako ideál, ale takto rozhodně ne. Jako výhodu vyššího posezu vidím v tom, že mě většina protijedoucích řidičů v noci neoslňuje.Jedinou výhodu SUV nebo moderních crossoverů vidím jen v nastupování/vystupování a vyšší posez (líp vidíš třeba před auto co jede před tebou, pokud to není dodávka ) jinak je to podle mě totální shit
Po meste se mi s Cxkou taky lip jezdi, nebojim se ze na rychle projetem mikrokruhaci drbnu diskem o obrubnik, nebojim se parkovat na parkovistich na dotek s obrubnikem, nebojim se vzit i nejakou tu diru na silnici, nebojim se tolik, ze to auto nekdo poskrabe, kdyz vzadu nejvic trci cerny nelakovany naraznik.
Jen věcná poznámka:
Mazda 6 má vyšší světlou výšku než CX-3. Sice ne o moc, ale je výš. A i prakticky to mohu potvrdit. V jednom místě, kde pravidelně škrtnu spodkem nárazníku u CX-3, Mazda 6 nemá problém a v pohodě projede. Totéž cesta na chatu. Raději tam jezdím s CX-3 díky kratším převisům karoserie. Jenže při jízdě s CX-3 pořád slyším, jak mi tráva leští podvozek. Jsou tam vyjeté koleje, takže si auto sedne níž. U Mazdy 6 nic takového nepozoruji. No a díru v silnici bych také raději trefil v Mazdě 6, protože komfort tlumičů je výrazně lepší.