• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Tak ja se priznam, soused dela v TPCA. Toyoty ted maj agresivne vyhruznou predni masku, jako navrcenej buldog.

Moje dalsi auto uz nekdo tady tipnul. Mam netypicke BMW, protoze ma agilni motor a nejdrazsi podvozek a pritom nemam plastove M doplnky☺
A s typickym ridicem BMW (nejslabsi motor, zakladni podvozek a plastove M doplnky) nejsem v klanu, pac maj spatnou povest kvuli bezohledne jizde.
 
Super recenze, auto bych si nekoupil ale stejne pecka ;) Videl jsem ho za poslední 2 mesice asi 2x a ten zadni pohled je fakt hezky :) Skoda jen toho ze to je kadla kadla :D
 
Těžký na předek a dost nedotáčivý což na "sportovně" laděné auto není dobrá reklama.
 
No jo no, doba si žádá aby velké krabice byly sportovní, jezdily za 3 litry, do vzduchu nic nevypouštelo a odvezlo to půlku ulice. Nic složitého na tom není.
 
Tento tyzden jazdim v RAV 4 hybrid, ale iba FWD. Auto "ide" slusne, vykonu ma dostatok, pocitovo aj papierovo lepsie ako CX5 2.5. Jazdne vlastnosti velmi dobre. So spotrebou absolutna spokojnost. Pri jazde iba po dialnici 140 km/h - cca 8l, 80% dialnica jazda + svizne okresky -> spotreba padne pod 7, dialnica 20% + svizna jazda po okreskach + trochu po meste meste -> 5,6 !!
Interier ok, vybava ok, posed vyborny.
Problem je absencia Android Auto/Apple Car play. Vstavana navi - katastrofa.
Cena je trochu vyssia. Ak by som si vyberal medzi RAV4 a CX-5, nebol by jednoznacny vitaz. Pri podpore Android Auto by som sa priklonil asi k Toyote.
Twl.. svet se v prdel obraci.. Kdyz se rozhodujeme mezi autem A a B na zaklade konektivity k netu. Berte s rezervou.. Ale proste me to s....

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Twl.. svet se v prdel obraci.. Kdyz se rozhodujeme mezi autem A a B na zaklade konektivity k netu. Berte s rezervou.. Ale proste me to s....

Proč? Pokud jsou obě auta rovnatelná, tak rozhoduje každá drobnost.

Něco jiného je, když se někdo rozhoduje jen podle té konektivity a zbytek nebere v potaz.
 
Těžký na předek a dost nedotáčivý což na "sportovně" laděné auto není dobrá reklama.
Nedotáčivost nebo naopak přetáčivost se zvyšuje se snižujícím se profilem pneu. I tak mi to přijde na takovou krabici OK.
 
OK je na tom akorát to ESP díky kterému nebyl výlet do škarpy :). Jinak nerozumím jak souvisí menší nedotáčivost s nízkým profilem pneu. Myslel jsem, že jde hlavně o rozložení hmoty a naladění podvozku.
 
Twl.. svet se v prdel obraci.. Kdyz se rozhodujeme mezi autem A a B na zaklade konektivity k netu. Berte s rezervou.. Ale proste me to s....
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
RAV4 je vazne dobra a mozno okrem vonkajsieho dizajnu je na tom lepsie ako CX-5. Podla vyjadrenia predajcu Mazdu vela zakaznikov odislo k Toyote prave kvoli novej RAV4. Android Auto/Waze je u mna podmienka pri kupe dalsieho auta, takze ak by ju RAV4 mala, je pravdepodobne, ze by som jej dal pred CX-5 prednost. Tak to bolo myslene.
 
Ja bych asi obecne za sebe nerikal, ze vyjma designu je lepsi jako CX-5. Videl jsem mnoho videorecenzi a v USA teda vetsinou i jizdne vzdy davali dopredu CX-5. Ale asi to proste realne je nyni vetsi konkurence, nez driv.

Nakonec si myslim, ze se beztak tech CX-5 u nas proda vic, jak RAV4. Uvidime ;). Ale me je to vlastne uz jedno :D.

A vubec, o vikendu jsem si vsiml, ze to vypada, ze jeden ze sousedu z naseho radovkoveho satelitu si poridil cervenou Mazdu 6, takze se ji asi budu muset zbavit! Pff, uz je to tak "ohrane" auto! :D
 
RAV4 FWD sa trochu priskoro hrnula vonku po nose zo zakruty, celkovo vsak bola na tom jazdne velmi dobre. Verzia 4x4 bude na tom predpokladam lepsie. Dynamika hybridu bola urcite lepsia ako v Mazde 2.5. Rozdiel v spotrebe 2 litre je rovnako zaujimavy.
 
CX-5 sa sprava podobne (zadne odlahcene koleso hore a rozhodeny zadok) pri o 4 km/h vyssej rychlosti. Ano, je na tom jazdne o nieco lepsie, ale velke rozdiely to nie su. A hlavne tento moose test je dost cudny, niekedy su na tom auta lepsie vo vyssej rychlosti ako v nizsej. Zalezi tiez od reakcii vodica atd.
 
CX-5 sa sprava podobne (zadne odlahcene koleso hore a rozhodeny zadok) pri o 4 km/h vyssej rychlosti. Ano, je na tom jazdne o nieco lepsie, ale velke rozdiely to nie su. A hlavne tento moose test je dost cudny, niekedy su na tom auta lepsie vo vyssej rychlosti ako v nizsej. Zalezi tiez od reakcii vodica atd.
Dnes bych spise rekl, ze je to o reakci vsech do rizeni zasahujicich systemu. Ridice bych videl jen jako toho, kdo otoci volantem.. tedy jeho vliv je jen v tom, jak rychle a kdy (moment na trati=pohne tim volantem.. A tim urcity reakci danych systemu.. Proto si myslim, ze nekdy je ten prubeh ve vyssi rychlosti lepsi.. Ale mozna je to jen uvaha a nemusi byt spravna.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
A hlavne tento moose test je dost cudny, niekedy su na tom auta lepsie vo vyssej rychlosti ako v nizsej. Zalezi tiez od reakcii vodica atd.
Já myslím, že to dělají dobře, ten řidič se vždycky nejdřív učí a pak vybírají ty nejlepší pokusy.
 
Zajímavá ukázka, jak pracuje 4WD RAV4 v benzínu a je tam i KF ...
 
Zrovna vcera jsem na to koukal. Skoda, ze nemeli v ruce ten AWD Hybrid. Pokud se nepletu, tak precejen RAV4 ma mit vzadu silnejsi motor. Nejsem si vlastne jisty, zda se vubec ta benzinova varianta uz vubec prodava/vyrabi pro EU (precejen je jina, nez ta USA verze).

Kazdopadne tam sice KF je, ale ne teda moc :D.
 
Back
Top