• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Clanek by se dal jeste doplnit o to, ze je moznost si o parkovaci povoleni zazadat, ikdyz mate hybridni auto jen objednane po predlozeni kupni smlouvy a zalohove faktury. Take jen do 1.5..
 
Ja bych rekl ... ze ma maly kufr! :D Coz by asi Tebe netrapilo. Ale jinak se v tom sedelo docela dobre, ale projet jsem se nebyl (takze jako bych nic nerikal). Veskrze to recenze plosne chvali.
 
@vladas75 hodně dobrý. Ale bacha na to, aby jsi nedopadl jak s Mazdou. Už se začínají objevovat první zvěsti, že Honda také začala ojebávat povrchovou úpravu na nepohledových částech. Takže možná je lepší moc (si) nevymýšlet, a držet se Toyoty.
 
Vcera jsem se byl na neco zeptat v servisu Toyoty. Padla rec na to, ze mam ted Mazdu. A pan servisni technik hned rikal: "Uvidite, jak budete ted s Toyotou spokojeny oproti Mazde!"

No ... popravde zatim moc nevim, na co narazel :D. @xPet nebyl jsi to Ty? :D
 
@Ter Leeloo II , nebyl, to nejspíš musel být nějaký čirou náhodou pravdomluvný technik od Toyoty. A nebo spíš souhra náhod...., jako že to byl servisní technik a zrovna i v Toyotě. Já jsem projektant, já do aut nefušuju. Jen jsem měl 12 let Corollu a pak si řekl, že to přece musí být stejné i na 323, když je 80% dílů stejných. A není. Je to nebetyčný rozdíl. Jediné, co měla 323 lepší, byl úžasný motor 1.5 (oproti 1.3 v Corolle). Jinak to začalo už první ranní jízdou za tmy. Celých 10, možná 11 dnů jsem si zvykal na to nepříjemně tvarované čelní sklo spolu s pozicí A-sloupků a odlesky interiéru.
 
nemám nic proti Toyotě, dokonce jsem měl pár let Corollu. S Mazdou jsem zatím po 3 letech a cca 56 000 km spokojený ( v záruce výměna zrcátek a oprava klimatizace ), ale že bych bral Toyotu jako nějaké měřítko na porovnání kvality, to určitě ne, mají stejné problémy jako většina automobilek https://www.auto.cz/problemy-s-korozi-budou-toyotu-stat-85-miliard-100308, https://www.auto.cz/toyota-verso-po-100-000-kilometrech-mechanicky-je-odolna-ale-koroduje-66249, https://www.info.cz/auto/toyota-resi-problem-s-airbagy-do-servisu-musi-1-6-milionu-vozu-37585.html, https://zpravy.aktualne.cz/ekonomik...6f11e899900cc47ab5f122/?redirected=1556608661 . Takže si myslím, že ani s Hondou by to nebyl krok vedle ;)
 
Jistě že ne, Honda je OK. A ano, máš pravdu - i Toyota se nechala postupně vtáhnout do víru zeštíhlování a optimalizací na úkor kvality. Respektive podíl úmyslných(nucených) zanedbání převažuje nad těmi opravdu neúmyslnými. Ale stejně si myslím, že Toyoyota i v dnešní době je stále ještě pořád na špici, ač ten rozdíl už zdaleka není tak propastný jako tomu bylo v 90.letech.
 
Jak říkáš @Ter Leeloo II , já mám Revolution Top a také je tam jen jedna kapsa za spolujezdcem. Je to nejspíše nějaká japonská úchylka. Napadlo mě, že je to třeba na mapu, aby si ji řidič mohl vytáhnout; ale to nedává smysl. Takže nevím. Zůstalo mi to "nezodpovězeno" a je mi to úplně jedno, páč tam stejně nic nevozím.
 
Pri prohlizeni fotek jsem si zase vzpomnel na jednu vec, co dosud nejsem schopen pochopit - kapsa vzadu na prednich sedadlech ... je jen u sedadla spolujezdce. Fakt nechapu proc

ty nemáš v GJ kapsu za řidičem...? Nebo to blbě chápu? Já ji tam mám .....
 
Reklamni A4 na nove BMW 3, kdysi ikonu sportovniho svezeni.
12 bodu upoutavek, pouze 2 predposledni o jizdnich vlastnostech.
Asi to tak lidi chteji. Pripadam si starej, co do tohohle sveta uz nepatri

Podrobneji o popisu.
1. Velikost vnejsku 2. Mrizka chladice, svetla
3. Zatmavena zadni svetla, falesna koncovka vyfuku 4. Interier a infotaiment 5. Lepsi infotaiment 6. Predni sedadla a hlavy vzadu
7. Osobni akusticky asistent 8.Rozpoznavani hlasu 9. Konektivita, vyhrivani sedadel a zatmivani oken
10. Motory: nejsou 8valce, zatim nejsou 6V, ihned jsou pouze 4V a hybridy
11. Podvozky
12. Asistencni systemy
 
https://www.autorevue.cz/novy-ford-...?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Novy Focus ST se silnejsim benzinem stoji od 780 tis. Nabizi 280 PS, oproti SkyX 181PS, dvojnasovny kroutak a moznost levne dokoupit adaptivni tlumice a rizeny predni diferak. Navic pro rodiny i verze kombi.
To bude mit nova Mazda v plne palbe za 850 tis v ocich opravdovych ridicu tezke. Zvlast, kdyz ST muze sdilet technologie z uspesneho RS modelu.
 
@Buddha
Nabídka je to motorově pěkná, ale seděl jsi už v novém Focusu?
Já měl už tu příležitost. Byla to nějaká ta oplastovaná "scout" verze za cenu něco přes 30000 eur. A když pominu vzhled exteriéru a interiérů což je věc vkusu, tak samotná kvalita interiéru a jeho zpracování byla jedna velká tragédie a rozhodně to nebyla jen věc jednoho kusu. Takže já bych třeba o Focus po těchto zkušenostech, při výběru hatchbacku v této cenové hladině ani nezavadil.
 
Back
Top