• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Horší už teda byla převodovka, řazení pomalé, na jedničku a dvojku cukání, na řazení pádly občas nechtěla reagovat ani v manuálním režimu a při tempomatových 90 a otáčkách někde výše přes 2000 odmítala řadit 6ku.
Jestli to nebylo sladěním se slabým motorem, protože tahle převodovka se používá/používala celkem úspěšně v CX-7, CX-9, BMW i8, Volvu S80... ;)
 
Já to nejdříve připisoval tomu nájezdu, že je prostě jen zmatená než si všechno sedne, může to být samozřejmě i tím sladěním no. Mi se právě nepodařilo najít, co je tam za typ převodovky. Vidím, že dva roky zpátky, když to dostalo ten poslední facelift, tak tam byl hydroměnič - alespoň to zmiňovali ve všech českých testech - zároveň ale neměl pádla pod volantem (což nemusí nic znamenat). N
icméně poslední C3, což beru tak nějak jako za příbuzné auto má tenhle motor s dvojspojkou a přiznám se, že tím pocukáváním při popojíždění a při řazení mi to právě víc připomínalo tu dvojspojku.
 
Nezbyva mi, nez krcit rameny. Ja jsem nabyl dojmu, ze zastoupeni se v tomto ohledu k logistice stavi tak, ze to uplne neni az tak dulezite presne casove planovat. Celou dobu je to v tom duchu, ze asi/mozna auto dorazi tehdy a tehdy atd.. A to i tak, ze auto dorazilo na centralni sklad do Kolina (o 3 dny pozdeji, nez bylo puvodni ocekavane datum) a dealer s jistotou nevedel, kdy by tak mohlo dorazit k nemu. V centralnim sklade se udela kontrola, doplni minimum provoznich kapalin a pripadne i udelaji rovnou nejake svolavacky (na RAV4 dokonce uz jedna byla, ale moje auto by melo uz byt vyrobeno po "vadne sarzi").

Takze v podstate to pro dealerstvi zacina, az kdyz dostanou avizo, ze auto je ready k preprave z centralniho skladu (druhy den to potvrdi a treti auto privezou). Takze vlastne do te doby nechteji nic planovat.

Co s tim ja zmuzu, ze jo.
 
Pocitam, ze stejne jako u Mazdy, se presne nevi, kdy auto dorazi. Svoje jsem mel v Antverpach jen par dnu, ale pritom rikali ze nekdy tam je auto i 14 a dopredu se presne nevi, kdy tam probehne predprodejni priprava pro cesky trh, kdy to nalozi na kamion a kdy prijede. Vi se akorat, ze Antverpy = z poloviny vyhrano a nejspis do 14 dnu :)
 
Mi se právě nepodařilo najít, co je tam za typ převodovky. Vidím, že dva roky zpátky, když to dostalo ten poslední facelift, tak tam byl hydroměnič - alespoň to zmiňovali ve všech českých testech - zároveň ale neměl pádla pod volantem (což nemusí nic znamenat). Nicméně poslední C3, což beru tak nějak jako za příbuzné auto má tenhle motor s dvojspojkou a přiznám se, že tím pocukáváním při popojíždění a při řazení mi to právě víc připomínalo tu dvojspojku.
Pokud máš na mysli aktuální C3 třetí generace, používá ten samý Aisin AWF6F...
 
@shr3k Aha, tak to pak beru zpět, četl/viděl jsem to právě v nějakém testu C3, tak to spíše nějaký z novinářů akorát nepoznal nebo blbě napsal.
 
Minuly tyzden som jazdil v Subaru Outback, tento vo Foresteri. Tesim sa na novy e-Boxer, vraj je ho na vykone citit. Ked si clovek zvykne na CVT a nauci sa narabat spravne s plynom, su to vlastne velmi prijemne auta. Hlavne v Outbacku som sa citil o triedu vyssie ako v Mazde6. Dynamikou je sice pozadu, ale pohodlie a pocit poriadneho kusu auta okolo je uplne inde. Novy Outback, zatial coskoro iba v USA, vyzera luxusne a trochu pripomina Volvo. Skoda, ze k nam pride zas iba 2.5 atmo motor, nova 2.4t vyzera zaujimavo.
Ako nahradu za M6 si viem predstavit prave Outback, sucasny Forester je fajn, ale je uz predsa dost stary. Uvidime, ako dalsia generacia. Ceny budu o dost vyssie ako su sucasne.
 
No a s Forestrem jsi jezdil s tim novym, nebo ten take jeste neprisel do CR (pardon SR)?
 
S tym novym som zatial este nejazdil. Prve jazdy zacinaju v septembri a bude sa dat objednat.
 
Už současný Outback je o dost dražší... Ale zas jestli Mazda plánuje příští rok o dost dražší šestku, tak se to asi vyrovná.
 
Vy previti! :D Ale fakt je, ze predpokladam, ze od zari zacne ma spotreba klesat ... nebo ma ... proste nasi Mazdy ;).
 
Já to kdyžak zachráním... dnes na cestě na schůzku opět dohánění času a 9.7...
Taky se přidám :) ... Nějak se mi ta spotřeba poslední dobou nedaří. Obzvlášť teď co jsem našel nádhernou cestu poblíž, kde se pod 12 l/100km nedostanu :)

658009C8-BEEC-4303-AE49-FB593EB8CD66.png 9B6EC1E9-8D77-4771-B84F-D3E6FE038A85.png
 
Mám takový dotaz spíš na distributory či výrobce Mazdy, ale možná se v tom vyznáte taky. Já googluju a pořád nejsem z toho moudrý. A v tomto vláknu pojem Emisní Limity byl několikrát, nechci zakládat nové vlákno. Za čtvrt roku má být u nás jakýsi třesk v dovozech/výrobě aut kvůli EU normě od 1.1.2020. Můj dotaz je následující. Znamená to, že prodej modelů aktuálně nabízených jako nové např. na WWW.MAZDA.CZ se omezí (bude jich míň=některé modely se už nebudou moci příští rok dovážet)?
 
Back
Top