• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Modrá je dobrá, o tom žádná. Klonil bych se ale k "originálnímu" designu, tohle už je IMHO přeplácané. Zvláště pak ta kola a nášlapy. Každopádně je důležité, že to dělá radost majiteli :)
 
@Ter Leeloo II Ja jsem vlastne hlavne zvedavej, jak moc zmenis svuj povestny zavodnicky jizdni styl kvuli SUV, protoze pokud je RAV stejnej rozdil oproti Mazde 6, jako CX-5, tak s tim urcite nejde jezdit podobne. Kdyz jsem dnes po tydnu jezdeni vyhradne s CX-5 presednul do sestky, prislo mi — trochu prezenu — ze sedim na silnici a ridim motokaru... :D CX-5 mi jizdnima vlastnostma vzhledem ke sve vysce, kratkymu rozvoru a svetlosti prijde skvela a zaroven na 17" velmi pohodlna, ale proste to narazi na fyzikalni limity, takze se proste clovek musi prizpusobit.
 
Reaguji trochu se zpožděním kvůli přesunu na dovolenou po Evropě. Vypadá to bombasticky :cool:, tak ať dobře slouží a ať tě to tedy uhlídá. Ale stejně jsem zvědav na nové průměry spotřeby. Nebo to už je tam aktuální číslo ze Spritmonitoru?
Jen škoda, že brzdovky a obrysovky nemůžou svítit modře ;) Nezeptáš se na inspektorátu? Natural by ti jistě bleskem našel vhodné ledky. A modrý průsvitný polep je pro tebe hračka, ne? :D
 
Ale stejně jsem zvědav na nové průměry spotřeby. Nebo to už je tam aktuální číslo ze Spritmonitoru?
Ted uz jsem si druhy vuz na Spritmonitoru pridal sem do profilu, takze uz se muzes divat. Ale zatim to neni prilis vypovidajici, krome prvniho tankovani mam za sebou jen jedno (dnesni) dalsi. A pres vikend jsem provadel vicemene rychly presun na jih Cech a zpet. Musi se to poradne zahoret, ze jo :cool:.

Ale ze me hned nekdo (VW Passat Alltrack, pres 191 km/h me omezovac nepusti) predjede prvni den s novym autem, to jsem necekal! :rolleyes::D Ale zatim zustava osamocen :cool:.

A ano, modra svetla by byla idealni ... jeste by to chtelo nejake ty ladici neony pod auto, coz? :cool:
 
Mě naopak neudiví, když Ty zase budeš první řidič hybridu, který s ním dokáže jezdit za víc než 8-válcová Amerika. :D

Přej to těm jeho novým kolegům. Ti budou jen zírat, do jakých závratných výšin lze vyšplhat hybridem se spotřebou :D

Ja vam dam vy previti! Dnesni cesta do prace ... :cool: ... po zaparkovani na modre zone :cool::p

20190919_073044-opt.jpg 20190919_073039-opt.jpg
 
@shr3k-u, jeste je. Ja jsem na magistrat musel dodat doklad o objednani vozu a zaplaceni zalohy pred nabytim platnosti te zmeny k 1.5.. Tam si me poznamenali s tim, ze az mi auto dorazi, jeste to dostanu dle puvodnich pravidel (na ten jeden rok). Takze jsem si to byl vcera ve Skodove palaci vyridit. Za 100, cela Praha na jeden rok.
 
Ale rozhodne bych to nenazval zazitkovou jizdou nebo jak tu nekteri maji ve zvyku ke sve nizke spotrebe poznamenat - "svizna jizdna". Postavani v zacpach pred a po Praze. A jel jsem schvalne "po stare" vedle dalnice. Ale zkusit jsem to musel, ze jo ;).
 
Vsak kdyz si v 80 km/h otevres okno, to to fouka! To je svizna jizda, az vlajou vlasy! :D
 
@Ter Leeloo II Ale jde vidět, že se s tím učíš rychle, ECO skóre 94:D. 100ka už je nedaleko.;) Jen ještě zapomenout na to, že na světlech nemusíš mít nejlepší reakční dobu ze všech.:D
 
Ne, to fakt nejde. Kdyz jsem zkusil se rozjet "eko" ze semaforu, tak auto predemnou bylo behem chvilky 50 metru daleko. To by me na kazdem semaforu (v Praze urcite) nekdo vytroubil. Ja bych to sice pres svou hudbu stejne neslysel, ale ja nepotrebuju stvat ridice za sebou :cool:.

Uz takhle je evidentni, ze jim SUV od Toyoty pred cumakem predevsim na dalnici nijak nevoni. Takovych pokusu o podjeti zprava jsem snad s Mazdou nezazil za mesic, jako ted za par dni s RAVkou :D. Ale vetsinou maji docela smulu, protoze ja ten pomaly nejsem, akorat prezeme nejde na toho pomaleho videt. No klasicky problem s velkym autem pred sebou :rolleyes:.
 
S cx5 jsem jel po dálnici zatím jen 4x, ale je fakt, že jsem taky nějak nabyl dojmu, že chtějí auta nějak víc závodit... Ani si nemyslím, že by přes cx nebylo vidět, ale spíš mi přišlo, že si říkají, že je přeci nějaké velké obyč SUV nebude brzdit. S Cx3 se mi to stalo během tří let jen párkrát, s tou nebylo problém nikdy ujet (málokdo se vydává nad 190... :D)... Cx5 je líný mamut, s tou nemá smysl se o něco snažit, takže je lepší zpomalit a uhnout, i kdybych pak za "závodníkem" měl jet pomaleji, než když ke mě dorazil...
 
Ja vam dam vy previti! Dnesni cesta do prace ... :cool: ... po zaparkovani na modre zone :cool::p
Na cesty po městech a vesničkách je hybrid nepochybně dobrý, rekuperace opravdu ušetří, pokud nebrzdíš na poslední chvíli Ale co na dálnici ve 140 a víc?
 
Back
Top