Tak teď mám na mysli hlavně styl jízdy
@Ter Leeloo II . Ale sám bych na dálnici pod 135 tachometrových, tj. 130 - 132 reálných, jet nedokázal. Nevybírám si auto, které je v dálničních rychlostech tiché, stabilní a bezpečné, abych s ním jezdil 120 po dálnici. Ještě bych při tom usínal.
Ale proti gustu žádný dišputát - když to někoho baví...
Ja si neporidil hybrid proto, ze bych ultimatne veril v jeho ekologicnost, ekonomicnost nebo jine vyhody z toho pramenici (napr. modre zony v Praze). Ja si to v podstate koupil jako hracku. Chtel jsem jsem si to proste vyzkouset, zkusit jak se s tim realne zije a zda to fakt muze mit efekt. A pocital jsem, ze jak se s tim budu ucit jak jezdit (hrat si), budu jezdit vic defenzivne, proste zmena.
A nakonec, klidne to porad muzu palit 180 po ceskych dalnicich, palivo nepalivo. Ostatne moje soucasna spotreba na GJ snad vypovida o tom, ze mi zas tolik na te spotrebe nesejde
. A nemuzu rict, ze by to pri rychle jizde po D4 (jel jsem ted v tydennim odstupu s obema autama) bylo nejak dramaticky lepsi v GJ nez s tim SUV. Ba dokonce bych rekl, ze po prechodu zpet na "vysoke" pruziny u GJ, ze ta RAVka je na tech nerovnostech stabilnejsi. Je to divne, ale prislo mi to tak. Mozna uz je proste znat i rozdil "noveho" podvozku, proti "jetemu".
Na cesty po městech a vesničkách je hybrid nepochybně dobrý, rekuperace opravdu ušetří, pokud nebrzdíš na poslední chvíli Ale co na dálnici ve 140 a víc?
Dnes jsem je do prace schvalne klasicky svou trasou po dalnici ...
48.7 km, 45 minut, spotreba 6.1. Dalnice je z toho cca 19 km a jel jsem vicemene 130 - 150, dle provozu. Ja nejezdim moc dlouhe dalnicni prejezdy, jedine tak na dovolenou nebo nejake vikendove vylety.
A po 300 metrech jste stáli na další křižovatce zase oba na červenou. Prostě, chápu že je to tak zakomponováno v těch jezdcích, že prostě nejde plynule přejet k dalšímu semaforu v okamžiku, kdy tam padne zelená.
Me to vzdy prijde takove moc pausalizacni. Takova ta klasika, ze si kazdy zapamatuje, kdyz mel on tu svou pravdu. Nekdy to tak totiz je a jindy neni. Staci stihnout jednu zelenou a klidne to muze udelat minuty k dobru, ze jo
.