• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Na cesty po městech a vesničkách je hybrid nepochybně dobrý, rekuperace opravdu ušetří, pokud nebrzdíš na poslední chvíli Ale co na dálnici ve 140 a víc?
Preco 140 a víc .... aká je povolená max rychlost na nasich dialniciach ?

Ja :
dialnica tempomat 120 km/hod 4,7 lit/ 100 km
dialnica tempomat 135 km/hod 5,26 lit na 100 km
údaje skutočného tankovania
 

Na to se da rict jedine:

mazda-6-consumption.jpg
Dve nedavne cesty z prace domu... Mazda 6 - 2.5 automat, jak vidno z prumerny rychlosti, az tak to neflakam... a hybridni je na ni akorat pocet valcu ;). Pod pet jsem se sice jeste nedostal, ale bez podtaceni a s obcasnym manualnim razenim se da s klidnou nohou jet do sesti litru temer vzdy, kdyz v tom neni rychla dalnice (tim myslim nelegalni rychlost; tyhle spotreby jdou s rychlosti kolem 120 km/h a obcasnym lehcim zrychlenim).

Bohuzel me teda to pomaly jezdeni bavi vetsinou jen unavenyho, proto dlouhodoba 7.3... ale v te je zas hodne nelegalnich rychlosti :D
 
Preco 140 a víc .... aká je povolená max rychlost na nasich dialniciach ?

Ja :
dialnica tempomat 120 km/hod 4,7 lit/ 100 km
dialnica tempomat 135 km/hod 5,26 lit na 100 km
údaje skutočného tankovania
Tak teď mám na mysli hlavně styl jízdy @Ter Leeloo II . Ale sám bych na dálnici pod 135 tachometrových, tj. 130 - 132 reálných, jet nedokázal. Nevybírám si auto, které je v dálničních rychlostech tiché, stabilní a bezpečné, abych s ním jezdil 120 po dálnici. Ještě bych při tom usínal.
Ale proti gustu žádný dišputát - když to někoho baví...

Odesláno z mého SM-A320FL pomocí Tapatalk
 
Kdyz jsem zkusil se rozjet "eko" ze semaforu, tak auto predemnou bylo behem chvilky 50 metru daleko. To by me na kazdem semaforu (v Praze urcite) nekdo vytroubil.
A po 300 metrech jste stáli na další křižovatce zase oba na červenou. Prostě, chápu že je to tak zakomponováno v těch jezdcích, že prostě nejde plynule přejet k dalšímu semaforu v okamžiku, kdy tam padne zelená. :)
Takovych pokusu o podjeti zprava jsem snad s Mazdou nezazil za mesic, jako ted za par dni s RAVkou :D
Takže jsi levý pruh opět uhájil, gratuluji. :)
 
Tak ... SUV-hateri a modni policie ... sezerte me! :p

Tak tako vypada muj novy vuz. Konecne se s nim muzu vydat nekam na vylet. V pondelni vyzvenut od dealera a ustajen ve WrapStyle, odkud jsem jej dnes odvezl. Jeste tam par drobnosti chybi, ale to se dotahne (napr. zadni logo Toyoty).

A aby to bylo barevne sladene, musim pouzit smilika :cool::cool::cool:!

Zobrazit přílohu 24068 Zobrazit přílohu 24069

BTW. syn se chtel hned divat do motoru a ta kapota vazi snad min, jak pulka kapoty GJ.

Cinani Tvou myslenku dotahnuli k dokonalosti!
https://www.autoevolution.com/news/...-in-frankfurt-the-wey-x-and-wey-s-137430.html
 
Jasné, keďže vw koncern robí od 1 kusu výroby, vždy dokonalé, bezchybné autá.
Není to potřeba tak exaltovat. Systém 1.4 TSI+elektromotor se dělá už delší dobu, Tarraco má dostat jen silnější elektromotor.
 
Tak teď mám na mysli hlavně styl jízdy @Ter Leeloo II . Ale sám bych na dálnici pod 135 tachometrových, tj. 130 - 132 reálných, jet nedokázal. Nevybírám si auto, které je v dálničních rychlostech tiché, stabilní a bezpečné, abych s ním jezdil 120 po dálnici. Ještě bych při tom usínal.
Ale proti gustu žádný dišputát - když to někoho baví...
Ja si neporidil hybrid proto, ze bych ultimatne veril v jeho ekologicnost, ekonomicnost nebo jine vyhody z toho pramenici (napr. modre zony v Praze). Ja si to v podstate koupil jako hracku. Chtel jsem jsem si to proste vyzkouset, zkusit jak se s tim realne zije a zda to fakt muze mit efekt. A pocital jsem, ze jak se s tim budu ucit jak jezdit (hrat si), budu jezdit vic defenzivne, proste zmena.

A nakonec, klidne to porad muzu palit 180 po ceskych dalnicich, palivo nepalivo. Ostatne moje soucasna spotreba na GJ snad vypovida o tom, ze mi zas tolik na te spotrebe nesejde :cool:. A nemuzu rict, ze by to pri rychle jizde po D4 (jel jsem ted v tydennim odstupu s obema autama) bylo nejak dramaticky lepsi v GJ nez s tim SUV. Ba dokonce bych rekl, ze po prechodu zpet na "vysoke" pruziny u GJ, ze ta RAVka je na tech nerovnostech stabilnejsi. Je to divne, ale prislo mi to tak. Mozna uz je proste znat i rozdil "noveho" podvozku, proti "jetemu".

Na cesty po městech a vesničkách je hybrid nepochybně dobrý, rekuperace opravdu ušetří, pokud nebrzdíš na poslední chvíli Ale co na dálnici ve 140 a víc?
Dnes jsem je do prace schvalne klasicky svou trasou po dalnici ...
48.7 km, 45 minut, spotreba 6.1. Dalnice je z toho cca 19 km a jel jsem vicemene 130 - 150, dle provozu. Ja nejezdim moc dlouhe dalnicni prejezdy, jedine tak na dovolenou nebo nejake vikendove vylety.

A po 300 metrech jste stáli na další křižovatce zase oba na červenou. Prostě, chápu že je to tak zakomponováno v těch jezdcích, že prostě nejde plynule přejet k dalšímu semaforu v okamžiku, kdy tam padne zelená. :)
Me to vzdy prijde takove moc pausalizacni. Takova ta klasika, ze si kazdy zapamatuje, kdyz mel on tu svou pravdu. Nekdy to tak totiz je a jindy neni. Staci stihnout jednu zelenou a klidne to muze udelat minuty k dobru, ze jo ;).
 
Poslední úprava:
@eko1980 , to už neřekne. Pokud chce testovat i další Audi, tak už pravdu neřekne. Už se poučil. Že na to vůbec koukáš...
Už jsem někde viděl nově vyvinutý elektromobil co měl dvě falešné koncovky výfuků.
Možná jsem ale divnej já, a 98% ostatních lidí je zcela normálních.
 
Bohužel je pravdou, že lidí co umí řídit a vědí, co je to automobil, jak se chová a že starat o něj stojí peníze i čas je výrazná menšina (odhaduji 10 %). "Zbývající" většina živí svými nákupními požadavky automobilky. Většina chce za málo peněž pocit výjimečnosti a žádné starosti o auto.
Proto prémiové značky vyrábějí 3-válce a předokolky. Proto se fixluje vzhled např. výfuky. Nejvíce prodávané BMW řady 3 a 5 jsou ta s nejslabším motorem. Výrobce proto nabízí, že z auta sundá hanlivé označení "nejslabší motor", které kazí příplatkovou plastovou bižuterii (M packet) bez vlivu na jízdní vlastnosti auta. Podle rozložení výfuků (malý nebo velký, 1 nebo 2, vedle sebe nebo L a P) se dalo ještě v minulé generaci poznat, jaký má auto motor. Nová generace už má výfuky sjednocené standardizovaně falešné včetně hranatých nástavců.
Malý levný Ford zepředu v šeru vypadá jako menší luxusní Aston Martin. Nedávno jsem v šeru zepředu podle mohutné přední masky myslel, že vidím nejnovější SUV od Toyoty. NE ! Byl to malinký model s prťavými kolečky.
Smiřme se, že jsme v menšině :(
A buďme rádi, že existuji inteligentní fóra, jako je tohle, kde si na tím můžeme poplakat.
 
Skvělý test jako vždy. Noční vidění (cca 10minuta) by se mi u Mazdy rozhodně líbilo ;)
Jj videl jsem taky před chvili a to nocni videni je super. To by se mi tady u nas taky hodilo když projizdim přes ten nas maly les a občas potkam lisku nebo srnky na ceste, obzvlast ted k ranu když je tma.
 
Pekny, jen nevim jestli clovek zvlada rozumne sledovat oboji — koukat do kaple i na silnici. Navic na me teda vetsinou srny nebo kralici skacou z pangejtu nebo keru, kde by je (mimo zorny pole) nejspis nevidela ani automatika auta. Cekam, az bude aktivni celni sklo (jehoz vymena nebude stat 200k), a to mi bude zobrazovat kontextovy informace podle situace primo jako augmentovanou realitu.
 
Mam ho na BMW a je to jeden z nejuzitecnejsich asistentu. Nejen ze vidi pres infra ve tme savce vc cloveka a reaguje na ne zvukem a vibracemi volantu, v nouzi i brzdi, ale vidi take tepelne obrysy budov a aut v mlze.
Poridil jsem ho, kdyz kamarada skolil v Rakousku jelen stojici na silnici.
System je slepý pouze za husteho deste, ktery rozmaze tepelne pozadi.
 
Ty kraso, to je clanek! :eek: Hlavne at lidi klikaji! Ale ze by tam dali nejakou tabulku, kde by se v tom clovek aspon kloudne vyznal, nebo nedej boze dali odkaz na puvodni zdroj, to bych asi chtel moc. Ale mozna jsem jenom slepej :rolleyes:.
 
Back
Top