• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Já jsem měl v létě pujčený Cadillac XT5, atmosferický 3.6l (310 hp) a teda po sešlápnutí plynu se taky žádná sláva nekonala. Ani na sport režim... jasně, v otáčkách to vcelku jelo, ale na V6 mi to přišlo dost divné a měl jsem pocit, že má M3 165 by na tom bylo podobně. Ale možná to zdání - odhlučnění, vyšší posez? Každopádně, celkový dojem byl dost mdlý na tak silné auto. Že nastavení těch amerických převodovek bylo o tolik jiné, než v EU? Nemám možnost srovnání, doma jezdím manuálem.

Tak v Americe je (byl) tohle takový základní motor. Měl jsem ho v půjčeném Chargeru a Voyageru a taky žádná sláva. Ale ten zvuk je líbivej.
Já ta byl letos dvakrát a měl jsem půjčený Chevrolet Suburban a pak Tahoe (oboje V8 5.3l myslím že 355 koní) a to se mi líbilo moc. Ne teda že by to jelo jako střela, ale to, když na to člověk šlápnul, jak se rozvrněl motor, auto zhouplo a vyrazilo vpřed bylo dost návykový. Samozřejmě uvnitř brutální prostor. A vtipné je, jak je to velké a když člověk kouká na ty evropské SUV jako na relativně malá auta. A spotřeba celkem pohoda okolo 10 litrů na 100. Což při o něco nižších cenách PHM vyjde na provoz jako normální auto u nás. A to jsem měl s kamarádem nejdřív půjčený Chevy Equinox 1,5l turbo, který jsem pak tedy vyměnili protože nám přišel málo americkej (měl jen 4 válce). Je teda fakt, že Chevy V8 občas v rámci úspory paliva taky 4 válce vypínal.
 
tak jak to bývá, když člověk koupí auto, začne dostávat zajímavé nabídky na auta, která předtím poptával :D:D:D. Přišla mi nabídka na Mazdu 6 2.0 sedan v provozu od jara 2019 s minimálním nájezdem a zároveň na Kiu ProCeed GT 1.6 T-GDi shooting brake ( nové nejeté záruka 7 let) . Kia vychází o cca 40 000 kč levněji. tak nevím, že bych ještě rozbil prasátko :):D:p
 
Mne zas pohledem do noveho 2020 ceniku Mazdy zacalo desit, co si koupim priste :). Obe, ktere jsem v 2019 kupoval, stoji skoro o 150 vic.
 
Zdrazovat budu casom skoro vsetci vyrobcovia, pokuty za emisie nepustia. Na druhej strane, svoje "jazdenky" predame tym padom drahsie, takze az tak stratovi nebudeme.
 
no právě ty ceny lezou nahoru, proto mě docela zaujaly ty ceny kdy Mazda 6 G165 vychází na 690 000 kč a Kia ProCeed GT 1.6 T-GDi shooting brake na 660 000 kč. Mazda je srdcovka, ověřený motor, nižší spotřeba, vyšší posez Kia je lákavá zárukou a tím, že je to zase něco jiného :D
 
Designéry obou aut bych praštil přes ruce za černý lesklý plast na středové konzoli kolem řídící páky...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-renaultu-zoe-nejlepsi-auto-pujceny-elektromobil-132702

Velmi dobre udelany zaver dlouhodobeho testu elektromobilu. Myslim, ze autor to fakt bere z kazdeho mozneho uhlu pohledu a nezapomina na nic duleziteho.
Jo souhlas, take jsem uz cetl, velice podrobne povidani nejenom o aute samotnem, ale i obecne o souziti s elektro autem. Opet je z toho mimo jine krasne videt, ze to s tou elektromobilitou neni tak ruzove a kytickovane, jak to vidi a hlasaji napr. politici v Bruselu. Viz napr. (ne)nulove emise... :(
 
Ty emise tam mají rozepsané pěkně. Hodně mě překvapila ta ztráta během nabíjení. Mezi 15-20% už je opravdu hodně a u něčeho většího typu e-tron, i-pace apod. kde jsou baterky 80kWh a podobně už je to sakra citelné. Pokud tedy i u těchto modelů je to tak hodně a není to jen problém Zoe.
 
Tak jelikož se u mě trochu změnila situace i profil dojíždění, je poměrně aktuální přechod z SUV na osobák. V sobotu mám domluvenou Mazdu 6 2.0 G165 v sedanu v Příbrami a pokud bychom našly nějaký kompromis v ceně CX-5 vs Mazda 6 zůstal bych u Mazdy. Jinak mám ještě domluvený v Plzni ProCeed GT 1.6 T-GDi, kde by byl minimální doplatek, ale záruka 7 let, sleva na servis a sada pneu , která by tak nějak kompenzovala ten doplatek. Uvidím v sobotu a podle toho se rozhodnu.
 
Jsem zvědav co vybereš. Musím říct, že kia je poslední roky čím dál lepší. Minulý Ceed se mi dost líbil a aktuální ProCeed je opravdu moc pěkný :) mě osobně by srdce táhlo určitě k šestce, ale kdybych nemohl z nějakého důvodu volit Mazdu, Kia by byla jedna z prvních značek u které bych se rozhlížel
 
mě osobně by srdce táhlo určitě k šestce
tak to mám stejně :). Navíc v sedanu vypadá skvěle

Měl jsem před lety Ceeda a 4 roky jsem s ním byl spokojený, proto byla další volbou právě Kia, navíc je tam ta jejich 7letá záruka a cena o cca 40 000 nižší než zmíněná Mazda 6 . ProCeed GT by byl nejetý a Mazda 6 by měla mít údajně nájezd přes 1000 km.
Jen ta nižší světlá výška,posez,nastupování a přechod na turbomotor je nevýhoda Kii, ale jinak vypadá dobře
 
Kia urobila za posledne roky velky pokrok. My sme predali CX-3 a kupili Ceed GT-line s automatom a vsetkymi opciami, ktore boli mozne (pre manzelku). Za podobne peniaze uplne iny svet.
 
A jaký byl přechod na nižší sezení a světlou výšku? To mi u Kii vadí. Ale velký plus vidím osobně v té jejich záruce
 
A jaký byl přechod na nižší sezení a světlou výšku? To mi u Kii vadí. Ale velký plus vidím osobně v té jejich záruce
Bezproblemovy :)
Vyborne sadacky, interier oproti CX-3 az luxusny, 7-stupnova dvojspojka...
Dynamika podobna, spotreba rovnako. Ceny v servise nizsie, zaruka super.
 
Back
Top