• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Já mám právě v hledáčku Kiu ProCeed shooting brake 1.6 T-GDi a ta je proti Ceedu ještě nižší, fakt je že interiér je super, zátah motoru taky (aby ne když to má 204 koní), spolehlivost ukáže asi čas, ale to zase řeší 7letá záruka https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/pro_cee-d/18486344. Zítra uvidím jak dopadne v Příbrami ta Mazda 6 v sedanu se mi moooc líbí
 
S druhym prirustkem do rodiny a dalsim zhorsenim dojizdeni opet vic resim zmenu prace, s cimz by se pojilo vyrazne kratsi a mene caste dojizdeni, navic casteji vlakem. Takze namisto predlouhe a drahe sestky by bylo praktictejsiho neco kratkeho a levneho, aby mi nebylo lito sramu, ktere by tomu pribyvaly pri parkovani u nadrazi v nasem malomeste (a ze by pribyvaly, lidi jsou pra****).

Hatchback Kia Ceed ve vybave Exclusive, nebo Hyundai i30 N-line, mi prijdou ve stredni tride aktualne jako nejlepsi volby pomerem prostor/uzitek/cena. U obou by se dalo s predvadeckou v dobre vybave stlacit cenu na dohled 400k, a to s vykonnym 1.4 T-GDI... Aktualni Mazda 3 by i pri maximalni sleve od prodejce stala cca o 150+ vice, ze zakladniho modelu mi predvadecku na 300 km neudelaji, a prakticnost auta je mizerna, pokud bych vyjimecne potreboval odvezt i zenu a deti. Takove rozhodnuti by i znamenalo, ze vic nez pulku penez z prodeje Mazdy 6 bych mohl investovat (treba) do bydleni, kde z toho asi bude dlouhodobejsi uzitek.

Zvlast ta 1.4 T-GDI, jakkoliv je to relativne zakladni motor, vypada dle mereni super, viz treba https://www.hyundai.cz/data/review/i30-autobild-review.pdf

Nicemene k tehle anti-karierni zmene prace se odhodlavam uz dva a pul roku, a pokazdy me lenost nebo nejaka vydajova externalita donuti nic divokeho nevyvadet, takze kdo vi, jestli na to dojde. Ale treba to urychli treti potomek (pak si pridam novy problem - tri detske sedacky v druhe rade... ale videl jsem, ze i v CX5 nebo Ceedu to jde, jen bohuzel ne s iso-fixy :)).
 
My sme menili CX-3 hlavne kvoli miestu vzadu, kde sa detska sedacka (do 36 kg) uz nedala vysunut vyssie ani nie z dovodu vysky, ale zaoblenej bocnej casti auta. 1.4 T-GDI je slusny motor s nizkou spotrebou, aj ked sa ma tento rok menit za 1.5 T-GDI. Spolupraca s automatom je lepsia ako u 1.6 T-GDI. Podvozok je viac ako slusny, zadna naprava je vzdy viacrvkova (aj to sa ma zmenit u slabych motorov). Pred i30 doporucim Ceed z dovodu luxuxnejsie posobiacemu interieru. i30 ma prejst tento rok faceliftom, tak sa to mozno zmeni...
 
Taky bych osobně volil spíše Kiu než Hyunday. Ceed se mi vždy líbil více než i30. Za ty peníze jsou to velmi dobrá auta. Předchozí Ceed v kombi s naftou jsem i řídil a není to vůbec špatné, i když co se týče pocitu z jízdy bych ho za Mazdu (tu svou) určitě nevyměnil :)
 
Jj :D a ještě jsem našel v kufru velkou ceduli "50 000 Kč sleva" :D. Zatím je to v jednání...
 
Ta cena je každopádně super. Jen si pak ohlidej, aby pořádně sundali polepy a umyli zbytky lepidla, což není vůbec snadné... Vlastní zkušenost :)
 
Ta sleva 50 000 nebyla k té 6 :D, ta je za 699 000, ale ještě by byla sada 17" zimni pneu + disky + ventilky, protože teď je to obuté na letních 19" ty bych zase nahodil na léto
 
Já mám právě v hledáčku Kiu ProCeed shooting brake 1.6 T-GDi a ta je proti Ceedu ještě nižší, fakt je že interiér je super, zátah motoru taky (aby ne když to má 204 koní), spolehlivost ukáže asi čas, ale to zase řeší 7letá záruka https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/pro_cee-d/18486344. Zítra uvidím jak dopadne v Příbrami ta Mazda 6 v sedanu se mi moooc líbí
Nic proti Kie, naopak, myslim ze zrovna tahle znacka do toho posledni dobou opravdu hodne slape a v designu, zpracovani i v jizdnim projevu se opravdu hodne posunuli. K tomu jeste treba i odvaha vytvorit auto typu Stinger, klobouk dolu! Co me ale udivuje, je to, jak se zde ohanite tou 7miletou zarukou. Jako byste nevideli, jak automobilky k temto tovarnim zarukam pristupuji. A nemusime chodit daleko, podivejte se treba na @Sikyl a jeho navigaci, resp. pristup Mazdy k tohle problemu. Bohuzel si nemyslim, ze by Mazda v tomhle byla nejaka extra vyjimka. Mame v rodine Renaulta, ktery ma standardne 5ti letou tovarni zaruku a ano, i tahle vec byla jednim z nakupnich argumentu. Kdyz jsme ale po 4,5 letech chteli v autorizovanem servisu zjisti, co by stalo za to pred koncem zaruky zkontrolovat a pripadne v ramci zaruky jeste vymenit, nestacili jsme se divit, co vsechno uz v druhe pulce zaruky vlastne neni pokryto. Ok, muze to byt zrovna u Kie jine, treba tam opravdu po sesti letech muzete prijet se zkroucenyma kotoucema a oni vam je bez mrknuti oka vymeni, ale ja tomu prilis neverim. Reklamni brozura zkousne vsechno, uplne bych na to ale nevsazel... ;)
 
My měli kia ceed první generace a nebyl jediny problém behem sedmi let pouzivani. Uprimne asi me další auto bude bud Kia Ceed GT, nebo Ford Focus ST. Ještě ctyri roky pojezdim s majdou ;)
 
Tak zatím vše směřuje na Mazdu 6 sedan, jen si pořád nejsem jistý, jestli se poperu s tím zvláštním kufrem ve kterém nemám šanci dosáhnout na konec o_O
 
Tak zatím vše směřuje na Mazdu 6 sedan, jen si pořád nejsem jistý, jestli se poperu s tím zvláštním kufrem ve kterém nemám šanci dosáhnout na konec o_O
Nejen že nedošáhneš na konec, ale ledničku v něm taky nepřevezeš.
Vzpomínám, jaký to byly tenkrát na parkovišti šachovačky, když jsem si chtěl v Mazdě 323 sedan odvezt jen blbou třímetrovou trampolínu. Zas na druhou stranu na zadní sedadla se krásně vešla malá lednička; takže i sedan má své jisté kouzlo.
 
Nic proti Kie, naopak, myslim ze zrovna tahle znacka do toho posledni dobou opravdu hodne slape a v designu, zpracovani i v jizdnim projevu se opravdu hodne posunuli. K tomu jeste treba i odvaha vytvorit auto typu Stinger, klobouk dolu! Co me ale udivuje, je to, jak se zde ohanite tou 7miletou zarukou. Jako byste nevideli, jak automobilky k temto tovarnim zarukam pristupuji. A nemusime chodit daleko, podivejte se treba na @Sikyl a jeho navigaci, resp. pristup Mazdy k tohle problemu. Bohuzel si nemyslim, ze by Mazda v tomhle byla nejaka extra vyjimka. Mame v rodine Renaulta, ktery ma standardne 5ti letou tovarni zaruku a ano, i tahle vec byla jednim z nakupnich argumentu. Kdyz jsme ale po 4,5 letech chteli v autorizovanem servisu zjisti, co by stalo za to pred koncem zaruky zkontrolovat a pripadne v ramci zaruky jeste vymenit, nestacili jsme se divit, co vsechno uz v druhe pulce zaruky vlastne neni pokryto. Ok, muze to byt zrovna u Kie jine, treba tam opravdu po sesti letech muzete prijet se zkroucenyma kotoucema a oni vam je bez mrknuti oka vymeni, ale ja tomu prilis neverim. Reklamni brozura zkousne vsechno, uplne bych na to ale nevsazel... ;)
Máme doma aj Mazdu aj KIA .
Kia záruka dáva to, čo si človek naozaj predstavuje pod pojmom "záruka".
Napr taká blbá výmena zadných tyčiek stabilizátora pri 50.000 km v záruke
Renault - (služebné auto ) servis, záruka , no comment.
 
Poslední úprava:
Back
Top