• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

No ty bys měl @Ondrej K spíš přemýšlet nad nějakým malým autobusem, když plánuješ mít 5 dětí. :)
 
...mne teda to zrychleni 70 - 125 nejak uzasny neprijde, jestli gps a casomira nekeca :)
Samozrejme, ze to uzasne neni. Neni to ani naznakem zadny sportovni vuz. Sice se mozna propaguje jako paradnich 222 hybridnich koni, ale je nutne k tomu vzit v uvahu tu vahu. Ja jsem se byl zastavit na vaze ve sbernem dvore a vaha ukazala 1910 kg. V aute jsem byl ja a muj ctyrlety syn se sedackou. Takze to vychazi cca na nejakych necelych 1800 kg na auto (matne si vzpominam, ze s plnou nadrzi). Ale realne, kdo bezne na silnici svuj vykon vubec vyuziva, ze?

Ja jsem jeste chtel okomentovat, jak jsem si docela zvykl na (e-)CVT. Chapu, ze svym zvukovym projevem odrazuje spoustu lidi, ale musim rict, ze se mi v mestskem provozu to CVT naramne libi. Ta paradni plynulost, to se mi fakt zamlouva. Jo, je to pomale, odezva od plynu zadna slava a mozna to "zere" vykon. Ale libi. Nakonec ja mam vetsinou hudbu tak nahlas, ze stejne zadny motor neslysim. Takze vem cert zvukovy projev :D. Me treba zase urputne trhal usi 2.0 SkyAktiv-G v Mazda 3 (jinde jsem nemel tu cest), to bylo priserne ve vysokych otackach, jak za trest. Takze kazdemu nakonec i pri tom "hluku" sedi neco jineho.

Kazdopadne bych to stejne nedoporucoval jako auto pro Tebe, @Ondrej K. Ty jsi se vzdy profiloval jako daleko "ridictejsi" clovek s citem pro podvozek, stopu a prevodovku. To je neco, co tady fakt hledat nemuzes :rolleyes:.
 
No ty bys měl @Ondrej K spíš přemýšlet nad nějakým malým autobusem, když plánuješ mít 5 dětí. :)

Klidně i víc... a pak jedině Škoda 706 RTO LUX — http://skodabusklub.cz/cinnost/rto/

Ostatně proto rovnou koukám na sedmimístná auta. Původně jsem počítal jako nejvýhodnější variantu zbavit se M6 i CX5, manželce koupit něco bezpečného a velkého skoro bez limitu, a sobě nějakou tu i30/Ceed, kde by v nouzi tři také mohly jet, nebo Berlingo, ale nakonec jak má teď Berlingo tchyně, neumím si v tom nějak vůbec představit sebe, natož abych měl nějakou radost z jízdy. Tak si zatím jen tak cvičně kalkuluji různé možnosti, a ponechat si ještě pár let 6 a nahradit jen manželčinu CX5 za něco hezkého, co by pak sloužilo i jako výletní vozidlo, by asi byla lepší volba. Stejně to ještě x-krát změním :). Ale další krok už asi bude to obíhání autosalonů, ne jen večerní sezení u netu, ať aspoň tuším, co se dá na kterou značku vyjednat.
 
Kazdopadne bych to stejne nedoporucoval jako auto pro Tebe, @Ondrej K. Ty jsi se vzdy profiloval jako daleko "ridictejsi" clovek s citem pro podvozek, stopu a prevodovku. To je neco, co tady fakt hledat nemuzes :rolleyes:.

Já si sebe umím v zásadě představit jen v MX5, RX7, F-Type, 901, 911, 912, nebo 356 ;). I ta 6 je taková velká dlouhá neagilní kráva. Na druhou stranu mě vždycky bavily cesty po Evropě Transitem — výhled, prostor, světlá výška, dloooouuuhý rozvor... a nadhledem i větší odolností mi přijde sympatická i CX5. Takže když spojím lásku k horám s naším amatérským zahrádkařením a truhlařením, auto typu Land Cruisera by mě také mohlo bavit, nejen ty charakterní placky z první věty.

Prostě hledám sedmimístný kabriolet s pohonem čtyř, větší světlou výškou, syrově sportovním jízdním projevem, nízkou cenou, a malou spotřebou :D
 
A to jsem si myslel, ze stridam auta jako ponozky... kam se hrabu na @vladas75 :D

Neni/nebyla CX-30 prilis mala/nizka? Prisla mi snad mensi, nez CX-3...
 
Tak to sis nejspíš předem asi nedomluvil to hlavní, cenu za kterou jsi ochoten to auto koupit.
 
Vše bylo předem domluvené, výkupní cena mého vozu, cena nového vozu a doplatek, který jsem uhradil převodem. Je to tak i na smlouvách a v emailech s prodejcem
 
Tak to sis nejspíš předem asi nedomluvil to hlavní, cenu za kterou jsi ochoten to auto koupit.

Chyba na straně prodejce, který těsně před mým odjezdem s CX-30 zjistil, že přehlédl nemožnost odečtu DPH z mé M6 a tím pádem mi nevyplatí slíbenou částku za protiúčet
 
Aha, tak potom už asi je jiná doba, nebo co..., a host vyhazuje vrchního, takzvaně. Budeš asi muset zkusit jiného (serioznějšího) prodejce.
 
To je samozrejme jasna chyba prodejce, ze na to nemyslel, na druhou stranu je docela logicke, ze prodejce nechce vykupovat drahe auto bez moznosti odpoctu, nebot drazsi auta bez moznosti odpoctu DPH se v CR prodavaji velmi spatne... Musel by jit s vykupni cenou o dost niz, protoze tech soukromych kupcu neplatcu je malo a nejspis by mu to auto dlouho lezelo na sklade.

Zazil jsem to samy vickrat za sebou se svymi auty, tedy ve smyslu, ze vykup (Usti, Praha, Kladno) by byl ochotny nabidnout tak o 10 % vetsi vykupni cenu (coz u auta za 300 i 600 je docela dost), kdyby melo moznost odpoctu DPH - ostatne je to cast duvodu, proc jsem prodaval soukrome...
 
To všechno chápu, ale přístup kdy se to zjistí až prakticky když odjíždím novým autem... Nějaká kompenzace, náhrada, nic...
 
Já to zažil, ale obráceně. Odmítnutí dalšího zákazníka na auto a následně nesmyslné požadavky na protiúčet od toho, co to měl kupovat. A protiúčet na začátku obchodu nebyl podmínkou. Chyba byla, že nepožadujeme zálohy, prostě když se člověk domluví, tak to platí,ale bohužel tak to vždy nefunguje. A kompenzace - žádná. A odmítnutý zákazník koupil jinde.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Něco pro odlehčení: V pondělí jsem odevzdal Magdu do servisu. Pak musel dojet z Prahy do Pardubic Fábií, tu tam vyměnit za manželčinu služební Kiu Cee'd a dojet pro manželku do Trutnova do nemocnice a zpět do Prahy.
Fábii měla ženuška půjčenou jako náhradní auto. Otvírám dveře a přes nos mne praští smrad z plastů. Bylo to nové auto, ale ten odér byl otřesný. Usedám do tvrdších (než M6 Attraction), ale celkem pohodlných sedaček. Plasty fakt smrdí otřesně! Vše je z tvrdého plastu. Představuji sedačku a volant. Že smradu mám pocit že budu slzet. Startuju a zapomínám na smrad - tříválcová "symfonie" přebíjí čichové vjemy. Takřka plačící dojatě vzpomínám na svoje auto v servisu...
Vyrážím. Každé sešlápnutí plynu mne vyleká zvukem, jako by nůž sekačky narážel na krycí plech. Zátínám zuby a jedu. Auto jede celkem slušně a s malou spotřebou. Na užovkách a prázdné. Zažívám dlouho nepoznaný pocit strachu z rychlosti, kdykoliv se rychlost auta přiblíží dálničnímu limitu. S bočním větrem a nerovnostmi se z jízdy stává nefalšované dobrodružství ...
Abych to zkrátil: Přežil jsem to, ale nechápu, kdo si to auto koupí jako soukromé. Spotřeba za cestu v průměru 5,7l/100 km s tím, že jsem jel stále mezi 120-140 km/h tachometrových. Na rozvážení pizzy po městě je to asi dobrý motor, ale přes cca. 2500ot/min je to zvukové utrpení.
Interiér auta je materiálové hrůza - pouze tvrdé platy. Dveřní polstrování dveřní opěrky jsou textilní. Opěrka mezi předními sedadly je stravitelná a velmi účinně blokuje přístup k páce ruční brzdy a překáží i v ovládání řadicí páky... Páčka blinkrů jde ztuha, jako by šlo o řadicí páku. Na ní umístěné ovládací prvky tempomatu jsou ergonomická pomsta VW řidičům. Drahá pomsta!


Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Back
Top