• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Tak jsem potěšen,u trojky mě chybí 16" a na MXu 17" mno má úcta.🤦😡
 
jj, já mám u všech aut (i bývalých) jen jeden základní rozměr a všechny alternativy tam chybí - úplně u všech
 
Jenom doplním, že v protokolu z STK uvádí, že nesoulad s daty první registrace by měl být odstraněn po návštěvě registru do příští návštěvy STK. Opakovaná návštěva STK není nutná. Nicméně vám pak na registru velký TP vezmou.

IMG_0332.jpeg
 
Tak sem na to mrknul též a u 6ky komplet od 17" až do 18" vlastně asi komplet letňáky chybí, to se fakt může stát jen u nás DPČ.

btw. Ještě na rxce chybí 17".

Podle mě si to ulehčili a přidali tam jen ty rozměry, na kterých to a auto na té technické viděli a zbytek si poraďte všichni sami.
 
Poslední úprava:
Podle mě si to ulehčili a přidali tam jen ty rozměry, na kterých to a auto na té technické viděli a zbytek si poraďte všichni sami.
Tak to nebude, ten můj minulý Passat měl 2x na STK 18 a v registru jsou psané 16, které byly napsané v TP jako výchozí, ale nikdy na tom auto nejezdilo
 
Tak sem na to mrknul též a u 6ky komplet od 17" až do 18" vlastně asi komplet letňáky chybí, to se fakt může stát jen u nás DPČ.

btw. Ještě na rxce chybí 17".

Podle mě si to ulehčili a přidali tam jen ty rozměry, na kterých to a auto na té technické viděli a zbytek si poraďte všichni sami.
Asi to tak nějak bude,alespoň teda u nás.Na obou autech rozměr na kterých to bylo na STK.Jenom nechápu proč je tam stejný rozměr napsaný dvakrát.🤷Měli opsat velký techničák a byl klid.No Kocourkov číslo 1.🤦

IMG_20240104_062321.jpg IMG_20240104_062400.jpg
 
Aktualizace:
STK - nejspíš měli problém se čtením dat. Na registru vozidel bylo vše v pořádku.
Na stk pojedu do měsíce znovu (B závada), tak jsem zvědavý na výsledek, protože velký TP už nevlastním :-D

Portál občana - momentálně se tam neukazují alternativy, takže vidíme pouze základní rozměry pneu. Na registru na přepážce vidí samozřejmě všechno. Očekávám že časem s nějakou aktualizaci portálu budeme vidět taky vše.

Boťo klid, nic není tak horké jak se uvaří. Ať ti nepraskne cévka :-)
 
Přesně tak, já bych se zatím nevzrušoval. Ono vždycky, když se zavádí něco nového, to provázejí porodní bolesti :D pevně věřím, že se to odladí :)
 
Přesně tak, já bych se zatím nevzrušoval. Ono vždycky, když se zavádí něco nového, to provázejí porodní bolesti :D pevně věřím, že se to odladí :)
Momentálně neplánuju ani nákup ani prodej tak pro mě vše při starém.😁
 
Momentálně neplánuju ani nákup ani prodej tak pro mě vše při starém.😁
Trošku nepříjemnější to má můj tatík, který 2.1. koupil CX-5 a už dostal jenom malý techničák, velký ani neviděl. Ten se nemá zpětně na co odkazovat.... :) teď je otázka, jestli to do toho portálu přidají tak nějak "sami od sebe", nebo bude muset člověk reklamovat na základě velkého TP.
 
Trošku nepříjemnější to má můj tatík, který 2.1. koupil CX-5 a už dostal jenom malý techničák, velký ani neviděl. Ten se nemá zpětně na co odkazovat.... :) teď je otázka, jestli to do toho portálu přidají tak nějak "sami od sebe", nebo bude muset člověk reklamovat na základě velkého TP.
Je na houby, že k vůli někomu kdo v tom dělá bordel,pak člověk běhá po úřadech jak pako a stojí ho to čas a peníze.Měli to nechat jít souběžně a nevydávat velký techničák jenom u nových aut.
 
Já jsem v klidu, na STK jsem byl vloni a policajti na Kladně maj jiný starosti. Nadávno běhali u nás v ulici od domu k domu, že hledaj ten větší nákladní vozík z Baumaxu a gps jim ukázala, že je někde v naší ulici......
 
Prvni vyrocni garancka na Citroen s 2.0 BlueHDI za 6 tis Kc, rikal jsem si - parada - a ted mi napsali, ze druha je za 11 tis Kc (!). Uff. Menila se oproti prvni prohlidce navic stopro brzdovka a asi palivovy a vzduchovy filtr, ale rozdil 5 tisic mi i tak pripada jako naprosty masakr... leda by brzdovka byla jako konak a filtry byly platinove 🤦‍♂️. To jsem zvedav, co na ty fakture vsechno bude...

Jestli to priste bude za 15, a ve ctvrtem roce 20, to aby pomalu clovek pri koupi noveho auta zahrnul cenu prohlidek do rozpoctu (castky jako 4 nebo 6 tis, na ktere jsem byl zvykly, mi prijdou u aut s cenovkou kolem 700 tis zanedbatelne, 11 uz uplne ne).
 
To chápu - Podívej já měl třeba první olej v Mazdě za cca 800,- pak to bylo nějak 1200,- pak 1500, pak 1900 a posledně už 2200,-

Olej si beru vždy svůj - takže cena jen za filtr a výměnu.

Výsledek jejich cenové politiky?

Kašlu na záruku a ele servisku.
Nechávám si už dělat jinde za rozumné ceny.

Docela by mne zajímalo o kolik se zvedl hodinový plat toho servisaka v Mazdě. Ale hádám ze víc jak 50 na hodinu mu za ty 2 roky nepřidali.
 
Město u Prahy dál ždíme řidiče. Na rychlostních kamerách za rok vydělalo 64 milionů korun
Tohle naštve vždy..., ale ten objem je více než šokující. Stejně jako fakt, kam až se dokážeme dostat...
Na druhou stranu já tohle taky vítám. Když má někdo potřebu jet rychleji než je v úseku dovoleno tak ať platí. Každý den mám pitomce nalepené na nárazníku a nejčastěji bílé dodávky nebo staré vrány a řidiče s mindrakem co způsobují nehody. Mě žádné pokuty téměř nechodí. Pro města i obce to jsou ideální výdělky na různé opravy a investice.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
To chápu - Podívej já měl třeba první olej v Mazdě za cca 800,- pak to bylo nějak 1200,- pak 1500, pak 1900 a posledně už 2200,-

Olej si beru vždy svůj - takže cena jen za filtr a výměnu.

Výsledek jejich cenové politiky?

Kašlu na záruku a ele servisku.
Nechávám si už dělat jinde za rozumné ceny.

Docela by mne zajímalo o kolik se zvedl hodinový plat toho servisaka v Mazdě. Ale hádám ze víc jak 50 na hodinu mu za ty 2 roky nepřidali.
No u toho Citroenu je mozna jednodussi pouzivat jiny servis a pritom mit zaruku nedotcenou, protoze ma klasickou papirovou servisni knizku a nic neni podmineno nejakym vstupem do systemu a elektronickym zaznamem. Staci mit tu vyplnenou servisku, detailni zakazkovy list a fakturu, a pak by se z uplatneni zaruky spatne vykrucovalo.

Takze nad tim taky premyslim. S Mazdama na to chut nemam, protoze komplikace s elektronickou serviskou a hlavne mi to vubec neprijde az tak predrazene.

I pokud by dily a naplne byly pouzite presne ty predepsane vyrobcem, ktere mimo autorizak stoji polovinu (olej mozna tretinu), pak prace bude nejspis tak za polovinu, a celkove uz by to byla vyznamna uspora... a mozna i vetsi jistota, ze je to udelane dobre. Dva autorizovane servisy Citroen, co jsem zatim videl, fakt nevypadaji ani tak pekne, jako servisy Mazdy; mozna vzhled a vybaveni o nicem nevypovida, ale je videt, ze se tam na vsem setri jeste daleko vic... a teda predpokladam, ze i na lidech. V tomhle je to vlastnictvi vozu od PSA proti Mazde trochu strasidelne, clovek si pripada jako nekde u nekoho v garazi :). Ono i v autosalonech to pusobi dost lacine, ackoliv prodejci jako takovi mi - na malem vzorku ctyr - prijdou vic srdcari pro znacku, nez jake jsem potkal u Mazdy (za ty roky bych rekl, ze tam je to pomer srdcar:slizak 1:3).
 
No u toho Citroenu je mozna jednodussi pouzivat jiny servis a pritom mit zaruku nedotcenou, protoze ma klasickou papirovou servisni knizku a nic neni podmineno nejakym vstupem do systemu a elektronickym zaznamem. Staci mit tu vyplnenou servisku, detailni zakazkovy list a fakturu, a pak by se z uplatneni zaruky spatne vykrucovalo.

Takze nad tim taky premyslim. S Mazdama na to chut nemam, protoze komplikace s elektronickou serviskou a hlavne mi to vubec neprijde az tak predrazene.

I pokud by dily a naplne byly pouzite presne ty predepsane vyrobcem, ktere mimo autorizak stoji polovinu (olej mozna tretinu), pak prace bude nejspis tak za polovinu, a celkove uz by to byla vyznamna uspora... a mozna i vetsi jistota, ze je to udelane dobre. Dva autorizovane servisy Citroen, co jsem zatim videl, fakt nevypadaji ani tak pekne, jako servisy Mazdy; mozna vzhled a vybaveni o nicem nevypovida, ale je videt, ze se tam na vsem setri jeste daleko vic... a teda predpokladam, ze i na lidech. V tomhle je to vlastnictvi vozu od PSA proti Mazde trochu strasidelne, clovek si pripada jako nekde u nekoho v garazi :). Ono i v autosalonech to pusobi dost lacine, ackoliv prodejci jako takovi mi - na malem vzorku ctyr - prijdou vic srdcari pro znacku, nez jake jsem potkal u Mazdy (za ty roky bych rekl, ze tam je to pomer srdcar:slizak 1:3).
Mě to předražený nepřišlo na začátku. Ale s tím jak je každá návštěva dražší a dražší to vyšplhaly opravdu nehorazně.

Jako obyčejná výměna oleje bez jiného úkonu 2200 s tím ze si beru vlastní olej.

Jen tak mimochodem za 1200 jsem měl u šikovného servisaka výměnu oleje v motoru i v převodovce (a to muselo jít ještě celé sání ven aby se tam dalo dostat).
Samotnou výměnu oleje jsem měl asi měsíc predtim za 700.

Ano trvalo to déle - on se ten olej nechával poctivě vykapat.
Fakturu mám na VIN s najezdem km myslím ze je to dostatečně průkazné, nehledě na to ze si to auto chci nechat asi 10 let takže pak už to bude stejně fuk.
 
Back
Top