Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak to nebude, ten můj minulý Passat měl 2x na STK 18 a v registru jsou psané 16, které byly napsané v TP jako výchozí, ale nikdy na tom auto nejezdiloPodle mě si to ulehčili a přidali tam jen ty rozměry, na kterých to a auto na té technické viděli a zbytek si poraďte všichni sami.
Asi to tak nějak bude,alespoň teda u nás.Na obou autech rozměr na kterých to bylo na STK.Jenom nechápu proč je tam stejný rozměr napsaný dvakrát.Měli opsat velký techničák a byl klid.No Kocourkov číslo 1.Tak sem na to mrknul též a u 6ky komplet od 17" až do 18" vlastně asi komplet letňáky chybí, to se fakt může stát jen u nás DPČ.
btw. Ještě na rxce chybí 17".
Podle mě si to ulehčili a přidali tam jen ty rozměry, na kterých to a auto na té technické viděli a zbytek si poraďte všichni sami.
I ty jeden.Na technickou chodím s rozměrem,který tam je,tak jsem v klidu.Ale já jak jsem autista,tak mě ty novoty vyvádějí z rovnováhy.Boťo klid, nic není tak horké jak se uvaří. Ať ti nepraskne cévka
Momentálně neplánuju ani nákup ani prodej tak pro mě vše při starém.Přesně tak, já bych se zatím nevzrušoval. Ono vždycky, když se zavádí něco nového, to provázejí porodní bolesti pevně věřím, že se to odladí
Trošku nepříjemnější to má můj tatík, který 2.1. koupil CX-5 a už dostal jenom malý techničák, velký ani neviděl. Ten se nemá zpětně na co odkazovat.... teď je otázka, jestli to do toho portálu přidají tak nějak "sami od sebe", nebo bude muset člověk reklamovat na základě velkého TP.Momentálně neplánuju ani nákup ani prodej tak pro mě vše při starém.
Je na houby, že k vůli někomu kdo v tom dělá bordel,pak člověk běhá po úřadech jak pako a stojí ho to čas a peníze.Měli to nechat jít souběžně a nevydávat velký techničák jenom u nových aut.Trošku nepříjemnější to má můj tatík, který 2.1. koupil CX-5 a už dostal jenom malý techničák, velký ani neviděl. Ten se nemá zpětně na co odkazovat.... teď je otázka, jestli to do toho portálu přidají tak nějak "sami od sebe", nebo bude muset člověk reklamovat na základě velkého TP.
Na druhou stranu já tohle taky vítám. Když má někdo potřebu jet rychleji než je v úseku dovoleno tak ať platí. Každý den mám pitomce nalepené na nárazníku a nejčastěji bílé dodávky nebo staré vrány a řidiče s mindrakem co způsobují nehody. Mě žádné pokuty téměř nechodí. Pro města i obce to jsou ideální výdělky na různé opravy a investice.Město u Prahy dál ždíme řidiče. Na rychlostních kamerách za rok vydělalo 64 milionů korun
Tohle naštve vždy..., ale ten objem je více než šokující. Stejně jako fakt, kam až se dokážeme dostat...
No u toho Citroenu je mozna jednodussi pouzivat jiny servis a pritom mit zaruku nedotcenou, protoze ma klasickou papirovou servisni knizku a nic neni podmineno nejakym vstupem do systemu a elektronickym zaznamem. Staci mit tu vyplnenou servisku, detailni zakazkovy list a fakturu, a pak by se z uplatneni zaruky spatne vykrucovalo.To chápu - Podívej já měl třeba první olej v Mazdě za cca 800,- pak to bylo nějak 1200,- pak 1500, pak 1900 a posledně už 2200,-
Olej si beru vždy svůj - takže cena jen za filtr a výměnu.
Výsledek jejich cenové politiky?
Kašlu na záruku a ele servisku.
Nechávám si už dělat jinde za rozumné ceny.
Docela by mne zajímalo o kolik se zvedl hodinový plat toho servisaka v Mazdě. Ale hádám ze víc jak 50 na hodinu mu za ty 2 roky nepřidali.
Mě to předražený nepřišlo na začátku. Ale s tím jak je každá návštěva dražší a dražší to vyšplhaly opravdu nehorazně.No u toho Citroenu je mozna jednodussi pouzivat jiny servis a pritom mit zaruku nedotcenou, protoze ma klasickou papirovou servisni knizku a nic neni podmineno nejakym vstupem do systemu a elektronickym zaznamem. Staci mit tu vyplnenou servisku, detailni zakazkovy list a fakturu, a pak by se z uplatneni zaruky spatne vykrucovalo.
Takze nad tim taky premyslim. S Mazdama na to chut nemam, protoze komplikace s elektronickou serviskou a hlavne mi to vubec neprijde az tak predrazene.
I pokud by dily a naplne byly pouzite presne ty predepsane vyrobcem, ktere mimo autorizak stoji polovinu (olej mozna tretinu), pak prace bude nejspis tak za polovinu, a celkove uz by to byla vyznamna uspora... a mozna i vetsi jistota, ze je to udelane dobre. Dva autorizovane servisy Citroen, co jsem zatim videl, fakt nevypadaji ani tak pekne, jako servisy Mazdy; mozna vzhled a vybaveni o nicem nevypovida, ale je videt, ze se tam na vsem setri jeste daleko vic... a teda predpokladam, ze i na lidech. V tomhle je to vlastnictvi vozu od PSA proti Mazde trochu strasidelne, clovek si pripada jako nekde u nekoho v garazi . Ono i v autosalonech to pusobi dost lacine, ackoliv prodejci jako takovi mi - na malem vzorku ctyr - prijdou vic srdcari pro znacku, nez jake jsem potkal u Mazdy (za ty roky bych rekl, ze tam je to pomer srdcar:slizak 1:3).