- 5 249
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kolik realných km to zvládne jen na baterky ?
Já dal nejvíc 2,5km (ano je tam desetinná čárka)Po Praze 35 km. 45 km se povede při eco jízdě.
Teď na okreskách ve Francii se ale podařilo v pohodě i 70 km.
70km je super dojezd, nebylo prvních 30km jen z kopce rekuperace? Známy testoval před x lety předprodukční GTE v režimu vesnice - meziměsto a 40 km bylo fakt max. Zbývajících 50km si to vzalo cca 10l/100km. Myslím že tam tehdy byla dost slabá 1.4 na tak velké auto a navíc to dobíjelo prazdnou baterku.....Po Praze 35 km. 45 km se povede při eco jízdě.
Teď na okreskách ve Francii se ale podařilo v pohodě i 70 km.
Sorry, špatný odkaz, zde je správný:Jak to vidi vyrobce s dopadem na emise a zivot prostredi https://www.auto.cz/toyota-znama-sv...mobily-zdraha-jeji-sef-vysvetluje-proc-146965
To je slozitejsi, ve skutecnosti je to tak, ze se o legislativnich zmenach vedelo/tusilo, takze se zakaznici snazili vsechno koupit/zaplatit do konce 2022, a to naboostovalo prodeje aut v 2022, ktery byly v Norsku historicky rekordni, navzdory spatne dostupnosti kvuli dozvukum pandemie a valce na Ukrajine. A zvlast v prosinci byl mezirocni narust take rekordni. Takze se pak dalo cekat, ze to pujde dolu. Navic podil elektroaut na prodejich je porad rekordni, skoro 80 %, o hodne vic, nez 2021 treba. Da se to vykladat ruzne, ja jen ze ten propad ma i komplexnejsi vysvetleni, nez ze "elektromobily se bez statni podpory nebudou prodavat". Jestli jsem to ze zahranicnich clanku pochopil, tak ty novy dane jsou i z hmotnosti aut, coz by melo vic zasahovat elektromobily, presto se jich i po zavedeni dane prodalo procentualne stejny podil, jako byl prumer lonsky rok....Prodeje aut v Norsku totálně zkolabovaly. Propadly se o 95,4 procenta...
Další štvavý článek o elektromobilitě
Anebo skutečná potřeba a rozvoj vs. dotační manipulace (loni myslím dotace končily či se řádně upravovaly) opět v akci