• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Já taky iStop vypnu max tlačítkem ale zbytek se v menu nastavení dá u CX-5 2017 najít. Promiň, víc nepomůžu.
 
@Mila_s: dával jsem tu pár příspěvků dále docela dost podrobný návod jak na to a i to podle něho už lidi dělali a chválili ho. Sklápění zrcátek ale nevím zda se dělá přes jednotku, já na to mám na dveřích kousek od stahování okenek přímo tlačítko.

Já ti to už asi neudělám, protože změnili možnosti tě extended licence a je už jen na 3 měsíce zdarma a pak placená. Zdarma je na unikátní číslo HW a už jsem vyčerpal na oba notebooky co mám.
 
Zdravím ,napište tady panu shr3k on mně to nabízel , že mně start- stop vypne ! Jaroslav
 
Díky, už jsem mu psal, jsme i domluveni :) Jen musím sehnat flašku vína :D
 
zdravím, bylo mi divné, že mi CX-5 nezapíná i-STOP ( ne že by mi to vadilo, stejně bych ho nechal hned vyblokovat :D ) , ale vypadá to, že je na vině baterie, stále to píše nepřipraven a podle fotky bych řekl právě tu baterii. Auto má najeto 19 000 km a je necelý rok staré, má cenu to řešit se servisem na záruku ( ani nevím jaká je záruka na baterii) , nebo je i-STOP na CX-5 tak citlivý na baterii ?

IMG_20190925_145431.jpg
 
Baterie je slabá, nebo není zkalibrovaný State Of Charge (SOC_BATT). Potřeba nabít v servise servisní nabíječkou (17 V), chvíli odstát, zapojit a resetovat SOC na 100 %.
 
Baterie je slabá, nebo není zkalibrovaný State Of Charge (SOC_BATT). Potřeba nabít v servise servisní nabíječkou (17 V), chvíli odstát, zapojit a resetovat SOC na 100 %.
díky, budu to tedy řešit se servisem. Nijak mi to nevadí, ale nerad bych někde zůstal s vybitou baterií
 
Ahoj ve spolek,
taky uvažuju nad vypnutí té vifikundace istop. Máte někdo zkušenosti s STK? Nově se provádí kontrola přes OBD, nebude s tím potom problém?
 
Kontrola readiness kódů se provádí na emisích už nějaký ten rok a takovéto věci neřeší.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ahoj, jak již bylo tady někde na fóru dříve popsáno, aktivaci i-stopu je možné sledovat na obrazovce rádia.
Běžně aktivace i-stopu koresponduje se třemi zobrazenými piktogramy - ohřátí motoru, stav napětí baterie a AC.
Přikládám obr. mé obrazovky, kdy všechny tři jmenované piktogramy jsou již "podbarvené", tzn. jsou OK, a i-stop je přesto neaktivní.
Tušíte někdo, proč to tak je?

20191025_180937.jpg
 
Ja netuším, ale pre mňa a mnoho ďalších by bol toto tzv. želaný stav. Myslím že každý kto má svoje auto rád a chce mu dopriať dlhú životnosť, toto EU kurvitko vypína alebo úplne odstaví. Napr. pootočením spínača pod prednou kapotou. A vtedy tá obrazovka tuším že takto vyzerá. Ale už si ju ani nepamätám lebo tam pozeram len spotrebu a na tuto obr. som už aj zabudol :)
 
A po tom pootočení spínača kapoty nesvieti potom na prístrojovke výstraha že je kapota otvorená? Je tu niekde na fóre aj vyfotený ten spínač ktorý treba pootočiť?
 
Back
Top