• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Ano je to tu niekde. A aj kde kade inde na webe. Ja som mal dlho iba zatlacene tlacitko a zarazene takym papierikom. Ale to nebolo dobre. Teraz mam pootoceny ten spinac a nikde nic nesvieti a vsetko funguje OK.
 
Presne tam to je.. Jasne ze SW uprava je top, ale to pootocenie spinaca dokaze urobiť kazdy kto udrzi v ruke srobovak. Zmaknes to doma, nemusis za nikym vycestovat a mozes to dat naspat kedy chces. Na SW upravu potrebuješ urcite vybavenie a znalosti. Otocit spinac ta nestoji nic len cca 15 min casu. ;)
 
Jsou tam ještě další podmínky na aktivaci i-stop , např. zapnutí bezpečnostních pásů řidiče.
Ahoj, tak zase jsem o stupinek vzdelanejsi:). Diky za info.
Je to tak jak jsi uvedl - kdyz se pripoutam, i-stop je aktivni, kdyz odepnu pas, je neaktivni.
 
Ahoj, jak již bylo tady někde na fóru dříve popsáno, aktivaci i-stopu je možné sledovat na obrazovce rádia.
Běžně aktivace i-stopu koresponduje se třemi zobrazenými piktogramy - ohřátí motoru, stav napětí baterie a AC.
Přikládám obr. mé obrazovky, kdy všechny tři jmenované piktogramy jsou již "podbarvené", tzn. jsou OK, a i-stop je přesto neaktivní.
Tušíte někdo, proč to tak je?

Zobrazit přílohu 24699
No třeba proto, že máš ventilaci zapnutou jen na OKNO čelní, to ti pak svítí, že všechny tři systémy jsou připraveny, ale celkově je I-STOP Nepřipraveno.
 
No třeba proto, že máš ventilaci zapnutou jen na OKNO čelní, to ti pak svítí, že všechny tři systémy jsou připraveny, ale celkově je I-STOP Nepřipraveno.
Ahoj, tak to ja opravdu nemam.
Kdyz mam vsechny tri ikony aktivni a i-stop je aktivni, tak jsem zapnul ventilaci jen na celni okno a v tom okamziku zhasne ikona ventilace (AC) a i-stop se stane neaktivni.
 
Mal som od novoty to isté - všetko stále pripravené a ani raz sa neaktivoval, vyriešil to servis výmenou štartovacieho tlačítka.
 
Stačí si koupit OBD s přístupem na MS CAN. Zbytek už pořešíš přes ForScan a kódy vypočítáš v XLS tabulce z tohoto fóra.
Dobrý den, mám připravenu láhev dobrého červeného vína..můžeme se domluvit na zapnutí automatického zamykání dveří po rozjezdu?..kolem Prahy..nebo do dojezdové vzdálenosti? Děkuji za odpověď!
 
Baterie je slabá, nebo není zkalibrovaný State Of Charge (SOC_BATT). Potřeba nabít v servise servisní nabíječkou (17 V), chvíli odstát, zapojit a resetovat SOC na 100 %.

Koupil bych láhev červeného dle přání za typ na kvalitní servis, kde rozumí převodovkám, motoru i brzdám. Po cestě do servisu dám druhou láhev za deaktivaci
 
A po tom pootočení spínača kapoty nesvieti potom na prístrojovke výstraha že je kapota otvorená? Je tu niekde na fóre aj vyfotený ten spínač ktorý treba pootočiť?
Ne, nesvítí. U zámku kapoty je jen jeden koncák, tím pootočíš. Musíš sundat ten plast okolo zámku. Potom potřebuješ křížový šroubovák, ten koncák je na jednom šroubku, povolíš, pootočíš, utáhneš. Foto někde je, já to nemám, jinak bych postnul. Má to ale tuším že háček, pokud máš alarm na kapotě. Já ho nemám, takže jsem nepozoroval žádný rozdíl v chování auta.

Podívej https://www.mazdaklan.cz/threads/i-...nosti-reseni-deaktivace.672/page-8#post-47564
 
Poslední úprava moderátorem:
No mě jde start-stop deaktivovat,je to jedna z blbústek,ničí se baterie a hlavně startér,ALE co jsem zjistil,nevím proč,tuhle jsem jel za nafťákem,a neskutečně hulil,tak jsem zavřel větrák na nulu a na kruháči u Zdib mi motor vypnul,jakmile jsem opět ventilátor zapl stpo-start se opět zrušil.
 
Kupte si flašku červeného, domluvte se se @shr3k a zajeďte za ním. On vám to vypne a máte klid...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Kupte si flašku červeného, domluvte se se @shr3k a zajeďte za ním. On vám to vypne a máte klid...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Nevím jestli jsi mě dobře pochopil,nemám žádný problém ze stop startem mohu si jej zapínat a vypínat jak chci,jen jsem konstatoval,že ,a to nevím jestli to tak má fungovat,se při úplném vypnutí ventilátoru start stop spustí,šlo mi oto jestli se s tím někdo nesetkal,vypni si stopstart a potom ten ventilátor a zkus zastavit,jestli to dělá i tobě,nebo někomu,měl jsem zapnout vnitřní okruh,místo toho jaem zrušil větrání,toď celé.:)
 
Aha, tak to ano. Já to považuji za nesmysl a mám to trvale vypnuté.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Sám píšeš, že to ničí štartér a baterku, tak načo to mať zapnuté? Ja som si myslel že to budem používať u nás na železničnom prejazde, ale tak dlho to motor vypnutý aj tak neudržalo a v polovici čakania to nabehlo.. Takže kombinácia flaška + @shr3k a je po starostiach. Nechýba mi to ani trošku.
 
Back
Top