• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Zdar. Chtel bych se podelit s moji aktualni zkusenosti. Mazda 6 2017 GH. i-Stop sem vyresil bazmekem z Ciny do OBD konektoru (https://tinyurl.com/yzm6chqt) . Funguje to presne jak ma, tzn. defaultne je i-Stop vypnuty. S krabickou se ovsem zapla jeste jedna vec - pri otevrenych dverich (jakychkoli krom patych) blika vystrazny trojuhelnik (blinkry). Zatim me to nevadi, beru to jako bezpecnostni vlastnost, ale prekvapilo.
Zobrazit přílohu 36430
Ahoj, tečh typů je několik. Já mám ten, který jen deaktivuje i-stop, ale byl tam i jiný typ, který toto dělal a ještě bylo napsáno, že při otevření dveří začnou blikat výstražné, to jsem právě nechtěl. Takže to není závada, ale vlastnost ;-)
 
Kdybych býval věděl že jsou 2 varianty, koupil bych před půlrokem bez bonusového výstražného blikání. Neboli pokud má někdo zájem, prodám se slevou a pro sebe si pak pořídím jen krabičku na holý i-stop. Mj. jsem se u snažících se dealerů dočetl co vše i-stop ničí. Beru to s úsměvem, já to koupil hlavně kvůli delší výdrži akumulátoru/alternátoru. Tak prý baterku (obzvlášť při běhu s klimatizací), spotřebu oleje, elektrický systém vozu, životnost svíček ...
 
Kdybych býval věděl že jsou 2 varianty, koupil bych před půlrokem bez bonusového výstražného blikání. Neboli pokud má někdo zájem, prodám se slevou a pro sebe si pak pořídím jen krabičku na holý i-stop. Mj. jsem se u snažících se dealerů dočetl co vše i-stop ničí. Beru to s úsměvem, já to koupil hlavně kvůli delší výdrži akumulátoru/alternátoru. Tak prý baterku (obzvlášť při běhu s klimatizací), spotřebu oleje, elektrický systém vozu, životnost svíček ...
Ahoj a rozhodně nechci dělat chytrého, já to mám u své CX-5 vypnuto od Shr3ka už dobře 3 roky a spokojenost, ale protože to teď řeším u CX-3 tak jsem si prošel zaslané odkazy a více variant než tu jednu co i rozbliká varoblinkry při otevřených dveří jsem nenašel, nicméně tam výslovně píšou, že pokud o tuto funkci nestojíte tak je třeba se s nimi spojit a oni poradí jak na to (víc jsem nezjišťoval takže jestli to řeší tím, že se vyštípnou některé piny na tom jejich bazmeku nebo něco jiného...netuším).
 
Kdybych býval věděl že jsou 2 varianty, koupil bych před půlrokem bez bonusového výstražného blikání. Neboli pokud má někdo zájem, prodám se slevou a pro sebe si pak pořídím jen krabičku na holý i-stop. Mj. jsem se u snažících se dealerů dočetl co vše i-stop ničí. Beru to s úsměvem, já to koupil hlavně kvůli delší výdrži akumulátoru/alternátoru. Tak prý baterku (obzvlášť při běhu s klimatizací), spotřebu oleje, elektrický systém vozu, životnost svíček ...
Taky jsem nenasel druhou variantu ALE nasel zpusob, jak to blikani zrusit.... prave vyzkouseno a FUNGUJE: zapojit to do OBD, nastartovat a do 14 vterin 5x otevrit dvere u ridice. System ty blinkry pak vypne a bude si pamatovat, ze sou vypnuty. Uz se nerozblikaji. Jak rikam, prave vyzkouseno a parada.

Ahoj a rozhodně nechci dělat chytrého, já to mám u své CX-5 vypnuto od Shr3ka už dobře 3 roky a spokojenost, ale protože to teď řeším u CX-3 tak jsem si prošel zaslané odkazy a více variant než tu jednu co i rozbliká varoblinkry při otevřených dveří jsem nenašel, nicméně tam výslovně píšou, že pokud o tuto funkci nestojíte tak je třeba se s nimi spojit a oni poradí jak na to (víc jsem nezjišťoval takže jestli to řeší tím, že se vyštípnou některé piny na tom jejich bazmeku nebo něco jiného...netuším).
Nene, chytrym se clovek nerodi, to je v pohode. Ze to jde vypnout me nakoplo az od tebe (takze DIKY) a tak sem to dohledal (viz. nize). Jinak vypnuti u Shr3ka jsem pred koupi udelatka jako moznost neznal.
 
Taky jsem nenasel druhou variantu ALE nasel zpusob, jak to blikani zrusit.... prave vyzkouseno a FUNGUJE: zapojit to do OBD, nastartovat a do 14 vterin 5x otevrit dvere u ridice. System ty blinkry pak vypne a bude si pamatovat, ze sou vypnuty. Uz se nerozblikaji. Jak rikam, prave vyzkouseno a parada.
Díky, už jsem psal čínskému prodejci dotaz, jak na to, ale tvoje rada to předběhla. Doma vyzkouším.
 
Skúsil som to na mojej CX-5 r. 2019 vypnutie blikania tým spôsobom 5x otvoriť - zatvoriť dvere (ako bolo popísané vyššie), u mňa sa to nevyplo :-( Takže som zvedavý na nejakú odpoveď s možnosťami, ak poradí výrobca z Číny...
 
Vyzkoušel jsem doma a taky nic. A vychcaný Číňan nechce poradit ("you can buy a new one, now our i-stop canceller has no additional functions"), pokud teda opravdu starý typ krabičky to neumožňuje šikovně vypnout.
 
Ahoj a rozhodně nechci dělat chytrého, já to mám u své CX-5 vypnuto od Shr3ka už dobře 3 roky a spokojenost, ale protože to teď řeším u CX-3 tak jsem si prošel zaslané odkazy a více variant než tu jednu co i rozbliká varoblinkry při otevřených dveří jsem nenašel, nicméně tam výslovně píšou, že pokud o tuto funkci nestojíte tak je třeba se s nimi spojit a oni poradí jak na to (víc jsem nezjišťoval takže jestli to řeší tím, že se vyštípnou některé piny na tom jejich bazmeku nebo něco jiného...netuším).
No a já tu druhou variantu mám :)
Viz: Link
 
No a já tu druhou variantu mám :)
Viz: Link
A pracuje Ti to pokaždé?
Resp. mám zkušenost, že když (u mé M6 s automatem) téměř současně sešlápnu brzdu a start, tak to nezafunguje...
 
Já startují vždy se spojkou a brzdou a funguje. Resp na 95-99 procent už se mi stalo, že to po startu nevyplo, tak pak na další křižovatce to už zafungivalo.
 
Já startují vždy se spojkou a brzdou a funguje. Resp na 95-99 procent už se mi stalo, že to po startu nevyplo, tak pak na další křižovatce to už zafungivalo.
Díky za reakci ?
 
Resp na 95-99 procent už se mi stalo, že to po startu nevyplo
Jen pro zajímavost…
Nedalo mi to, reportoval jsem nestabilní chování prodejci. Trochu to trvalo, chtěli i video, jestli gramotně vše dělám správně ?‍♂️
Výrobce se taky k nějaké známé chybce ve dvou dnech nepřiznal, tak za euro cent pošlou další, mám si to otestovat s jiným kouskem ?

V mezičase se to nějak skamarádilo a z počátečních cca 16/20 (zafungovalo vs. počet startů) byl poslední včerejší den již asi 10/10.
A ano, když bypass modul nezafunguje při prvním startu, tak v situaci, kdy i-stop poprvé vyhodnotí a vypne motor, se bypass hned chytnul a bylo…
 
Ahoj,

zničeho nic mi po nastartování blíká I-stop a svítí i-Eloop. Start-stop mám vypnutý od Shr3ka cca 3 týdny.
Cx-3 2015- DK

Děkuju za případnou pomoc
 
Ahoj,

zničeho nic mi po nastartování blíká I-stop a svítí i-Eloop. Start-stop mám vypnutý od Shr3ka cca 3 týdny.
Cx-3 2015- DK

Děkuju za případnou pomoc
Mohla by být baterka před smrtí nebo načata i když se zdá že startuje v pohodě a je třeba i relativně mladá. Proměřit v zátěži jak na tom je.
 
Ahoj,

zničeho nic mi po nastartování blíká I-stop a svítí i-Eloop. Start-stop mám vypnutý od Shr3ka cca 3 týdny.
Cx-3 2015- DK

Děkuju za případnou pomoc
Ahoj, já to nemám od Shr3ka, mám takový ten modul do OBD, ale stalo se mi to taky. Pak jsem modul vyndal, jel 2x bez něj a nandal, funguje normálně. Ale mám ho cca rok a stalo se mi to dvakrat. Chodím do Mazda servisu na pravidelné prohlídky, baterka je OK.
 
Ok, díky pánové. Změřím a uvidím. A má cenu kupovat baterii na I-Stop, když je vypnutý??
 
Ok, díky pánové. Změřím a uvidím. A má cenu kupovat baterii na I-Stop, když je vypnutý??
Jelikož to má inteligentní nabíjení, tak bych raději pořídil EFB baterku ať to něco vydrží...tedy pokud závada bude tou načatou baterkou. Jestli je ještě original a pravidelně nechodila na nabíječku, tak je to dost možné.
 
Ahoj, před týdnem jsem stejný problém vyřešil novou baterkou. Dělalo to samé, baterka se na multimetru tvářila jako OK, ale už byla chycená a zlobilo to. Koupil jsem tuto:
https://www.battery.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-565-15--65ah--12v-56515/ a mám klid. Jen to bude chtít na diagnostice vymazat chybu = někdy stačí na chvíli odpojit baterku. Jinak já jsem i-stop vypnul jednoduše ( 3 minuty) = v zámku přední kapoty jsem odpojil spínač, který odpojuje i-stop při otevřené kapotě = je to z důvodu, aby se třeba v servisu nevypínal motor, když se něco řeší na motoru. Zde na videu to začíná od 2:52
 
Jak vypnutí přes iStopu přes SSU, tak toto oblbnutí přes kapotu, mají nevýhodu a tou je dobíjení akumulátoru.
Akumulátor se stále bude dobíjet v režimu start-stopu, tedy při zátěži motoru dojde k přerušení nabíjení.
 
Back
Top