• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Na GG sa dalo v pomocou palubného Pc a packy na restet trip a a b dostať do menu kde sa dala upraviť spotreba +-15 percent podľa toho aku ma každý odchýlku od realu. Nieje niečo taketo aj na GH? Inak bol tam aj údaj stav paliva v nádrži a ukazoval na desatiny presne, mne sa bežne rozsvietilo oko už pri cca 15-16 litroch benzínu v nádrži a Pc dojazd okolo 120 km ešte čo je docela zbytocne skoro. Ak to dokázala stará GG tak tie novšie musia nejak cez diag. vedieť podľa plavaku zistiť koľko tam je reálne paliva pre tých čo ich zaujíma dojazd na 0km a nechcú dojst na zavzdusnenie palivovej pumpy.
 
Už po druhé co auto tankuji mě překvapilo že pistole mi ani nevypne a doslova to vychrstne ven. Mazda má takové zvláštní hrdlo a nevím jestli se to stává i vám... Vychrstnuti samozřejmě jen nepatrné.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Už po druhé co auto tankuji mě překvapilo že pistole mi ani nevypne a doslova to vychrstne ven. Mazda má takové zvláštní hrdlo a nevím jestli se to stává i vám... Vychrstnuti samozřejmě jen nepatrné.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Vemu jen ty novější verze: BM,GJ,CX5KF - vždy nám pistole "cvakla" dostatečně brzy
 
Zasúvaš až nadoraz? U cx5 musím pištoľ zasunúť hlbšie trošku pod uhlom (rúčka sa skoro dotýka otvoreného viečka) inak mi to pre zmenu vypína po každom pollitri...
 
Už po druhé co auto tankuji mě překvapilo že pistole mi ani nevypne a doslova to vychrstne ven. Mazda má takové zvláštní hrdlo a nevím jestli se to stává i vám... Vychrstnuti samozřejmě jen nepatrné.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Ano, u BM mi to dělalo, takže jsem si předtím vždy obskládal hrdlo nádrže tím benzínkovým toaleťákem. Teď u BP už to naštěstí nedělá a dokonce tam ta pistole i sama drží.
 
Tak to mám opravdu radost jestli s tímhle mám počítat při každém tankování

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Už po druhé co auto tankuji mě překvapilo že pistole mi ani nevypne a doslova to vychrstne ven. Mazda má takové zvláštní hrdlo a nevím jestli se to stává i vám... Vychrstnuti samozřejmě jen nepatrné.

Jo, u BN se mi to děje prakticky pokaždé. Už jsem se naučil podobně jako @jirin_ automaticky hrdlo obložit utěrkama z benzínky.
 
Také s tím musím žít u BN. Hrdlo teda neobkládám, podle zvuku už poznám, kdy se hladina benzínu blíží hrdlu nádrže a předtím pistoli vypnu, nechám 2-3s hladinu ustálit a potom dotankovávám ručně menším tlakem. Tímto způsobem mi nic nevychrstne, jen to vyžaduje stát celé tankování u nádrže.
 
Twl jsem proste nepoucitelnej :cool: na dovce jsem potreboval dotankovat a jediny byl nejaky Ron nebo co to bylo u Jindrichova Hradce. Jeste ze jsem toho vzal jen za 250. Chudak motor skobrtal a vubec se mu to nelibilo. Tak jsem to co nejdriv vyjel a supnul tam 100 od Benziny a uz je to lepsi;) takze si pisu k efekte nikdy ani nic z jezedackych pump:p
 
Takže já dnes na počítači dojezd 0 a natankováno 52.5L necelejch 10L ještě na dojezd.Natankovaná poprvé Verva,tak jsem zvědavej.
 
Zdravím draci. Příští pátek si jedu pro tu svou novou krásku CX30 a rozšířím vaše řady =) Pro začátek bych rád vaši radu co a kde tankovat. Jsem brňák a čerpacích stanic je tu spousta ale kde bude nejlépe chutnat mé krásce?.-)Přepokládám, že už jste zkušení.-) a vyznáte se. Děkuji za radu a těším se moc až vyrazím mezi vás .-)
určitě nic nezkazíš Benzinou N95+aditiva ;)
 
Kvalita V-Power neodpovídá ceně.Moje dlouholetá zkušenost.
V-Power 95 je normální 95ka obohacená aditivy proti karbonizaci, což není malý problém. Cenový rozdíl mi nepřipadá hrozivý. Podle mé zkušenosti funguje dobře. PS: nemyslel jsem V-Power Racing 100.
 
Twl jsem proste nepoucitelnej :cool: na dovce jsem potreboval dotankovat a jediny byl nejaky Ron nebo co to bylo u Jindrichova Hradce. Jeste ze jsem toho vzal jen za 250. Chudak motor skobrtal a vubec se mu to nelibilo. Tak jsem to co nejdriv vyjel a supnul tam 100 od Benziny a uz je to lepsi;) takze si pisu k efekte nikdy ani nic z jezedackych pump:p
U Jindřichova Hradce? nebyl to místo Ron RUM? :D
 
V-Power 95 je normální 95ka obohacená aditivy proti karbonizaci, což není malý problém. Cenový rozdíl mi nepřipadá hrozivý. Podle mé zkušenosti funguje dobře. PS: nemyslel jsem V-Power Racing 100.
Já mám vysledované že, když jsem tankoval V-Power95 nebo Racing, tak mě vždy stoupla spotřeba o cca 0.5l při stejném způsobu jízdy. Věřím, že obsažená aditiva jsou prospěšná motoru a proto je(VIF) do paliva dodávám sám. Jak je to možné, že při použití těchto paliv mě stoupá průměrná spotřeba, nevím. Mám takovou teorii, toto palivo u některých čerpaček nejde moc na odbyt a tak dlouho leží(po našem čučí;)) v nádržích a postupně degraduje. Kdežto, u takového ONO jsou pořád fronty a tam se palivo točí rychle.
 
Back
Top