Aditiva jsou myslím nezbytná, přidávat je do paliva sám je jistě správnější ("vím, co tam dávám"), asi i levnější, ale nic pro lenochy, jako jsem já. S aditivy v V-Power jsem spokojen, viděl jsem vnitřky motorů (atm. Toyota, Nissan) a byly OK, např. i navzdory manželce, která má děsný zlozvyk motory podtáčet.Já mám vysledované že, když jsem tankoval V-Power95 nebo Racing, tak mě vždy stoupla spotřeba o cca 0.5l při stejném způsobu jízdy. Věřím, že obsažená aditiva jsou prospěšná motoru a proto je(VIF) do paliva dodávám sám. Jak je to možné, že při použití těchto paliv mě stoupá průměrná spotřeba, nevím. Mám takovou teorii, toto palivo u některých čerpaček nejde moc na odbyt a tak dlouho leží(po našem čučí) v nádržích a postupně degraduje. Kdežto, u takového ONO jsou pořád fronty a tam se palivo točí rychle.
Nárůst spotřeby jsem nezaznamenal, ani nemohl - jednou sám, jednou v pěti, jednou s nákladem, do toho klimatizace ...
S obratem u čerpacích stanic - to už mne taky napadlo. Jaké jsou asi sedimenty ? Co biosložka ? Nebo mají v nádrži míchadla ? Kolik se toho odpaří ? Nedochází k chemické degradaci ? Každopádně je lepší, když je palivo v pohybu.