• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Ono stejně s Americkým Gulfem to nemá nic společného
 
Na VIF používám obyčejnou stříkačku za pár kaček https://www.benu.cz/strikacka-vyplachova-50-60-ml-steriwund a nemám problém. Naplněná nezabere v kufru žádné místo a stačí na celou nádrž

Vozím prázdnu 60ml striekačku v zatvárateľnom sáčku a plním pred každým tankovaním z 500ml plechovky podľa odhadovaného tankovaného množstva.. Ale aj tak smrad ešte 2 dni z tej jednej kvapky ktorá v striekačke občas ostane a rozptýli sa v tom sáčku.

Ako vozíš plnú, že sa ti to nevyleje a nevyprchne? Zháňal som striekačku s uzáverom, ale nikde nemali..
 
Stačilo by, kdyby odměrka ve víčku VIFu byla větší. Těch 20 ml je dost málo. Osobně nalévám 3x15 ml při tankování 45l benzínu.
 
Přidávám se k tipům od ostatních: já vozím v kufru 100ml lahvičku od desinfekce na ruky Sterilium např zde https://www.distrimedpomucky.cz/dez...MZW1xWQ-rV6MYRcq_keslWhk1B6IMmUsaAvpjEALw_wcB

A v ní VIF, nevyliva se to, nesmrdi snadno se to tím strikne do nádrže.

Pro mazdu jsem původně vozil přímo velké balení VIFu a odměřoval jsem na benzínce, což se mi ale dost často nechtělo. Na starou oktávku, která má navíc záklopku u nádrže jsem používal velkou injekční stříkačku kterou šla záklopka zamáčknout. Akorát stříkačka se časem účinky vifu začala roztékat.

Teď jsem začal přelévat VIF do 125 ml balení (https://oleje-pema.cz/zbozi/vif-super-benzin-aditiv-125ml_134587), takže v podstatě stejné řešení jako @vladas75 Bohužel současné malé balení není průhledné, takže to neni možný odměřit rovnou od oka. A mám problém se trefit do toho prťavého hrdla, takže mi kumbál na chodbě smrdí VIFem :poop::dizzy:
 
Ze vas to bavi :neutral:. Prelevat si to do flasticek, strikacek...to jako vazne? Smradu z toho, zapatlanej a nedej Buh, aby se to nekde vylilo, treba na koberec do kufru.

S.at se s VIFem mi vydrzelo tak mesic. Od te doby lezi v garazi. Proc neco kupovat od vyrobce, ktery za x-let nedokazal vyrobit user-friendly baleni?
 
Ze vas to bavi :neutral:. Prelevat si to do flasticek, strikacek...to jako vazne? Smradu z toho, zapatlanej a nedej Buh, aby se to nekde vylilo, treba na koberec do kufru.

S.at se s VIFem mi vydrzelo tak mesic. Od te doby lezi v garazi. Proc neco kupovat od vyrobce, ktery za x-let nedokazal vyrobit user-friendly baleni?
já v tom nevidím žádný problém. Doma si to v klidu naliju do uzavírací flašky, takže nic nevyteče, nic nesmrdí. Je to asi o šikovnosti, někdo z toho může být zapatlanej a těm nešikovným se to může i vylít, ale jinak to zvládne každý, kdo zvládne sám si natankovat, nebo si sám doplnit ostřikovače. Tak asi tak :joy::laughing:
 
Já též praktikoval metodu přelévání asi měsíc. Poté jsem od toho upustil. Spíše mě zajímá efekt toho vifu oproti například 100 oktan OMV benzínu?
 
Ze vas to bavi :neutral:. Prelevat si to do flasticek, strikacek...to jako vazne? Smradu z toho, zapatlanej a nedej Buh, aby se to nekde vylilo, treba na koberec do kufru.

S.at se s VIFem mi vydrzelo tak mesic. Od te doby lezi v garazi. Proc neco kupovat od vyrobce, ktery za x-let nedokazal vyrobit user-friendly baleni?
S friendly balenim by uz nebyla friendly cena ale.
 
Já též praktikoval metodu přelévání asi měsíc. Poté jsem od toho upustil. Spíše mě zajímá efekt toho vifu oproti například 100 oktan OMV benzínu?

Nedávno jsem četl starší časopis, z roku 2017, kde byly asi čtyři strany testování paliv. Byl tam benzín 95 a 100 oktanů, to samé diesel a potom, co se stane, když se do jednotlivých paliv přidá VIF. Zkusím to nějak shrnout.

Testovali to na starém motoru na brzdě MB. Nalili palivo, nechali třeba 40 hodin motor běžet a potom rozebrali hlavu, aby zjistili kolik usazenin je na pístech, ventilech, atp. Následně motor vyčistili a dali jiné palivo. Takhle to udělali se všemi testovanými palivy. Meřili tedy počet usazenin na 95 oktanů, na 100 oktanů a s VIFem. Pak dělali test, kdy vzali palivo, nechali bežet, změřili, ale nečistili, dali VIF a pokračovali dál. Tím testovali, kolik dokáže odstranit usazenin.

Z testu vyplynulo, že při tankování N95 se usadí dejme tomu 50 g karbonu, po natankování N100 se cca 30 % odstraní. Při užití VIFu se odstraní cca 97 %.
Takže N100 je určitě lepší jak N95, co se týče množství usazenin. Ale užití N95+VIF je pořád mnohem lepší varianta, jelikož dokáže odstranit mnohem mnohem více usazenin než jen užití N100. Navíc to vychází o dost levněji než N100. Dobré je třeba tantovat benzín na EuroOil, protože mají jeden benzín bez aditiv, takže se dá ještě trochu ušetřit.

Jestli to nebyla jen reklama? Těžko říci. Nicméně jde o testování paliv v Kolíně a je to celkem prestižní testovací laboratoř, takže si nemyslím, že by se jednalo o zapalcenou reklamu. Ale názor si musí udělat každý sám. Osobně tomu věřím. Navíc mám ohlasy ze všech stran, co to už léta užívají a chválí si to. Stejně jako přípravky BG Care.
 
Podívej je mi jasne, ze s VIF komunitou nema cenu polemizovat
to asi není o žádné komunitě, jen není potřeba to zveličovat a dělat z toho kdovíjakou nepředstavitelnou a složitou proceduru ;).
To už by si se mohl děsit i tankování, tam strávíš víc času než s aditivem :blush: . Vystát frontu, natankovat, zaplatit :scream:
A investice okolo ??? Tak to zase počítej mytí, šampony, vosky, lesky atd - to taky tak řešíš :p
 
Nepsal jsem, ze se toho desim, to si vykladas po svem. A proc do toho motas myti, apod.? Jo leda by sis tou srajdou pocintal zadni blatnik, to je stav hranicici s jistotou. Kdyz budu mit nutkani si aditivovat palivo, tak si to koupim od inteligentniho vyrobce, ktery to umi prodavat v baleni s davkovacem. Abych si to doma preleval do strikacky a pak ze sebe delal......na pumpe, to fakt ne. A chudaci majitele Fordu s easy-fuel. O expertech, co to umi nalit do tankovaci pistole a pak teprve tankovat, se snad radeji nezminovat. Proto rikam VIF komunita (puvodne jsem chtel napsat sekta, ale nechtel jsem zapricinit vyhlaseni valky vsem pochybovacum o nadpozemskych ucincich VIFu). :joy:

Uz to nebudeme radeji pitvat, tohle tema nikdy na zadnem foru nikam nevedlo :p
 
mě to prostě jen přijde tak jednoduché jako natankovat, dolít ostřikovače apod. Jaký je rozdíl v tom, jestli to na pumpě někdo nalije ze stříkačky, lahvičky nebo z balení od inteligentního výrobce nedokážu posoudit, přijde mi to úplně stejné :joy: a nepřijdu si na pumpě jako ...... ;)
Prostě někdo aditivuje a někdo ne, stejně tak někdo bere N95 a někdo 100ku a někdo v tom zase vidí obrovský rozdíl :joy::laughing:
 
Jen doplním, že VIF má víčko a pod ním je vlastně nádobka s dávkou/měrkou. Tedy beru 40 L paliva dám dvě nádobky tedy 40 ml. Naleju aditivum, pak benzín, hotovo. Za minutu ani ne. ;-)
 
Nedávno jsem četl starší časopis, z roku 2017, kde byly asi čtyři strany testování paliv. Byl tam benzín 95 a 100 oktanů, to samé diesel a potom, co se stane, když se do jednotlivých paliv přidá VIF. Zkusím to nějak shrnout.

Testovali to na starém motoru na brzdě MB. Nalili palivo, nechali třeba 40 hodin motor běžet a potom rozebrali hlavu, aby zjistili kolik usazenin je na pístech, ventilech, atp. Následně motor vyčistili a dali jiné palivo. Takhle to udělali se všemi testovanými palivy. Meřili tedy počet usazenin na 95 oktanů, na 100 oktanů a s VIFem. Pak dělali test, kdy vzali palivo, nechali bežet, změřili, ale nečistili, dali VIF a pokračovali dál. Tím testovali, kolik dokáže odstranit usazenin.

Z testu vyplynulo, že při tankování N95 se usadí dejme tomu 50 g karbonu, po natankování N100 se cca 30 % odstraní. Při užití VIFu se odstraní cca 97 %.
Takže N100 je určitě lepší jak N95, co se týče množství usazenin. Ale užití N95+VIF je pořád mnohem lepší varianta, jelikož dokáže odstranit mnohem mnohem více usazenin než jen užití N100. Navíc to vychází o dost levněji než N100. Dobré je třeba tantovat benzín na EuroOil, protože mají jeden benzín bez aditiv, takže se dá ještě trochu ušetřit.

Jestli to nebyla jen reklama? Těžko říci. Nicméně jde o testování paliv v Kolíně a je to celkem prestižní testovací laboratoř, takže si nemyslím, že by se jednalo o zapalcenou reklamu. Ale názor si musí udělat každý sám. Osobně tomu věřím. Navíc mám ohlasy ze všech stran, co to už léta užívají a chválí si to. Stejně jako přípravky BG Care.

Link na spomínaný článok je pravdepodobne tu, keby si niekto chcel prečítať: http://ww.vif.cz/files/images/novinky/clanek_z_casopisu_Svet_motoru_2015.pdf
 
Back
Top