• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Určitě nečistí ale zase zanáší méně než jiný paliva.
Nejsem fanda žádné benzinky, ale když vezmu na benzine tak mám po asi polovině nádrže docela černé výfuky, tak nevím jestli to uvolňuje bordel nebo jen špatně spaluje ?
 
Na Vervu jezdim vetsinou, koncovky spini porad. Takze ta cernota bude neco nespaleneho, treba aditiva.
 
Krom jedné nádrže MM100 jsem vždy dal jen Vervu100 a koncovky mám po 45 tisících čisté - takže to bude něčím jiným.
 
BM/BN vs BP třeba ? :)
Ale jinak souhlasím, že čím víc aditiv je v palivu (aditiva co mají něco někde nějak vyčistit), tím může dojít k "horšímu" spálení.
Selský rozum: Pokud má určitá věc vyčistit něco i za spalovací komorou (výfukové ventily,DPF/GPF,klasický EGR,lambdu,.....), tak nechcete aby se ta věc spálila už ve spalovací komoře, protože pak už není čím čistit.
To se samozřejmě netýká třeba vodíku a podobných jejichž jediným účelem je zvýšit teplotu spalovaní, aby docházelo k samovolnému vypálení úsad/karbonu = ten (vodík) se naopak spálit musí pokud možno perfektně.
 
Poslední úprava:
Je to tak, já kdysi do GG začal tankovat po půl roce vlastnictví jen Vervu a koncovky od té doby černaly, do té doby byly čisté..
 
Tak tak, co jsem začala tankovat Vervu, tak koncovky jsou černé jako tma ze všech světových stran ? do té doby byly jen leehce očouzeny zevnitř.
 
Tak jsem chtěl dnes objednat další 1L pixlu Bishop's BiTECH 1-C6-951 a nikde v ČR není skladem, dokonce ani v menším balení, což mě docela štve, protože ostatní octan boostery jsou daleko dražší a místo 50ml se musí do nádrže nalít celá 250-350ml pixla což ztrácí absolutně cenovej smysl. Jediný co teda přichází v potaz je ten Millers Petrol Power ECOMAX. Jen je blbý, že zvedá o.č. o 2 jednotky zatímco Bishop's o 3-4 a taky se dělá jen v 500ml lahvičce.

Neví někdo ještě o nějaké alternativě, která by zvedala o.číslo o 3-4 jednotky a cenově by dávka vycházela do 100kč na nádrž?

Edit:
Tak jsem vzal 4 flašky toho millerse PPE. Je toho na 2000L benzínu tj na cca 36 tankování - beru v průměru 55L benzínu viz spritmonitor. Cenu 1l benzínu to zvýší o 1,22Kč, což je v podstatě stejný jako ten Bishop's.
Různě na klubech i obchodech s tím byli lidi hodně spokojení tak uvidím aspoň bude srovnání s bishopem.

petrol-power-ecomax-500ml.jpg
 
Poslední úprava:
Ahoj vsem, dotaz. Uskodim motoru (G120 benzin), kdyz k E10 pridam VIF??Neco mi rika, ze by to uskodit nemelo, ale...
Uprimne, za me pocitove auto jede tiseji a lip na E10, i kdyz je tohle palivo proklinane. V Nemecku ho tam obcas dam.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
VIF je dobrej a funguje, můžeš dávat i vyšší dávku - furt to cenově vychází výborně, ostatně v kombinaci s E10 bych nad vyšším dávkováním neváhal

Tak mám odpověď od jednoho dodavatele ohledně Bishop's BiTECH 1-C6-951:
Jedná se o výpadek u výrobce v USA. Aktuálně Vám bohužel nedokážeme napsat termín, kdy budou tyto aditiva opět k dispozici a u nás skladem.
 
VIF je dobrej a funguje, můžeš dávat i vyšší dávku - furt to cenově vychází výborně, ostatně v kombinaci s E10 bych nad vyšším dávkováním neváhal

Tak mám odpověď od jednoho dodavatele ohledně Bishop's BiTECH 1-C6-951:
Ok, dekuji ti

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Uprimne, za me pocitove auto jede tiseji a lip na E10, i kdyz je tohle palivo proklinane. V Nemecku ho tam obcas dam.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Keby som si mohol vybrat tak istotone dam prednost E5. Je to uz doba, kedy tankujem E10 do svojho veterana. A kedze ma este poctivu plechovu nadrz a aj trubky vedenia paliva z hrdla do nadrze, jedneho pekneho dna na benzinke mi zacal vytekat benzin s pod vozidla. Pozriem sa pod auto a rozozrane trubky - katastrofa. OK moze to byt proste vplyvom oxidacie, ale aj tak E10 je pekny sajrajd.
 
Není E10 jako E10 - to je pořád dokola.

Pokud je E10 díky ETBE pak je to lepší než E5 a díky tomu ze ETBE neabsorbuje vodu je právě super do sezonich aut kde benzin je třeba půl roku - tedy pak ti nevyrezne nádrž, neškytá auto při startování.
 
Dneska na stojanu i pistoli koukam, Verva 100 je E5. Jsem na dovolene v zapadnich Cechach, to je zdejsi vyjimka, nebo se to rozsirilo i jinam? 😀 Doma (Vychodocesky kraj) byla posledne jeste E10…
IMG_4958.jpeg
 
A nieje to skor naopak, ze vsade je uz E10 a toto je este vynimka?


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
 
Tak snad jsem nenatankoval tri roky stary benzin 😀 Cerpacka byla zrejme nedavno zrekonstruovana, moderni stojany s obrazovkou. A auto jede v pohode. Uvidim pristi tankovani, asi opet az doma, co bude na pistoli…
 
Určitě ne, v Opavě na Benzinách byla Verva100 E10 už v dobách kdy jsem ji tankoval do GG
 
Určitě ne, v Opavě na Benzinách byla Verva100 E10 už v dobách kdy jsem ji tankoval do GG
Nemůžou to mít na benzinkách různě? Mám dojem, že jsem viděl jeden z nich E5,ale podepsat bych to nepodepsal.😄Jestli to nemají jak OMW,někde MaxxMotion 95 a někde 100.Čert aby se v tom vyznal.🤷😁
 
Back
Top