- 1 809
Ty mas nejak pocit, ze se dramaticky zmenila procenta prodeju Mazdy? Jakoze najednou ukusujou vetsi cast kolace?
...
Nerikej mi, ze tyhle rozdily poznas okem na silnici? Jsou to sice prodeje (registrace) novych vozu, jsou tam zvlast i registrace ojetych, ale tam nejak nevidim procenta.
Tak jaka prodejni cisla myslis, ze to potvrzuji?
Ono ano, i ja mam subjektivne pocit, ze vidam vic Mazd, nez driv. Ted v nasem radovkovem satelitu uz take nejsem osamocena GJ/GL. Pribyly tam 2 nove. Take tam mame 2 KE a par dalsich Mazd. Ale porad si nemyslim, ze by se neco dramaticky menilo na vkusu ceskeho zakaznika. Jenom to prisuzuju tomu subjektivnimu vkusu a vnimani, proste si tech aut vice vsimame, jak jsem komentoval minule.
Naprosto souhlasim a pridam jeste jeden duvod — podle me clovek vnima/vidi hlavne to "svoje" auto, nikoliv ty starsi generace, no a kdyz se CX-5 po faceliftu vyrabi uz dva roky a sedm celkem, a Sestka take sedm jen s minimalnimi faceliftovymi zmenami, logicky jich proste bude jezdit vic podobnych, i kdyby prodeje kazdy rok klesaly (1+1 = 2). K tomu se navic prida, ze diky dostupne cene a tri az petiletemu vlastnickemu cyklu prvniho majitele, se jich sem zacina dostavat vic a vic ojetych ze zapadu. V prvnich dvou trech letech byly na trhu jen nove, ted pribyvaji uz i jako ojetiny.