• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Litá kola aftermarket - jiný ET, jiná šířka

Tahle by se mi to asi lůbilo :)
Odhadem zmenšeno na 17"
Nějaká kola HRS, ted jeste jestli k tomu umí někdío i papíry...

vlastnoruční fotomontáž, „kotouče“ velikostí odpovídají a zdá se mi že už v tom nevypadaj tak mrnavy :D

edit: kdyby nekde byly skladem jeste teda...

1724087639280.png
 
Poslední úprava:
Já tedy nevím ale to si rovnou pořiď originály. Vždyť vypadají úplně stejně jako ty mé

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já tedy nevím ale to si rovnou pořiď originály. Vždyť vypadají úplně stejně jako ty mé

Samsung S22 256GB Tapatalk
Mě jde hlavně o tu hmotnost, většina kol je o pár kilo lehčí než mazdí originál a 17 okolo 9 kilo jedno :)
Ale ve finále to dopadne tak že si nechám svoje, protože nic nenajdu :(

Když nasadím 16" zimáky, je to auto živý tak o 500 otáček dřív (pocitově to jak to jede s 18" pri 3100 ot/m se s 16" děje už tak ve 2500 ot/m)
 
Poslední úprava:
Mě jde hlavně o tu hmotnost, většina kol je o pár kilo lehčí než mazdí originál a 17 okolo 9 kilo jedno :)
Ale ve finále to dopadne tak že si nechám svoje, protože nic nenajdu :(

Když nasadím 16" zimáky, je to auto živý tak o 500 otáček dřív (pocitově to jak to jede s 18" pri 3100 ot/m se s 16" děje už tak ve 2500 ot/m)
Tak záleží. Já si M3 nekupoval na nějaké závody na okreskach abych to řešil až takhle že kvůli nepatrně lepšímu výkonu snížím celkový vzhled i vlastnosti v zatáčkách. To auto je dle mě po Stage1 velmi slušné svezení v rámci běžných aut a to tvrdím při obutí 18kol. Ale ta váhová úspora neodpruzene hmoty dává určitě smysl. To jako ano. Ale já tedy pořádný kola se zápisem nenašel tak jsem to hodil za hlavu a auto si užívám i tak.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Moje řeč. Se Stage1 a krátkými převody (G165) jede M3 velmi slušně i na origo 18" a osobně oproti zimním origo 16" nějak výrazný rozdíl v pružnosti nepociťuji. Lehčí ALU bych uvítal hlavně kvůli tahání se s komplety při jarním a podzimním přezouvání (oproti 16" kompletům fakt výrazný váhový rozdíl) a menšímu opotřebení podvozkových dílů. Pružnost a dynamika mi výrazněji nechybí.
 
Tahle by se mi to asi lůbilo :)
Odhadem zmenšeno na 17"
Nějaká kola HRS, ted jeste jestli k tomu umí někdío i papíry...

vlastnoruční fotomontáž, „kotouče“ velikostí odpovídají a zdá se mi že už v tom nevypadaj tak mrnavy :D

edit: kdyby nekde byly skladem jeste teda...

Zobrazit přílohu 52712
Dej na to pořádný kola. ;)
tec-speedwheels-gt-race-i-bronze-matt-felge-mit-reifen-in-19zoll-winterfelge-alufelge-auf-anth...jpg
tec-speedwheels-gt-race-i-bronze-matt-felge-mit-reifen-in-19zoll-winterfelge-alufelge-auf-anth...jpg
tec-speedwheels-gt-race-i-bronze-matt-felge-mit-reifen-in-19zoll-winterfelge-alufelge-auf-anth...jpg

V 18"...
tec-speedwheels-gt-race-i-graphit-matt-felge-mit-reifen-grau-anthrazit-in-18zoll-winterfelge-a...jpg
tec-speedwheels-gt-race-i-graphit-matt-felge-mit-reifen-grau-anthrazit-in-18zoll-winterfelge-a...jpg
tec-speedwheels-gt-race-i-graphit-matt-felge-mit-reifen-grau-anthrazit-in-18zoll-winterfelge-a...jpg

Osobně bych dal bronzové 18" - k šedé myši to padne jako prdel na hrnec. Aktuálně nejsou dostupné, ale oni je zase nabouchají a ty na to zase tak nespecháš. Flowforged, 8 kilo (cca jako originál 16", možná i méně). Není co řešit.
 

Přílohy

V 18"...
Zobrazit přílohu 52727
Zobrazit přílohu 52728
Zobrazit přílohu 52729

Osobně bych dal bronzové 18" - k šedé myši to padne jako prdel na hrnec. Aktuálně nejsou dostupné, ale oni je zase nabouchají a ty na to zase tak nespecháš. Flowforged, 8 kilo. Není co řešit.
8,15 kilo :O
To je jiná písnička :)

Ne, nespěchám, do jara to vydržím :)

Tady ten webik taky prolezu :)

V 18"...
Zobrazit přílohu 52727
Zobrazit přílohu 52728
Zobrazit přílohu 52729

Osobně bych dal bronzové 18" - k šedé myši to padne jako prdel na hrnec. Aktuálně nejsou dostupné, ale oni je zase nabouchají a ty na to zase tak nespecháš. Flowforged, 8 kilo (cca jako originál 16", možná i méně). Není co řešit.
Zajímavý kousek 👍 A v té bronzové ještě víc.
 
Shr3k: o tech jsem dost vazne uvazoval, nez jsem si na fotkach vsiml takoveho detailu - a tim muj zajem okamzite skoncil.



Screenshot_20240820_081653_edit_32420735832552.jpg
 
Ještě mi řekněte, když bych teda chtěl disk 18*8 a na něj pneu 225/40
tak je v těch papírech je psáno A12 a K6e... řetězy mě nazajímaji ale k6e to musím udělat upravu na druhé nápravě,
nevíte někdo co to obnáší?
To jsem zase v háji že ? Nechci žádný vytahování lemů _(
 
Uz se to tu sahodlouze resilo. Konkretne ja jsem dost prispival. Nakonec jsem se na to vykaslal a nechal to tak, jak to je. Akorat casem koupim "aftermarket" disky (cti lehci disky s kvalitni povrchovou upravou) a hodim na to predepsane 215/45/18.

K 18x8 s 225/40, zvlaste pak ve spojeni s Eibachem, by ti mohla napsat Katka. I kdyz, proc by to delala, vse uz tu bylo receno (napsano).
 
Uz se to tu sahodlouze resilo. Konkretne ja jsem dost prispival. Nakonec jsem se na to vykaslal a nechal to tak, jak to je. Akorat casem koupim "aftermarket" disky (cti lehci disky s kvalitni povrchovou upravou) a hodim na to predepsane 215/45/18.

K 18x8 s 225/40, zvlaste pak ve spojeni s Eibachem, by ti mohla napsat Katka. I kdyz, proc by to delala, vse uz tu bylo receno (napsano).
díky, našel sem :)
achjo,, no a ted nevim jak by vypadal rozměr 215/45 na 8j disku.. kurna, to bude asi moc acko, nemá to tu někdo nasazene ? :(
 
Poslední úprava:
Ještě mi řekněte, když bych teda chtěl disk 18*8 a na něj pneu 225/40
tak je v těch papírech je psáno A12 a K6e... řetězy mě nazajímaji ale k6e to musím udělat upravu na druhé nápravě,
nevíte někdo co to obnáší?
To jsem zase v háji že ? Nechci žádný vytahování lemů _(
Já nevím, mám 8x18 a 225/40 a u mě to žádnou úpravu neobnaselo, minimálně jsem to u Borbetu v papírech s ET48 neměla.
Nevím, cos vybral za ET, ale může to být dáno tím. Někdo psal, že u ET45 už to být musí - dle papíru.
 
1. Tak to je teda úplně antická tragédie. :p


2. Protože Gutachten?
1. Ano, pripomina to anticke sloupy. Za me dost na prd, aby ty paprsky vystupovaly nad obvod rafku - je to dost neesteticke a je mi jasne, jak to dopadne pri prvnim kontaktu s obrubnikem, kdy v tomto pripade ani ochrana rafku nepomuze. A disky v teto cenovce nemuzou mit v mych predstavach jedinou "nevychytanost".

2. Jojo, guten tag. Byla to reakce na P3Ci, ne na tebe. Resil "acka" pri montazi 215 gum na 8J disk, tak jsem se ho ptal, proc na tom trva, kdyz existuji 18" disky s 6.5-7-7.5 J.
 
1. Ano, pripomina to anticke sloupy. Za me dost na prd, aby ty paprsky vystupovaly nad obvod rafku - je to dost neesteticke a je mi jasne, jak to dopadne pri prvnim kontaktu s obrubnikem, kdy v tomto pripade ani ochrana rafku nepomuze. A disky v teto cenovce nemuzou mit v mych predstavach jedinou "nevychytanost".

2. Jojo, guten tag. Byla to reakce na P3Ci, ne na tebe. Resil "acka" pri montazi 215 gum na 8J disk, tak jsem se ho ptal, proc na tom trva, kdyz existuji 18" disky s 6.5-7-7.5 J.
Na ničem netrvám, ptám se jestli má někdo obuté 18x8j pneumatikama 215/45 což už asi budou áčka jak hovado.
A to proto, neboť je v gutenachten napsáno u sirsich pneu - k6e, a válečkovat lemy kvuli tomu se mi nechce.

Prostě skoncim u nějakých ne nejpěknějších kol no :(

poznámka: nebo se vrátim k vizi 17" tam je výběr lepší :)
 
Poslední úprava:
215 na 8 určitě nebudou áčka jak hovado, když 8 palců je 203,2 mm... Lidi, základka jako.
 
Back
Top