• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Litá kola aftermarket - jiný ET, jiná šířka

V obou případech ale ten člověk může jednat s čistými úmysly a být pouze obětí podvodu. V případě typových listů by přece mělo být spíš povinností toho úřadu ověřit si data, která zapisuje do TP (když MD opravňuje distributory nějakou pravomocí (vydávat typové listy), mělo by si také hlídat jejich činnost). Jestliže u nás prakticky všechny schválené disky procházejí certifikací TÜV, měl by mít k dispozici úřad možnost si to porovnat s jejich databází než provede zápis. Za mě osobně je celý ten postup, který se u nás vžil úplně špatně. Podání by se mohlo nyní provádět elektronicky, úřady by měly dostatek času na ověření pravosti a správnosti údajů a já jako občan bych nemusel zvednout zadek ze židle. Navíc by se měl vyřadit z podmínek ten úkon kontroly disků technikem typu K - je to jen sprosté okrádání o čas a tahání peněz z kapsy za zcela absurdní operaci (když se disky kontrolují při běžných STK a mohou je zkontrolovat třeba i hlídky PČR, když mají nyní elektronicky k dispozici všechna data z TP).
 
Mne sa tenké paprsky na Mazde 3 páčia, ale asi aj záleží na celkovom vzhľade, mám disky Fondmetal 9RR a nemenil by som, jedine za podobné, len problém s nimi je, že sa strašne blbo udržujú v čistote, na niektorých myčkách, čo chodím aspoň ja, tak majú zakázané použiť kartáč a tie ich prípravky na kola nestačia na to, takže občas musím ručne, bývať na baráku, tak nie je problém samozrejme. Ináč ich mám normálne zapísané v TP, teraz tam mám pneu 225/45.
PXL_20240815_095959837.jpg
 
Pěkné samozřejmě (ve vztahu k autu jako celku), ale ten problém, že je vidět do útrob tu je přesně demonstrovanej. Zvlášť to zadní osazení pak trochu kazí dojem a mě by to hned pudilo k pořízení větších kotoučů.
 
Pěkné samozřejmě (ve vztahu k autu jako celku), ale ten problém, že je vidět do útrob tu je přesně demonstrovanej. Zvlášť to zadní osazení pak trochu kazí dojem a mě by to hned pudilo k pořízení větších kotoučů.
S tým sa dá jedine súhlasiť, ale tak čo už, chýba výkon 😏 aj tak mám dojem podľa špinenia diskov, že tie zadné brzdy brzdia snáď len z 20% 😀
 
Omlouvám se, nesouvisí to teď s kolama, ale co to máš za difuzory na oknech? Dík. (myslím ty ofuky, jak se tomu sedlácky říká, protože difuzor to taky asi není).
 
@ZdenoOH můžeš rozvést co všechno si na auto dával ohledně vzhledu?
Všiml jsem si lišt a křídla ale netuším zda je to originál od Mazdy za ty šílené peníze. Ty ofuky oken to za mě děsně kazí a ty kola mi právě moc nesedí k té M3 ale to je věc vkusu. Jinak ty lišty i křídlo by za mě lépe ladilo kdyby to bylo v laku auta.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Omlouvám se, nesouvisí to teď s kolama, ale co to máš za difuzory na oknech? Dík. (myslím ty ofuky, jak se tomu sedlácky říká, protože difuzor to taky asi není).
Je to originál pre americký trh, možno aj austrálsky, neviem isto. Číslo BHN1-V3-700, už si ale nepamätám presne, kde som to kupil, cez Ebay, musel by som pohľadať.

@ZdenoOH můžeš rozvést co všechno si na auto dával ohledně vzhledu?
Všiml jsem si lišt a křídla ale netuším zda je to originál od Mazdy za ty šílené peníze. Ty ofuky oken to za mě děsně kazí a ty kola mi právě moc nesedí k té M3 ale to je věc vkusu. Jinak ty lišty i křídlo by za mě lépe ladilo kdyby to bylo v laku auta.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Je to originál, lišty aj krídlo, evidentne máme úplne iný vkus, v laku auta by to bolo hrozné, sorry 😏
 
No, ja pošilhávám po tomhle..
Brock B39 himalaya grey / rozměry 17x7 ET50 / pneu falken 225/45 (kola ala toyota)

- příští rok budu dělat spoustu věcí na podvozku, takže nejprve kola, ať vím na čem jsem, a případně eibach pružiny místo obyč.

1723786628982.png
 
17" na BM/BN?
Protože předpokládám, že s tou moji dlouhou převodovkou to bude určitě lepší na ježdění, s 16" je to o dost pružnější (vs originální 18")
Stále to rozmýšlím :)

-pro zajímavost 17" a kola 225/50r17

3awGSoe.jpg
 
Poslední úprava:
Co jsem koukal na stránky brock tak tam mají volně ke stažení ABE papír nebo co to je, a je to tam psané bez omezení a bez uprav, pouze nutnost ověření technikem, což chápu jako zajed si na STK k technikovi K který potvrdí shodu a šupky na ouřad zapsat..
 
Brock má všechno určitě s TÜV... Mě na těhle spirálovitejch a turbínovitejch kolech strašně sere, že se nedělaj levý a pravý.
 
Keby tie diely boli robené tak, že predlžia ako keby ten diel na aute, chápete ma snáď, také klasické na lepenie, napr. prahy, tak to jedine vo farbe auta, ale tieto vo farbe určite nie, ani neviem, či som to niekedy niekde na nete videl vo farbe.

17 disky ako kompromis nemusia byť zlé, ale určite to treba znížiť, samozrejme designovo by boli lepšie 18. Ja uvažujem i na tom svojom ako to znížiť ešte, ale len zadok, ten mi príde akosi vysoko, neviem, či to robia tie tlmiče Koni, mám pružiny Eibach. Tiež som pri výmene rovno vzadu vymenil aj uloženie tlmičov, neorigo Febest a nemám to ani dva roky a už mi to celkom búcha, začalo to v zime a už aj teraz. Chystám sa to vymeniť za origo, zrejme tie Koni v kombinácii s tou tvrdšou gumou nie je Ok. Celkovo na tie Koni už akosi mením názor, vpredu mi asi zase odišlo na niektorej strane tiež uloženie, ktoré som tam dával nové origo pri výmene tlmičov, pretože pôvodné boli naprd vtedy a chvíľu som tam mal Kayaba uloženie a to búchalo s tými tlmičmi, tak neviem, asi by som mal jazdiť pomalšie v zatáčkach :cool:
 
Protože předpokládám, že s tou moji dlouhou převodovkou to bude určitě lepší na ježdění, s 16" je to o dost pružnější (vs originální 18")
Stále to rozmýšlím :)

-pro zajímavost 17" a kola 225/50r17

Zobrazit přílohu 52667
Za mě tyto 17" seknou M3 více než ty 17" Brock B39, o kterých uvažuješ. Ale rozumím tomu, že každý máme jiný vkus.
 
Přesně tak pač silnější paprsky ale to je opravdu věc vkusu každého.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Za mě tyto 17" seknou M3 více než ty 17" Brock B39, o kterých uvažuješ. Ale rozumím tomu, že každý máme jiný vkus.
Jo, taky se mi líbej vic, jsou takový honosný, udajne to jsou z MX5 , ale nějak tomu nevěřim,, měla nějaka mx5 5x114,3 šrouby ?

edit: NC ?
 
Poslední úprava:
@P3Ci v tvojom prípade sa by som tiež volil tie druhé, strieborné, ten design alá ventilátor, turbína sa mne osobne vôbec nepáči, možno tak na nejaké veľké auto v rozmere 20' aj áno, ale tu nie. Otázka je potom, či strieborné, či inej farby, to už je na tebe, ako celkovo si chceš Mazdu upraviť.
 

Podobná vlákna

Back
Top