• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ja kupoval z Nemecka a je fakt ze krome jineho cena byla rozhodne privetivejsi. Dalsi vyhodou vybava vysoka a najezd maly. Za me osobne ten problem je kvuli tomu ze Nemecko je vetsi trh a vic aut, vetsi tlak na cenu. Cesi nechtej az tak nekam jezdit daleko a vidi casto problem v provereni, jistote koupe (trochu pochybne) a prepisu na cz znacky. Osobne pri tak novem aute a vyssi cene je zas problem to tady prodat,ale s ohledem na vyhlasenost benzinu a nedostatek aut se myslim nemusis bat ze by to trvalo.
 
To je pravda :D U Mazdy je hrozna skoda za nema silny motory a na obnovu sestky se ceka uz strasne dlouho. Rad bych zustal u Mazdy, uz dlouho mluvi o nastupci sestky s 350hp, ale stale nic.
Jinak jsem koupil BMW M340i
 
@Snake Řešíme podobné dilema. Naše je 10/2018 najeto nyní už 89 tis. a vůbec nevím kolik si za ni říct a zároveň jestli prodávat v Belgii nebo v ČR. V Belgii jsou problémem daně a poplatky spojené s emisema a objemem/výkonem auta - většina 6ek tady se proto prodává s 2.0, zároveň to ale řešit v ČR mi přijde strašná otrava.
V našem případě tady už měl nástupce z Wolsburgu být v listopadu/prosinci a zatím nic. Tak Ti minimálně přeji ať je BMW lepší v přesnosti dodání a zároveň tvou volbu i tiše závidím. ?
 
Dokazu si prestavit, ze v Belgii by se to prodavalo spatne - neplatite tam od 150hp vyrazne vyssi dan?
Ja bych doufal, ze si pro to cesky kupujici zajede. Vim, ze si pro auta lidi jezdi do Nemecka, tak proc ne k nam :)
Silny kurz koruny by taky nasvedcoval tomu to prodat v CR.
Wolfsburg = Passat?
Diky, uz se nemuzu dockat na ten motor :)
 
@Snake Jen Golf Alltrack 2.0 TSI 190k. Požadavek byl 4x4 a něco rozměrově menšího - najít s 6kou parkovací místo po Bruselu je docela problém. Nicméně obecně si ve všem, včetně vnitřního prostoru polepšíme, jen ten vizuální dojem z interiéru bude razantní změna no. Klasický Passat nám nevjede do garáže (světlá výška a velký rozvor) a Passat Alltrack už stojí tady v B úplný nesmysl ( ne že by Golf byl z levného kraje :D ).

S tou daní máš problém, hranice je 121 kw včetně a výše, ale platí to jen pro Brusel a francouzskou část. Ale ano, vše zatím nahrává tomu prodeji v ČR.:)
 
Na patych dverich kombiku je spodni hrana skla utesnena ve dverich nakou gumou, nebo co to je. A ta se mi uvolnila uz asi na tretine delky, z leve strany. Skousel sem tu gumu jednoduse vtlacit do sterbiny, ale porad to leze ven. Ma to byt nalepeno, nebo jak to tam vlastne ma drzet? Za jizdy to ve vetru planda (a dale se uvolnuje), a co je jeste horsi, sterbinou mezi sklem a plechem tece do patych dveri voda...
 
Pánové, jak prosím funguje nastavení elektronických sedaček v M6 (příp. v nových CX-5)?

1. Dá se nastavovat i sklon sedáku?
2. Pamatuje se i pozice zrcátek, takže při změně profilu (1-2), tzn. dojde k přenastavení posedu včetně zrcátek?
 
@efface Ještě bych doplnil, že sklon sedáku ano, ale jen u řidiče. U spolujezdce není ani bederní opěrka. A nastavuje se jen výška sedáku a sklon opěradla.
 
Dík @Ladman a @tommas. Popravdě mě to vcelku odrazuje od potenciální koupi. Zrovna nastavení zrcátek a možnost nastavení sklonu podsedáku mi dává u el. sedaček smysl. Když už i ten superb, co je starý 7 let a ve stejné kategorii, to umí.
 
Když už i ten superb, co je starý 7 let a ve stejné kategorii, to umí.
A trochu mladší Superb (2018?) umí nejen tato nastavení / profily propojit s konkrétním klíčkem ;)
Tedy podle příchozího a odemykajícího se tam dějí věci pak... ale od koupě Mazda mě to neodradilo.
 
@efface Jako sedačka řidiče v 6ce je super, možností nastavení hodně a hlavně ty nastavení mají dobrý rozsah. I na dlouhých cestách typu Morava - Brusel mě z toho nic nebolí.
Bohužel sedadlo u spolujezdce je čisté utrpení. Právě na těchto cestách se střídáme a pár hodin jede i přítelkyně, no já si prostě u spolujezdce nedokážu pohodlně sednout a musím podotknout, že co jsem absolvoval několik testovacích jízd s CX-5 (naposledy v létě jsme měli na den Anniversary edici, tak tam je to sedadlo spolujezdce ještě horší - bylo totiž zároveň i hodně tvrdé.

Jinak absence paměti pro zrcátka je nepochopitelná, hold to tak ale Japonci mají.
 
A trochu mladší Superb (2018?) umí nejen tato nastavení / profily propojit s konkrétním klíčkem ;)
Tedy podle příchozího a odemykajícího se tam dějí věci pak... ale od koupě Mazda mě to neodradilo.
To novější mazdy neumí ? Propojit paměť, byť jen sedačky, s klíčkem uměla už naše M6MPS z 2006. Je pravdou že jak otcovu CX5 KF používám jen při servisní kontrole, tak jsem se o to nezajímal jestli to dokážou i tyhle novější mazdy.
 
Mířil jsem (u Superb) na tu komplexnost (sedačka, zrcátko, snad i ambientní osvětlení...).
Pro M6 jsem třeba jen prosté propojení nastavení sedačky s klíčkem nezkoumal, jezdím v tom 99% osobně, tedy nevyužiji.
 
Na mojí to jde, ale ta funkce je pro mne otravná, nepoužívám to. Tlačítka na sedačce stačí bohatě.
 
Update, nová CX-30 a M3 by měla umět uložit informaci i ohledně nastavení zpětných zrcátek (aspoň podle UK verze). Tak budu ještě letos čekat na novou M6 a uvidím. Snad se dočkám.
 
Dával jsem auto do autorizovaného servisu, bylo bourané na kufr. Je to combi. Kromě jiného co nebudu komentovat po vrácení auta pozoruji, že dveře kufru při uzavírání vržou. Máte s tím někdo zkušenost. Jde to nějak řešit? Vůbec bych se nedivil, kdyby vyměnily mé nové vzpěry za staré.
 
Bez toho servisu tedy... taky mi to sem tam kvíkne, zejména je-li pod nulou... neřešil jsem, jen vím.
 
Back
Top