• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ahoj, už máš jen adaptivni. Normální tempomat již není.

Diky. Nebyla by to zadna tragedie, ale nekdy by se to hodilo. A jak jsem zvykly ze stare M6, kde byl jen obyc tempomat, tak me ty zasahy (zatim) trochu "znervoznuji". Ale je jasne, ze na urcity druh provozu je ten radarovy velmi prijemny.

A kdyby to v tom manualu nepsali, tak bych uz to davno neresil. Melo by se snad podrzet tlacitko ON/MODE dokud se to neprepne, ale nejak asi nebyly spravne podminky (je fakt, ze jsem to pak uz zkousel na zaparkovanem aute a to neni uplne vypovidajici).

No, radsi se budu uzivat jizdu nez resit tuhle prkotinu. :D

A nejde to přepnout někde v menu? Na trojce si v menu zvolím zda chci tempomat klasický nebo adaptivní. I když já mám nastavený tempomat adaptivní, ale chová se jako normální (nastavím si jen rychlost, kterou udržuje) pokud si nenastavím vzdálenost, pak už se chová adaptivně.

Diky, tam jsem to nenasel. Spousta veci je pro Mazdu spolecne mezi modely, ale tohle zrovna ne.
 
Na GJ 2.5 2014 šlo taky přepínat mezi adaptivním a klasickým tempomatem. Tam se to dělalo v nastavení co bylo v displeji budíku.
 
Na GJ 2.5 2014 šlo taky přepínat mezi adaptivním a klasickým tempomatem. Tam se to dělalo v nastavení co bylo v displeji budíku.
Joj,to jako fakt?V návodu není o tom blaf,nevzpomeneš si jakým způsobem by to šlo přepnout?Nebo jen přes laptop?
 
Joj,to jako fakt?V návodu není o tom blaf,nevzpomeneš si jakým způsobem by to šlo přepnout?Nebo jen přes laptop?
Je to už přes 2 roky co jsem s tím jel naposledy, ale v budíkách se dalo MRCC vypnout. Mě osobně adaptivní tempomat neuvěřitelně otravuje a když mi táta GJ půjčil na výlety do ciziny,tak jsem si ho právě takhle vypnul. Ale přesný postup bych už dal asi jen kdybych v tom autě znovu seděl.
 
Poslední úprava:
Dnes přišel od belgického importu dopis týkající se svolávací akce AM039A. Má už to někdo za sebou?
Zmiňují nějaký problém s palivovým čerpadlem.

Když zadám VIN na mazda.cz i na mazda.eu tak stránky píšou, že se našeho auta žádná svolávačka netýká. :confused:
 
 
To je hrozný článek ?
 
Tak ještě jedna informace pro budoucí generace. Displej jde docela snadno rozebrat. Stačí vyndat obrazovku, kdy zůstane vnější krycí sklo displeje, na kterém je zevnitř přilepena dotyková vrstva. Mezi nimi vzniknul problém. Ten byl v tom, že po obvodu to nebylo dobře přilepené a mezi vrstvy se dostal vzduch, což vedlo k tomu, co je na předchozí fotce. Takže jsem velmi opatrně odlepil dotykovou vrstvu. (Na fotce pod displejem). Nejtěžší na celém úkonu je odstranění lepidla, kterým je ke krycímu sklu přilepena dotyková vrstva. Čistil jsem to lihem a papírovým kuchyňským ubrouskem a při tom jsem krycí sklo displeje zevnitř poškrábal. Asi by bylo lepší to v tom lihu nechat přes noc nebo podobně, aby lepidlo co nejvíce změklo. Ale nejsem moc dobrý chemik. Takže nevím. I přes moje uchvátané čištění a tedy poškrábání je však displej nyní v daleko lepším stavu. Samozřejmě bez funkce dotykového ovládání. Jediný problém by mohl být v tom, že by systém detekoval, že není připojena dotyková vrstva a vyhazovalo by to třeba nějaké chybové hlášení. Vzhledem k tomu, že v autě už mám náhradní displej, to zkoušet nebudu a displej si ponechám jako náhradní.

20220211_221204.jpg
 
zalezi ci s nim len chces dvihnut auto, alebo aj chces aby ti pasoval do kufra, ja som mal kupeny podobny a som ho daroval, lebo do kufra nepasoval; v oboch uz mam original mazdacke ktore tam sedia ( ide hlavne o ten vyrez, ma byt na kraji nie na strede )
 
Nevím kam jinam napsat dotaz.
Zjistil jsem že chybí hever v mé gj. Nechci koupit špatnej.
Je to tenhle? Děkuji
Já mám stejný na trojce a sedí mi i do polystyrenu v kufru. Akorát ta dosedací plocha je moc vykrojena, takže jsem si uřízl kus železa, které tam dám do té vykrojené části a na tom se auto krásně zvedne.
 
Nejtěžší na celém úkonu je odstranění lepidla, kterým je ke krycímu sklu přilepena dotyková vrstva.
Na všetko existuje riešenie, ale obyčajný lieh nie je dobré rozpúšťadlo na takéto aplikácie, sú na to iné prípravky, takže po odstránení lepidla z obidvoch plôch, vysušení a dokonalom vyčistení, to ide následne pekne zlepiť dokopy takým špeci optickým lepidlom (s následným UV vytvrdením) na dotykové plochy/displeje...

Celkom ma teší, že sa do nových modelov začinajú opätovne montovať displeje bez dotyku, ktorý za jazdy ofiko aj tak nefunguje, takže o problém menej.
 
Poslední úprava:
Chtěj k tomu i kliku, ta bývá zvlášť.
No pokud mu chybí jen hever a má v kufru v polystyrénové výplni klíč na šrouby kol a to očko na tyčce , které se nasazuje na oko heveru, tak snad jinou kliku nepotřebuje. Ale měl by požadovat ten dlouhý šroub, kterým se fixuje hever v úložném prostoru.
Jinak se mi zdá ten hever z Motory v pohodě. Ale ten šroub u něj určitě nebude.
 
Ahoj, nevim jestli je tu na toto tema nejaky konkretni vlakno, ale nenasel jsem ho, tak pisu sem snad to nevadi :-) mam problem u dveri ridice, ktere pri otevirani cvakaji jako Skoda 120 a u spolujezdce je to naprosto tichy. Da se nekde neco vymenit nebo namazat, aby to bylo zase tichy jako driv? Diky za postrehy.
 
Ahoj, nevim jestli je tu na toto tema nejaky konkretni vlakno, ale nenasel jsem ho, tak pisu sem snad to nevadi :) mam problem u dveri ridice, ktere pri otevirani cvakaji jako Skoda 120 a u spolujezdce je to naprosto tichy. Da se nekde neco vymenit nebo namazat, aby to bylo zase tichy jako driv? Diky za postrehy.
Ahoj, buď namazat a pokud nepomůže tak vyměnit doraz dveří.

2ee7e8es-480.jpg
Dá se i opravit, ale trvanlivost takový opravy je víc než nejistá
 
Poslední úprava:
Back
Top