Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Děs běs. A kolik peněz za to chtějí... Tak hlavně, že mají to ŠKODA PlusDalší GL se starým nárazníkem. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/159334886
To je presne to co tu vidam?Další GL se starým nárazníkem. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/159334886
Sorry jako ale čte se to po tobě dost složitě ?. Každopádně tohle jsem nepochopil. Buď je i tvůj spolujezdec tak vysoký, že musí mít sedačku až tak vzadu a nebo nepoužívej při řízení výhled ze zadních oken ?Když tam sedačku spolujezdce do polohy nějaké řekněme standartni tak mi opěrka zabírá půl zadního okna a vůbec nic nevidím a je to nepříjemné.
Jo já vím, psal jsem to rychle a dívám se zpětně, že to zrovna nejlepší není. ? no abych viděl musím mít sedačku spolujezdce poměrně vepředu a docela kolmo což mne nevadí, ale každý kdo tam sedá se mě ptá koho tam vozím a celé to rozhodi a tak pořád dokola ?. Každopádně nevím jak ty, ale používám zadní pravé okno často. Vycouvavani, některé typy křižovatek apod. Já jen že ten problém jsem nikdy neměl.Sorry jako ale čte se to po tobě dost složitě ?. Každopádně tohle jsem nepochopil. Buď je i tvůj spolujezdec tak vysoký, že musí mít sedačku až tak vzadu a nebo nepoužívej při řízení výhled ze zadních oken ?
,,podvozek je nastaven o hodne mekceji než na co jsem byl zvyklý a na limitu se to auto brutálně houpe a kroutí ( kamarád v autě za mnou říkal že už měl strach) "Tak zkusím tady něco napsat mám čas ? takže najeto 20.000 km. první servis ( olej filtry) byl v 5000 teď budu jezdit co 10.000 ve 30.000 přemýšlím o výměně oleje v převodovce,ale k autu. Víceméně nemám vlastně ani moc za co karat. Posez výše jsem si zvykl ( jsem ale velky) vše funguje jak má a nic neblbne ( až na jednu věc a to že mi asi 2x nejela levá strana repro vůbec nevím proč po nějaké krátké době ale vše ok mám podezření na carplay) nic nevrze žádné pazvuky, až na sedačku o opěrku ( jsem kromě toho, že velký tak i tlusty ?) výhled směrem na semafory špatný. Je třeba zastavit dále od semaforu nebo se kroutit, nebo to neresit a čekat až tě vytroubi ?. Na adaptivni tempomat jsem si zvykl a je třeba se s tím trochu naučit a potom už to jde i když někdy zapenim to je fakt. Motor když pominu co vše musí splňovat a určitě moje stará 2.3 byla výrazně živější, tak super, převodovka super, podvozek je nastaven o hodne mekceji než na co jsem byl zvyklý a na limitu se to auto brutálně houpe a kroutí ( kamarád v autě za mnou říkal že už měl strach) já to cítil vzadu ale ve volantu a trakci na předku jsem měl vše pod kontrolou. 19 jsou perfektní dávají autu neskutečnou krásu a jsou příjemne pohodlné, alternativa 17 mi nedává krom ceny žádný význam. Co Teda vidím jako největší mínus a čekal jsem že to bude po všech generacích 6 lepší, tak brzdy jsou strašně slabé a zdechle. Na obyc jízdu v pohodě, ale při svižnější jizde nestíháji. O limitu se ani nezmiňuji. Nehledě na to že asi po 5000 km se zvlnily a někde ze 140 do 110 kopaly. Teď už je to ale ok. Jinak je to mazel dopravam pouze 100 oktanovy benzín, 3x týdne vapku jednou měsíčně dovolenou ? ( ruční mytí sušení vyživa keramiky). Spotřeba se ustalila na 8.2 za mě super spokojenost. Když jsem se hodně snažil jednou tak Havířov Praha a zpět na jednu nádrž. Ještě jedna věc a to by mě zajímalo jestli to tak má někdo taky. Když tam sedačku spolujezdce do polohy nějaké řekněme standartni tak mi opěrka zabírá půl zadního okna a vůbec nic nevidím a je to nepříjemné. No tak jsem to vyřešil tak že jsem dal sedačku do sportovního módu a už je v zakrytu sloupku. No spolujezdci ale moc nadšení nejsou. sice tak sedím i já když řídím, ležení se fakt nekona, ale je pravda že když se neřídí, tak více lezmo by to být mohlo ?. Z mé strany asi prozatím vše.
Destičky s každým olejem? Výkyvy v kvalitě obložení se nedají vyloučit, ale není to spíš jízdním stylem? Ono to chce trochu předvídat a nešlapat jako do varhan...Druhá věc je, že brzdový destičky Mazdy nic nevydrží, takže přední je třeba měnit s každým olejem a zadní po 50tkm taky sjetý. Cenovka 6k za sadu destiček v ceně 800,-Kč a půl hodiny práce taky není nic moc. Holt je příště vyměním sám za nějakou druhovýrobu.