• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Hladinu oleje nad ryskou bych nenechával, můžeš poškodit motor. Z toho co popisuješ to vypadá na kondenzaci převážně vodních par. Voda (alespoň podle mě) se odsává z oleje lépe jak benzín.
PCV je ventil regulující tlak v klikové skříni.
 
Opravdu mám problém uvěřit,že ta nádrž má 62L... Už u předchozí M6 121kw se mi to nezdálo, ale tohle je extrém.
12068784-C808-4FC0-890F-CABC5A58633C.jpeg A69CA696-BFD3-444A-967E-75628DBF4E9A.jpeg
 
Já ten problém nemám. A zrovna tady bych tomu věřil na 100%.
 
U mě se v zimě nádrž vždy zmenšuje :). Natankuju tak o 2 až 3 litry méně než v létě. Dělala to i předchozí Mazda 6 GY, nebo Honda.
Pravda ale je, že 10 litrů navíc by se hodilo...
 
Mi se podařilo poslední 2 nádrže tam dostat, poprvé něco přes 54l a naposledy 53. To beru po předchozích zkušenostech, kdy to bylo jen kolem 50 stejně jako u @Snake jako úspěch:D. Pokaždé se zbývajícím dojezdem okolo 30 km.
 
Tak uz pri prechadzajucej GH som bezne jazdil s dojazdom 0 a pri tejto si myslim ze pri dojazde 0 je este 100 km realnych ak nie viac. Rezerva je prilis velka a auto zbytocne skoro strasi s tankovanim.
 
Za mne souhlas se @Snake , také mi to moc nesedí. Nevěřím tomu, že by byla menší nádrž, spíš mi přijde, že ten zobrazovanej dojezd má ještě hodně velkou rezervu. Já tankuji s dojezdem +/- 20km a do plné nádrže tankuji vždy kolem 50ti litrů. Pokud mi tam tedy zbývá vždy ještě něco kolem 12ti litrů, tak to bych pak těch zbývajících 20 km musel jet opravdu jak prase :)
 
A když se nenatankuje a v nádrži je málo paliva, tak to omezí výkon Ověřeno na GH i CX5.
 
@KlikPet Úplně si tak nemyslím, že by ti tam zbývalo 12 litrů. Odhadem tak 7-8.
 
Tak já od okamžiku kdy se mi zobrazí dojezd 0 najíždím ještě +- 100km, tedy celkový nájezd na nádrž 750 - 800 km a pak tankuji 58 - 60l.
 
@xPet Pokud má nádrž 62 litrů a ja dočerpán 50, tak mi to (ať počítám jak počítám) dělá 12 litrů... ;)
Tak pak počítej s tím, že pravděpodobně na cca 90% počítáš špatně.
Když pomineme takové ty statické prvky jako je samotný měřák hladiny, čerpadlo a odvzdušňovací ventil co zabírají v nádrži místo, tak nabývám poslední dobou přesvědčení, že výrobci dělají nádrže schválně tak(blbě), aby nešly plně natankovat palivem a vytvořily se nahoře vzduchové kapsy. Pravděpodobně to souvisí nějak s bezpečností při přetankování/odvětrávání/vracení zpět do nádrže/objemové roztažnosti.... paliva. Nic to samozřejmě nemění na tom, že ta nádrž má objem 62 litrů.
 
Nedivil bych se ničemu. Ale tolik litrů, jako v den koupi auta, jsem už do nádrže Mazdy nikdy nedostal. :D
 
Kdybys koupil auto ve Fryštáku, tak Ti garantuji, že bys natankoval minimálně 59 litrů, spíše ještě víc. :D Tam je auto tak vycucnuté, že bys o velikosti nádrže nepochyboval.
No je pravda že první čerpání mám 54.67. Není tedy možný, že ta pistole spíš vypne moc brzo? Upřímně nemám tušení jak to vypínání funguje.
 
chlapi, to je přece stará známá věc.... Všechny novější Mazdy ukazují dojezd nula a ještě máš v nádrži cca 6-8 litrů. Onehdá jsem s dojezdem nula ještě najezdil 30km a pak dotankoval 57,21 :) Což je asi nejvíc, co jsem tam kdy dostal ..... není to chyba, je to vlastnost, jak by jistě řekli u dealera ,-)
 
Je to ochrana jak před zhebnutim auta někde uprostřed silnice, ale (možná i hlavně) ochrana palivového čerpadla, které je benzínem chlazeno.
 
Back
Top