Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Můžu srovnat - nepochybně je to u GJ/GL ještě nejméně o 100 km, tedy asi 8 l horší! Už dojezd na plnou nádrž ukazuje GL jen cca 700 km, zatímco GH ukazovala +- 800 km. Přitom průměrná spotřeba o něco lepší u GL! Když jsem s GL dojel nádrž na prezentovaných 0 km dojezdu, dočerpal jsem 51 l. To je fakt nechutnýchlapi, to je přece stará známá věc.... Všechny novější Mazdy ukazují dojezd nula a ještě máš v nádrži cca 6-8 litrů. Onehdá jsem s dojezdem nula ještě najezdil 30km a pak dotankoval 57,21 Což je asi nejvíc, co jsem tam kdy dostal ..... není to chyba, je to vlastnost, jak by jistě řekli u dealera ,-)
Všichni, co si myslí, že je to fakt takto nechutný by měli povinně vyfasovat na měsíc zdarma k zapůjčení Subaru Impreza WRX STI, kde by považovali za svůj šťastný den ten, při kterém by se přiblížili 450km na tankování. Páč opravdu řešíte kraviny, na který si člověk po dvou letech zvykne. Furt lepší vozit pár litrů paliva navíc, než se strachovat, že nedojedu když míjím s hladovým okem svoji vyhlídnutou benzinku, která má zrovna zavřeno, a nebo každé 3 roky měnit čerpadlo.Můžu srovnat - nepochybně je to u GJ/GL ještě nejméně o 100 km, tedy asi 8 l horší! Už dojezd na plnou nádrž ukazuje GL jen cca 700 km, zatímco GH ukazovala +- 800 km. Přitom průměrná spotřeba o něco lepší u GL! Když jsem s GL dojel nádrž na prezentovaných 0 km dojezdu, dočerpal jsem 51 l. To je fakt nechutný
Tak velká rezerva paliva je jen kvůli pár volů na světě, kteří kdysi přejeli přes ukazatel 0km dojez a byli překvapení že auto přestalo jet a zažalovali automobilku jak je to možné, že přece není benzínka tak blízko, když jim ukáže 0km, tím pádem to nestihnou a chtějí ušly zisk proplatit a dovoz benzínu taky .... a proto automobilky začaly signalizovat dojez 0km už 3x dříve než kdysi jak byl svět ještě normální a zdravý rozum řekl že když je 0km, tak už musím tankovat, respektive tankoval už před tím !! Dokonce to je tak daleko, že kolegovi u MERCEDESU přehráli nedávno SW a ptal se proč, tak mu řekli že jen kvůli signalizace MIN hladiny močoviny, které mimo jiné blokuje nastartování auta. Kolega vyjel a pak zjistil že to začíná hlásit když klesne pod 75% a před tím to hlásilo pod 25% a bylo to přesně proto že nějaká paní to neřešila a auto pak nešlo nastartovat a tak už to hlásí skoro rok dopředu
Co mi na tom vadí, je to, že vozím nějakých 6 - 8 l paliva zcela zbytečně. Nezkoušel jsem jet přes 0 km dojezdu, ale nepředpokládám, že by to ukazovalo -10 km, -20 km,..., abych měl přehled, kolik jsem od toho okamžiku ujel, abych to palivo aspoň trochu využil. Musel bych si pamatoval, kolik bylo na odometru v ten moment, nebo si vynulovat třeba počítadlo km B - ale proč to mám dělat, od toho je právě tato funkce.Všichni, co si myslí, že je to fakt takto nechutný by měli povinně vyfasovat na měsíc zdarma k zapůjčení Subaru Impreza WRX STI, kde by považovali za svůj šťastný den ten, při kterém by se přiblížili 450km na tankování. Páč opravdu řešíte kraviny, na který si člověk po dvou letech zvykne. Furt lepší vozit pár litrů paliva navíc, než se strachovat, že nedojedu když míjím s hladovým okem svoji vyhlídnutou benzinku, která má zrovna zavřeno, a nebo každé 3 roky měnit čerpadlo.
ukazuje to pořád už nuluže by to ukazovalo -10 km, -20 km
Jenže ta hodnota se nepočítá z "dlouhodobýho průměru"Například dnes mi dojezd ukazoval 86 km. Při nádrži 62 l a dluhodobém průměru 8,2 l/100km by mělo být v nádrži něco málo kolem 7 l paliva. Natankoval jsem plnou nádrž na dvě cvaknutí pistole- 47 l nafty. Tudíž v nádrži bylo 15 l nafty. Už jsem na to několikrát v servise poukazoval a bylo mi řečeno, že to je jak píše výše Max6 kvůli chlazení čerpadla v nádrži.
Pokud Volvo pro rodinu, pak V90 ... ale to už je cenově trochu přes čáru ... max. nějakou předváděčku či 1-2 roky jeté ... tomu se ale celkem vyhýbám, především v této kategorii, kdy už předpokládám, že auto bude plně dostačovat a dokud bude spolehlivé, zbavovat se ho nebudu ... současné auto mám už skoro 8 let (kupováno nové), ale bez jediné investice krom klasických výměn náplní ... zbavovat se mi ho nechce, ale prostor mě začíná nutit ... to už u Mazdy 6 Wagon, Volvo V90 apod. věřím, že prostor řešit nebudu (další děti neplánuji ) ...Včera jsem koukal na tohle, kandidát na moje příští auto, ale vzadu je místo zoufale málo (čas 13:30).