• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Dakujem vsetkym za odpovede,
Este by ma zaujimlo ci automaticke brzdenie mate s automatom alebo s manualom. Vcera som pozeral videa a vyzera to byt tak ako som si myslel pri automtickej prevodovke to brzdi samo a pri manualnej je len hlaska brake! A nebrzdi to samo.
Budem to musiet vyskust aj ja. Tiez ma napadli krabice alebo nafukovacia babka
Dikes
R.
Me to brzdilo i s manuálem. Ozkouseno ale jen na couvání, kde mě to zachránilo od nacouvání do zaparkovaneho auta
 
Dakujem vsetkym za odpovede,
Este by ma zaujimlo ci automaticke brzdenie mate s automatom alebo s manualom. Vcera som pozeral videa a vyzera to byt tak ako som si myslel pri automtickej prevodovke to brzdi samo a pri manualnej je len hlaska brake! A nebrzdi to samo.
Budem to musiet vyskust aj ja. Tiez ma napadli krabice alebo nafukovacia babka
Dikes
R.
Já mám manuál.
 
Ja teda nejcasteji "Brake" hlasku vidim naopak pri akceleraci a priprave na predjizdeni, nez se uplne vyhnu do protismeru po uvolneni mista. Mno ... coz mi asi hlasi, ze jsem byl az moc lacny po vyuziti te mezery :cool:.
 
Ja teda nejcasteji "Brake" hlasku vidim naopak pri akceleraci a priprave na predjizdeni, nez se uplne vyhnu do protismeru po uvolneni mista. Mno ... coz mi asi hlasi, ze jsem byl az moc lacny po vyuziti te mezery :cool:.

Offtopic, ale co kdyby auto, který předjíždíš, zrovna duplo na brzdy (spadne mu mobil do klína, vběhne před něj zajíc, oslní ho slunce)? Tohle mi přijde jako nesmyslný a nebezpečný česky zlozvyk - teda nevím přesně, zda v Tvém provedení, ale obecně často lidi dělají před předjížděním strašně prudké manévry do stran, nemají rozjeté auto (na plyn dupou až když trhají volantem doleva) a těšně před tím vybočením se nalepí doslova metr za kufr... Nějak mi logiku té celé akce hlava nebere. Pokud umím trochu předvídat, nepředjíždět namačknutý na auto před sebou a s plynulým vybočením je i rychlejší a nejen za mokra bezpečnější.
 
Mě to dopředu i do zadu už párkrát zachránilo pr... Vždy mám pocit, že jsem už narazil ;). Naposledy na Jižní spojce v koloně jsem byl trochu zamyšlený a auto přede mnou popojelo a hned to zahamtlo na pětníku a já v nepozornosti málem ukousl volant. Byl jsem si jist, že jsem mu dal. Vylezu a nic. Občas to pro změnu reaguje při dojíždění zastavujích aut až moc agresivně. Určitě je to ale dobrá věc.
 
Poslední úprava:
Offtopic, ale co kdyby auto, který předjíždíš, zrovna duplo na brzdy (spadne mu mobil do klína, vběhne před něj zajíc, oslní ho slunce)? Tohle mi přijde jako nesmyslný a nebezpečný česky zlozvyk - teda nevím přesně, zda v Tvém provedení, ale obecně často lidi dělají před předjížděním strašně prudké manévry do stran, nemají rozjeté auto (na plyn dupou až když trhají volantem doleva) a těšně před tím vybočením se nalepí doslova metr za kufr... Nějak mi logiku té celé akce hlava nebere. Pokud umím trochu předvídat, nepředjíždět namačknutý na auto před sebou a s plynulým vybočením je i rychlejší a nejen za mokra bezpečnější.
Mno ja prave rozjizdim auto dopredu, ne az pri/pred vybocenim. Za autem, co chci predjet, jedu "daleko", jednak abych vubec pres nej videl lepe dopredu a druhak, abych mel ten prostor k akceleraci a mel uz dostatecnou rychlost na (velmi) rychle predjeti.

Situace s rozblikanim "Brake" je pak spis jen dusledek mirne nepresneho odhadu rozdilu rychlosti moji a predjizdeneho vs. vytvoreni mezery v protismeru. Coz nerikam, ze je dobre (i proto predtim ten smilik :cool: ). A ano, kdyby auto udelalo necekane prudky manevr, tak to bude blbe.
 
Já mám to samé jako ty (manuál), jen GL 2017 a brzdí to samo, nemusíš se bát !!! Už mi M6 brzdila sama před předním nárazem a to byla taková rána že jsem se šel ven z auta podívat, že mám nabouráno a ono to bylo OK :) takže to MAZDA stihla dříve než já zašlápnout a už i jednou dozadu mi zabrzdila jak jsem jaksi přeslechnul signalizaci :) samozřejmě i signalizoval na HUD.
 
Chlapi ake mate skusenosti s fukanim klimatizacie, lebo vcera som si vsimol resp. manzelka, ze prava strana fukala chladny vzduch a moja strana pekne teply, teplota bola synchronizovana. Predtym som mal GH a tam som si za 10 rokov nic take nevsimol.
S problemom som uz navstivil Autopalace Ba. Auto zobrali na diagnostiku a ako som predpokladal oznamili mi ze auto je v asbolutnom poriadku a fukanie reagovalo pri ich skuske tak ako ma. A kedze s danym problemom som asi jediny na svete, tak ani nevedia ako mi pomoct. Info mali poslat na centralu mazdy tak budeme cakat co vymyslia. Poslal som im aj fotku, kedy ten rozdiel teplot uz bol fakt extremny. Kurenie sa sprava spociatku normalne, ale v urcitom okamihu sa to posere. Caka ma teraz dovolenka v Belgicku, tak som zvedavy ako sa to vyvinie...

20190321_060021.jpg
 
Az z te fotky vyse jsem si vsiml - oni mezi GL a GL 2018 udelali reverzni vyznam tlacitka na pravem kolecku klimatizace? Z DUAL na SYNC?
 
Dobry den, mam otasku, kdy mam vymenit rozvodovy řetěz na 2013 Skyactive-D 2.2 ?
Ma uz 150 tisic, a jeste take chtel zeptat jestli muzu nejak overit to prez OBD?
 
ano, je tam retez, ale myslim ze retez neni vecny a potrebuje vymenu za nekolik tisic kilometru?
 
Nevím, jak je to u dieselu, ale u G165 je řetěz, který se němění a jeho stav se zjišťuje při každé kontrole (asi poslechem). Základem je nikdy neparkovat se zařazenou rychlostí (natahuješ tím řetěz, což vede posléze k jeho výměně) a myslím, že pokud se k tomu motoru chováš rozumně (rozuměj, zahřeju vč. oleje, a pak mu dávám napít), tak věřím, že je to napořád.
Já mám 150tkm a motor šepoce stejně, jako když byl novej.
Ale mrkni do manuálu....
 
Dnes jsem pri sve sluzebce ve spojenych statech musel zajet podivat do Mazdy (jako spravny "Mazdaklanak", ktera je tu kousek kde jsem ubytovany.

Dosel jsem tam a zeptal jsem se zda by byla mozna testovaci jizda s Mazda 6 2.5T. Problem to nebyl a tak s jednim z prodejcu jsem sel na to. Sice jsem v verzi bez turba jel uz docela davno, ale to se nezapomina ;) Byl to sice docela kratky usek ale byl i kousek po dalnici takze se tomu dalo i poradne slapnout...musim uznat ze ten kroutak je tam znat. Na druhou stranu musim zase rict ze mi ta verze s turbem, mozna americka verze prisla docela hlucna kdyz se dostala do otacek (ale to je jenom takovy postrech, nemel jsem prime srovnani, jen vzpominky na jizdu z prednekolika mesicu).

Co se tyce vybavy tak to byla nejvyssi "Signature" zrejme adekvatni ceske "Takumi" cili cerny calouneni strupu a sloupku, interier v bile kuzi. Pro zajimavost cena byla cca $36.600 takze nejakych 803 tis Kc a to vcetne mistni dane. Jinak tam je momentalne $2.000 sleva + jeste daji $750 zpet v hotovosti.

...jeste jako z prvnich otazek byla zda mam zajem o koupi :)

IMG_2720.JPG
 
Sleva $3000 je vcelku normální co se dá v USA dosáhnout, někteří dealeři přihodí ještě $500 za to, že člověk už jinou Mazdu má...

Jinak prodejci v US (minimálně co jsem je zažil u DGDG), mají minimální mzdu a provize z prodeje - mají tedy zájem prodat a jde stlačit cenu dolů. Dotazník spokojenosti zákazníka co rozesílají po koupi a každém servisu má skutečně vliv a to i na konkrétní lidi (u mě po koupi zapoměli na pár věcí a tak jsem nedal plné hodnocení, ale jen 8 a 9 z 10 u 2 otázek a pár dnů na to mi volal Gene, že jsem jej připravil o prémie a byl fakt nasranej; to jsem dal vědět na HQ a o pár dnů později volal šéf z Capitol Mazda s omluvou za chování svého zaměstnance). Kdyby v autě nebyl seznam s tím co mají udělat než mi auto předají...
 
Jj to urcite mozne...jelikoz jsem nemel zajem auto koupit tak jsem ani po dalsich slevach nepatral


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zdravim, jake dojezdova/plnohodnotna kola sebou vozite? Plnohodnotne 19" kolo jsem do wagonu proste nenarval :( resim ted jestli kupovat original 17" dojezdove. Dekuji :)
 
Já mám dojezdovku 17 palců z GH.Trochu je vyvýšená,rozdíl jsem vystlal polystyrenem o tlouštce 5 cm.
 
U nas nevozime. I presto, ze uz jsem znicil tri pneumatiky a dva disky, stale zustavam u "lepici sady".

Original dojezdove je dost drahe.
 
Back
Top