• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Jeee, to ja u nove M6 Wagon GL na vyber nemam. Neni tam zadny prostor, takze jen lepici sada. Misto puvodniho prostoru pro kolo, zabrala nadrz na mocovinu... I tlumic vyfuku je jinej nez u M6 sedan GJ G165...
 
Ahoj vsem. Chtel bych se zde zkusenych mazdaku zeptat na aditiva. Jednoduse recono bych chtel vedet zda se vypalti do obycejneho benzinu N95 dat aditiva od Vifu nebo tankovat neco jineho a aditiva vubec nersit. Koukal jsem na nejake testy / porovnani benzinu a nejlepe vysla verva 100 ale bohuzel nemam pobliz moznost todle natankovat. Mam mazdu 6 wagon 2.5l. Diky moc vsem za jakekoliv postrehy / nazory
 
Jeee, to ja u nove M6 Wagon GL na vyber nemam. Neni tam zadny prostor, takze jen lepici sada. Misto puvodniho prostoru pro kolo, zabrala nadrz na mocovinu... I tlumic vyfuku je jinej nez u M6 sedan GJ G165...
Kolik už máš najeto? A obligátní otázka - kolik to žere? :-D
 
Ahoj vsem. Chtel bych se zde zkusenych mazdaku zeptat na aditiva. Jednoduse recono bych chtel vedet zda se vypalti do obycejneho benzinu N95 dat aditiva od Vifu nebo tankovat neco jineho a aditiva vubec nersit. Koukal jsem na nejake testy / porovnani benzinu a nejlepe vysla verva 100 ale bohuzel nemam pobliz moznost todle natankovat. Mam mazdu 6 wagon 2.5l. Diky moc vsem za jakekoliv postrehy / nazory
tak Vifem rozhodně nic nepokazíš;), já ho do CX-3 dávám pořád
 
Ještě nedávno jsem byl proti aditivům do nafty, protože v návodu Mazdy je napsáno, že by se žádná neměla přidávat. Nicméně jsem taky začal lít VIF a po ujetí cca 300km je motor tišší a možná se i vrátilo zpět pár ztracených koní(Ale to může být jen placebo :-D)
 
Ahoj, taky máte u GL FL (v mém případě Takumi Plus), trvale osvětlený prostor pro nohy u předního spolujezdce, když se rozsvítí potkávací světla? Je hezké, že je tam světlo, ale čekal bych, že zhasne společně se stropním osvětlením :)
 
Ano i u mne je to trvale svítící, je to osvětlení v oblasti nohou u všech cestujících + osvětlení přihrádek ve dveřích. Intenzita a myslím i úplné vypnutí lze nastavit někde v systému.
 
osvetleni prostoru nohou je soucasti Takumi Plus paketu.
upload_2019-5-2_12-31-5.png
 
@Atronoss Určitě prozkoumej. U mne je to na všech 4 místech v oblasti nohou (teda teď jsem znejistěl jestli to mám i já jako řidič :D) a ve všech 4 schránkách ve dveřích.
 
@AlesM Můžu se zeptat odkud je ten obrázek? V něm je to totiž více rozepsané než všude jinde. Já pro jistotu koukal do ceníku a tam je uvedené všeobecně "LED osvětlení interiéru" a ještě jsem koukal do konfigurace z webu co jsem si dělal, a tam je též "Osvětlení interiéru LED dioadami". Proto mě to tak zmátlo, každopádně bezva, to to vysvětluje, a proto jsem si toho u zapůjčeného vozu, který byl Revolution Top nevšiml :)

@tommas Jo určitě na to mrknu, vzadu si nejsem teď úplně jistý, ale skoro bych dal ruku do ohně za to, že u řidiče to za jízdy fakt nesvítí. A ty schránky ve dveřích, to jsem si taky opravdu nevšiml.

@Ter Leeloo II Přišlo mi to zvláštní u toho spolujezdce, ale naštěstí nemůžu říct, že by mě to rušilo. Ale když už jsi to nakousl, jedno světlo mě ruší a vůbec nechápu jeho význam. Nemám vlastní fotku, ale našel jsem jednu na Google. To světlo svítí bíle, a nereaguje na otáčení tím čudlíkem v palubce, který upravuje intenzitu podsvícení. Pro mě (pouze v noci) jediný rušivý element na celém úžasném designu interiéru.

(Mazda na obrázku je nějaká jiná, ale to světýlko tam má podle mě taky :D )

takumi.jpg
 
@AlesM Ještě mě zaujalo to "Volant - speciální prošívání". Jestli se mi povede dostat na nějaký sraz, tak se budu muset mrknout na jinou GL FL neTakumi... nic speciálního jsem na svém prošívání totiž nezaregistroval :D
 
Tak dle nasledujicich fotek to vypada jako ze Takumi (prvni) ma neco jako dvojite svy, ale tezko rict zda je to ono
441398_8O1376.jpg
436470_9O1335.jpg
 
To světýlko ve stropním panelu podle mne má sloužit k tomu, že když jedeš za úplné tmy, tak má jemně osvětlovat celý interiér, aby v něm bylo alespoň trochu světlo a šlo vidět na jednotlivé ovládací prvky, kde jsou. Přiznám se, že já ho třeba vůbec nevnímám.

@Ter Leeloo II tím,že se dá nastavit ta intenzita, tak ani toto vůbec nevnímám. Alespoň u mne je to v této chvíli nastaveno, tak akorát, aby i cestující vzadu bez složitého "šmátrání" našli cokoliv si odložili do kapes ve dveřích, zároveň to nijak neoslňuje.

Je však potřeba říct, že jsem příznivcem ambientního osvětlení interiéru a i přes tyto věci je tedy pro mne interiér 6ky v noci/tmě velkým zklamáním.
 
@tommas Odvolávám vše co jsem napsal a uznávám, že jsi měl pravdu :D Skutečně jsou nasvíceny všechny 4 prostory pro nohy a všechny 4 přihrádky ve dveřích. Akorát ty přihrádky ve dveřích jsou nasvíceny tak decentně, že jsem si toho do teď vůbec nevšiml :facepalm:

Každopádně bych měl ještě otázku z jiného soudku. Když jsem si auto přebíral, tak jsem byl upozorněn, že se mi ze spodku bude ze začátku vypalovat nástřik podvozku. Že prý to může kouřit z výdechů ventilace, což se i po prvním zastavení stalo. Jenže už máme najeto 800 km, a pokaždé když zastavím ohřáté auto, tak to zase smrdí (ale nekouří). Jak dlouho se Vám to vypalovalo a je normální že i po 800 km to pořád cítím? :dead:
 
Jenže už máme najeto 800 km, a pokaždé když zastavím ohřáté auto, tak to zase smrdí (ale nekouří). Jak dlouho se Vám to vypalovalo a je normální že i po 800 km to pořád cítím? :dead:

Pokud jezdíš kratší trasy, bude se vosk vypalovat déle. U Mazdy 6 jsem vosk cítil i po nájezdu 1500 km, ale nikdy ne moc intenzivně. Cesty tak okolo 40 km. U Mazdy CX-3 se mi po první jízdě valil bílý dým z podběhů. Po druhé jsem ani nemohl vyvětrat garáž, jak silný to byl zápach. Ale po třetí jízdě jsem měl najeto už přes 500 km a necítil jsem nic. Myslím si, že ten vosk se odpařil rychleji během delší jízdy.

A taková zajímavost - tloušťka vrstvy vosku je u naší CX-3 daleko silnější než u Mazdy 6. Asi mají v Antverpách stejné dávkování na každé auto bez ohledu na velikost.
 
No u nás se u 6ky nějaké kouření z ventilace vůbec nekonalo. A snad akorát poprvé po příjezdu ze showroomu a absolvování asi 15 km byl lehký dým z podběhů. Ale jinak po zastavení byl vosk cítit minimálně nějaké první 3 - 4 tis. km.

Jinak, jak už jsi napsal Ty, tak jsem si včera i já potvrdil, že to opravdu svítí i u řidičových nohou - asi abych i za tmy našel brzdu a plyn :D
 
Back
Top