• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Jo, je to myslím "normální". Já tam měl na kapotě několik teček od kamínků hned po prvních několika set km. U nových aut je tohle myslím už standard, a to nejenom u Mazdy (i když někde jsem slyšel, že zrovna "japonci" mají obecně nejměkčí laky). Výrobci šetří váhu (menší vrstva laku) a vodou ředitelné laky jsou možná o něco ekologičtější (a to se počítá ;)), ale na pevnosti také příliš nepřidají...
 
No to neni moc potesujici informace... vcera jsem znovu voskoval auto a jen za jizdu cca 1500 km dalsi tecky :(
 
Rad by som vas poprosil o nazor res. Skusenost ci ist do rozsirenia zaruky, zatial mam zakladnu 3r. A 100 000. Ale uvazujem nad rozsirenim o 2r. So 150 000 len je tam podmienka ze to musim kupit do 60 000 tak nemam moc casu.
 
Poslední úprava moderátorem:
Rad by som vas poprosil o nazor res. Skusenost ci ist do rozsirenia zaruky, zatial mam zakladnu 3r. A 100 000. Ale uvazujem nad rozsirenim o 2r. So 150 000 len je tam podmienka ze to musim kupit do 60 000 tak nemam moc casu.
S ohledem na cenu se (obzvlášť u dieselu - turbo, vstřiky atp.) prodloužená záruka od CarGarantie vyplatí. Plnění je bezproblémové.
 
S ohledem na cenu se (obzvlášť u dieselu - turbo, vstřiky atp.) prodloužená záruka od CarGarantie vyplatí. Plnění je bezproblémové.

Shr3ku, plati i u novych dieselu D184? Pocitam, ze pred koncem zaruky rozdelat a co je spatne vymenit, ok?
 
No když to bude porouchané, tak samozřejmě. :)
 
Spatreno dnes v Düsseldorfu. Nikdy jsem neviděl že by se za Mazdou tolik lidí ohlidlo :)
A101EC7F-2E3D-4FF6-AF49-E32C92B54452.jpeg
 
Netušíte někdo, jak je to s 2.5l turbo verzí? Youtube je doslova zavalen recenzemi M6 z roku 2019 turbo verze, přitom na českém trhu o něm není ani zmínka, v ceníkách ji nevidím a prodejce se mi o ní také nezmínil. To se sem bude teprve vozit nebo sem se prostě nevozí a tečka?
 
Proste se sem nevozi a tecka. Nesplnovala by zde platnou Euro normu, takze v Evrope tuhle verzi nekoupis nikde. Bohuzel... :(
 
Proste se sem nevozi a tecka. Nesplnovala by zde platnou Euro normu, takze v Evrope tuhle verzi nekoupis nikde. Bohuzel... :(
Normu by splňovala, ale zvedala by CO2 průměr prodané flotily.
 
Mohl by mi nějaký zdejší guru osvětlit jaký je rozdíl mezi IPM2018 a IPM2019 a zda je to vidět na autě? Vůbec se mi to nedaří dohledat, natož pak se to dozvědět od prodejce. Dá se dobře poznat auto přes FL a po FL, ale ta jednotlivá IPM nerozeznávám. Přitom cena IPM2018 umí být hodně zajímavá.

Když jsem mluvil s prodejcem, Jeden mi řekl, že 2018 nemá G-Vectoring a Carplay, přitom některé modely ho mají, alespoň v popisku. Druhý mi zase řekl, že Carplay nemají 6ky před FL, ale lze odkoupit. Ale IPM2018 jsou označována auta i po FL. 2019 má mít CarPlay, přitom aktuální konfigurátor Mazda 6 ho ukazuje jako volitelnou výbavu a tak už fakt nevím. Prosím, poradí někdo?
 
Nejlépe Ti poradí asi @shr3k, to je taková chodící Mazda encyklopedie. :) Já jen vím, že G-Vectoring měla už verze GJ, takže prodejce za moc nestojí, pokud tohle neví. Mazda jen tvrdí, že tento systém je teď o něco sofistikovanější, ale nikdo na světě nepozná rozdíl v chování. Snad jen testovací jezdec Mazdy.

Co si pamatuji, tak mně říkali v srpnu minulého roku, že od ledna 2019 budou mít auta AA/CP standardně od výrobce, bez nutnosti dokupovat a instalovat modul. Tohle vidím jako pravděpodobnou možnost, ale v zásadě mezi IPM 2018 a 2019 moc velký rozdíl nebude. Mazdu 6 IPM 2019 jsem viděl na parkovišti před prodejnou a kdyby to nebylo na ceduli napsáno, nepoznal bych rozdíl. Konfigurátoru se 100% věřit nedá, není vždy úplně aktuální.
 
Myslím, že @Krabat má pravdu. S tím G-vectoring je to naprostá pitomost. Tipuji si, že ten AA/CP bude jediný rozdíl, to by o IPM 2019 psali víc i v médiích. Škoda, že jsem přehlídl tento dotaz, dnes dopoledne jsem byl v Carstaru, tak jsem mohl potrápit dotazem jejich prodejce. Zato jsem se projel v nové M3 SDN :)
 
Protože jsem teď jednu šestku kupoval, tak jsem taky z pátral po rozdílech mezi 2018 a 2019 a jediný rozdíl, který jsem buď já nebo prodejce našli je CP/AA rovnou instalované u 2019 modelu. A pak samozřejmě cena (ceníkově navýšení +15.5 tis. u 2.5 RevTop), takže se nejspíš vyplatí vzít auto podle starého ceníku (pokud ještě jsou) a případně nechat doinstalovat CP/AA).
I emisní normy pro beznínový 2.5l 143kW mají IPM2018 a IPM2019 stejné (Euro 6d-Temp), takže to zjevně už v roce 2018 homologovali na novou normu.
 
Tak jo, opravdu až GL od 2017.
 
Já jen vím, že G-Vectoring měla už verze GJ, takže prodejce za moc nestojí, pokud tohle neví. Mazda jen tvrdí, že tento systém je teď o něco sofistikovanější, ale nikdo na světě nepozná rozdíl v chování.

I dle nejaktualnejsiho ceniku je tam G-vectoring uveden. Takze prodejce hodne vari z vody...

upload_2019-6-28_13-59-5.png
 
Díky, dneska jsem to řešil v Mazdě a podle všeho je to jen Carplay (lepší dráty pro USB) a neznatelně vylepšený GVC. Tak uvidíme, auta v TOP výbavě 2018 ještě jsou a za super ceny. Díky za ověření!
 
Back
Top