• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

@chemer dobrá volba! Tito dva favorité mi také zbyly na konci výběru.
Dnes si jdu pro BRIDGESTONE BLIZZAK LM005. Sice ne ve velikosti 19, ale 15, ale i tak to myslím bude OK.
Jinak co mě překvapilo, že hodně lidí už kupuje zimní pneu. Ve čtvrtek objednáno (měli 10ks na prodejně) a až teprve včera (pondělí) hodinu po zavíračce mi přišla SMS, že už jsou pneu připraveny k vyzvednutí.

LM005. Máme na CX5 a dobrý. Dunlop WinterSport 5 (a ještě dřív 4) mi subjektivně přijdou lepší, Nokian WR D3/D4 mnohem horší. Ale měl jsem to na různých Mazdách, takže to není úplně fér srovnání.

Vzal jsem nakonec ty 19" Blizáky. Posledních deset let jsem kupoval jenom Dunlop, takže trochu změna.
 
Já je vzal taky, posledních 15 let jezdím v zimě jen na nich. Resp. na starších typech LM25 a LM32. Teď jsem koukal na test na
kde to Bričky s přehledem vyhrály.
 
Mám čistě teoretický dotaz...dal by se překopat motor 2,5 s automatu na manuál? Použít manuální převodovku z 2,0 a napasovat ji na 2,5?
 
Mělo by to jít stejně dobře jako překopat dvoulitr, automaty FW6A-EL jsou tam stejné.
 
A případný přepis v TP se realizuje jak? Má s tím někdo zkušenost?
 
Zdravim, mozno blby dotaz, ale je mozne cez USB port v GJ 05/2013 nabijat telefon? Android telefon sa mi nejak nabijat nechce, vzdy sa telefon po pripojeni do USB portu asi na sekundu tvari, ze sa nabija a potom nic.
 
Nevim jestli se to menilo mezi GJ/GL, ale u meho auta se nabiji. Dle "rychlosti" (spis pomalosti) nabijeni bych rekl, ze ty porty nedisponuji "power delivery" rezimy, je to jenom USB bezne specifikace 5V/max0.5A. A jeste mam v navode, ze kdyz se prekroci odber 1A, pak se zarizeni muze odpojit a nenabijet. Ale "inteligentni" zarizeni by se melo na dobijecim proudu dohodnout s USB-hostem a kdyz to nejde jinak, brat i to malo co poskytuje bezne USB...
 
Pred GL IPM2 (2018+) bez Android Auto/CarPlay modulu byl vykon nabijeni ta bezna USB specka 5V/0.5A. Takze to nedobijelo ani zadny narocnejsi Android telefon, ktery obvykle pri navigovani i Spotify s rozsvicenym displejem zral vic, nez kolik dodaval port. U GL (modelovy rok 2017+) po pridani AA/CP modulu, nejspis i u GJ, pokud tam ten modul sel (nevim), umi port, oznaceny jako AA/CP dobijet (odhadem) 5V/2A, tzn. vetsinu zarizeni v pohode i behem navigovani. Od GL IPM2 (model 2018+) uz to umi podle meho pozorovani vsechny porty, i vzadu pro deti. CX5 to samy.
 
Zdravim, mozno blby dotaz, ale je mozne cez USB port v GJ 05/2013 nabijat telefon? Android telefon sa mi nejak nabijat nechce, vzdy sa telefon po pripojeni do USB portu asi na sekundu tvari, ze sa nabija a potom nic.
Fungovalo to běžně 5 V/500 mA.
 
Teď jsem si náhodou na belgickém konfigurátoru všiml že CX-5 ve verzi 2021 má už Mazda Connect z Mazdy 3/CX30 (tedy 10,25 obrazovku a nový systém). Neví někdo, jestli se to samé chystá i u 6ky?
 
Co som pozeral mazdy Carbon edition 2021, tak CX5 ma naozaj uz novy system, ale na moje prekvapenie mazde 6 zostal ten povodny, akurat tam spominali ze uz je apple carplay wireless.
 
Co som pozeral mazdy Carbon edition 2021, tak CX5 ma naozaj uz novy system, ale na moje prekvapenie mazde 6 zostal ten povodny, akurat tam spominali ze uz je apple carplay wireless.
To je mišmaš. Starej systém dostane Wireless carplay a novej Connect pořád drát :D
 
Hoši, na GJ předFL. Zhasnu motor a při otevření dveří něco zachrastí (nemůžu přijít na správný přirovnání) v přístrojovce, spínačce, někde proste před řidičem. Dělá to běžně? Co to je?

Nahrál jsem to
 
Další zvuk co je běžně slyšet po vypnutí motoru u tlačítkového zapalování je,když se otevřou dveře (člověk po chcípnutí z auta vystupuje), zamknutí volantu. To ve větší zimě a při "nějakym natočení volantu" je slyšet o něco víc než za tepla a když ten volant mám v poloze že zámek přesně zapadne.
Kdybych použil vyhledávání, nemusel sem psát tenhle dotaz. Každopádně @DanCZer máš pravdu.
 
Zdravím, zajímala by mě zkušenost ze 4x4 u M6 kdo tady má !? Zatím pro mě všechny zajímavá auta jsou AWD jestli se toho bát, jeto poruchové atd. !?
Děkuji za zkušenosti. :) ;)
 
Zdravím, zajímala by mě zkušenost ze 4x4 u M6 kdo tady má !? Zatím pro mě všechny zajímavá auta jsou AWD jestli se toho bát, jeto poruchové atd. !?
Děkuji za zkušenosti. :) ;)
Je to použito z CX-5, takže prověřeno a Mazda má všeobecně s 4x4 slušné zkušenosti. Mám najeto 220.000km a bez problémů, já sám jsem tedy najezdil 45.000km, jestli se v tom předchozí majitel vrtal to netuším, ale tvrdil že ne. V aut. servisu jsem chtěl nechat vyměnit náplň a tvrdili, že na to nemají předepsaný postup, nikdy to zatím neřešili. Tak jsem to nechal být, při parkování, zatáčení, couvání, vůbec nepoznám, že tam 4x4 je. Zadní kola se asi sjíždějí více než bez 4x4, ale to je normál, spotřeba je určitě o 0,5- 1l vyšší.
Mám teď zkušenost, kdy jsem ráno vezl auto do servisu a asi po hodině kdy jsem jel zpět, tou samou trasou s půjčenou novou Mazdou 6 bez 4x4 jsem byl hodně překvapený když mi v zatáčce začala hrabat, zjistil jsem, že je namrznuto, u svého auta jsem to nepoznal :D
 
Back
Top