• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

V aut. servisu jsem chtěl nechat vyměnit náplň a tvrdili, že na to nemají předepsaný postup, nikdy to zatím neřešili
tady bych se určitě nenechal odbýt a trval na výměně. Kor s nájezdem 200k+. Ano každá náplň je doživotní. Do konce života té součástky kterou má udržovat při životě... Takže pokud bych neměl prokazatelné, že se všechny náplně měnily v servisním intervalu nebo v obvyklých, rozumem daných intervalech, chtěl bych mít vyměněné všechny. Všechno degraduje a ztrácí své původní vlastnosti. Stačilo mi vidět brzdovou kapalinu na mé předchozí čtyřleté GJ. Vypadalo to jako rašelina :-/

nevím přesně o jaké náplni jsi mluvil, ale pokud mluvíme o AT převodovce, rozumný interval při běžném užívání je 60 000 km ,-)
 
Poslední úprava:
A pro jiné trhy byla i Mazda6 4kolka v kombinaci s benzínem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
tady bych se určitě nenechal odbýt a trval na výměně. Kor s nájezdem 200k+. Ano každá náplň je doživotní. Do konce života té součástky kterou má udržovat při životě... Takže pokud bych neměl prokazatelné, že se všechny náplně měnily v servisním intervalu nebo v obvyklých, rozumem daných intervalech, chtěl bych mít vyměněné všechny. Všechno degraduje a ztrácí své původní vlastnosti. Stačilo mi vidět brzdovou kapalinu na mé předchozí čtyřleté GJ. Vypadalo to jako rašelina :-/

nevím přesně o jaké náplni jsi mluvil, ale pokud mluvíme o AT převodovce, rozumný interval při běžném užívání je 60 000 km ,-)
Jasné v AT vyměnili, ale v diferáku je prý tekutá vazelína, to se jim nechtělo. Tak nevím
 
No jo jenže to je v angličtině, to bude ten problém :D
Konkrétně jde o ADJ Jihlava
V tom případě by měli ADJ odevzdat průkaz autorizovaného opravce, protože MESI fakt v češtině není. Ale že mě to nepřekvapuje, že jsou líní, znám kluka, co tam jezdil 3 roky z Brna na servis proto, že u nich auto koupil, že mu drhne převodovka. Tak dlouho ho chlácholili, že je to normální (přitom servisní informace na to byla a zaplatil by to import), až bylo po záruce.
 
...zkrátka jak říkám. Nenechat se odbýt a když to nedokážou oni, vyplatí se jet na výlet někam, kde trochu přemýšlí a když neví, tak čtou .....
 
...zkrátka jak říkám. Nenechat se odbýt a když to nedokážou oni, vyplatí se jet na výlet někam, kde trochu přemýšlí a když neví, tak čtou .....
Jenže kde jinde se to dozvím, jedině tady na fóru, jenže vše si ověřovat se mi nechce. Vše je o lidech
 
Na výměnu oleje v diferenciálu a transféru není potřeba žádný servisní papír ani překlad do češtiny. Prostě stačí koupit přímo v Mazdě litrovou plechovku MAZDA LONG LIFE HYPOID GEAR OIL SG1 pod OEM kódem K020-01- SG1 (prosím když tak o ověření) za cca 640Kč který vyrábí firma IDEMITSU, vzít 4x ideálně měděnou podložku a momentový klíč na utažení výpustných i dolejvacích šroubů.
Po 200000km bych chtěl vidět fotku těch výpustných šroubů co mají na sobě magnet jaká tam bude bambule pilin. Ideální je měnit olej v difu i transféru po 45000km jako bylo dřív doporučeno u M6MPS nebo CX7. Po ponoření do vody se musí olej vyměnit ihned - tahle informace je už i v obyčejném uživatelském manuálu k autu.

Naposledy jsem takhle viděl zadní dif rozsekanej na kaši protože týpek koupil CX7 z říše kde se taky 180000km nevyměnil olej - protože Whole Life a Ales gutte. Tam už se nedal udělat ani repas.
 
Poslední úprava:
Jasné v AT vyměnili, ale v diferáku je prý tekutá vazelína, to se jim nechtělo. Tak nevím
i tak nevyměnili, pouze vypustili do výšky výpustného šroubu a dolili novou náplní... aspoň tak, ale chtělo by to kompletní výměnu s proplachem převodovky a výměnou celé náplně viz automat Automatická převodovka - chování, údržba

zrovna se začínám chystat do AUTO EFEKT - Zlín s mojí skoro dvouletou GL na kompletní výměnu převodové náplně, nájezd 60tkm se celkem rychle blíží :)
 
Poslední úprava:
Na výměnu oleje v diferenciálu a transféru není potřeba žádný servisní papír ani překlad do češtiny. Prostě stačí koupit přímo v Mazdě litrovou plechovku MAZDA LONG LIFE HYPOID GEAR OIL SG1 pod OEM kódem K020-01- SG1 (prosím když tak o ověření) za cca 640Kč který vyrábí firma IDEMITSU, vzít 4x ideálně měděnou podložku a momentový klíč na utažení výpustných i dolejvacích šroubů.
Po 200000km bych chtěl vidět fotku těch výpustných šroubů co mají na sobě magnet jaká tam bude bambule pilin. Ideální je měnit olej v difu i transféru po 45000km jako bylo dřív doporučeno u M6MPS nebo CX7. Po ponoření do vody se musí olej vyměnit ihned - tahle informace je už i v obyčejném uživatelském manuálu k autu.

Naposledy jsem takhle viděl zadní dif rozsekanej na kaši protože týpek koupil CX7 z říše kde se taky 180000km nevyměnil olej - protože Whole Life a Ales gutte. Tam už se nedal udělat ani repas.
No tak uvidíme, teď řeším problém s tlačením chlad.kapaliny do přetlakové nádobky. Může být stále zavzdušněný okruh po nějakých 3000km od výměny kapaliny? Mimochodem to začlo dělat taky v ADJ :D ale to jim nedokážu, protože jsem to zjistil po delší době :(

Jinak ta CX7 musel být slyšet pěknej rachot, z ničeho nic se přeci jen tak něco nerzlítne.
 
No tak uvidíme, teď řeším problém s tlačením chlad.kapaliny do přetlakové nádobky. Může být stále zavzdušněný okruh po nějakých 3000km od výměny kapaliny? Mimochodem to začlo dělat taky v ADJ :D ale to jim nedokážu, protože jsem to zjistil po delší době :(

Jinak ta CX7 musel být slyšet pěknej rachot, z ničeho nic se přeci jen tak něco nerzlítne.
Jestli ti to tlačí vodu a vzduchový bubliny do expanzky obzvlášť při větším ohřátí motoru (delší jízdě) a zároveň vynechává i foukání teplýho vzduchu do kabiny, tak s velikou pravděpodobností bude KO těsnění pod hlavou, ale je tam více kroků k ověření co s tím je nebo není. Jestli se to týká naftovýho motoru, tak bezpodmínečně se musí udělat tlaková zkouška hlavy motoru jestli v ní není prasklina (já si teda tlakovou zkoušku připlatim vždy i u benzínu - když už se to celý rozebírá...)

Co slyšel nebo neslyšel to nevím, mě to tehdy na dílnu přivezli na podvalu a pana majitele jsem viděl až když jsem mu říkal "a při placení se usmívejte". Tehdy jen prohodil že to má čerstvě dotažený z říše z nějakýho autorizáku a ohledně kapalin mu řekli že se o nějakou výměnu nemusí vůbec starat.
 
Poslední úprava:
Jestli ti to tlačí vodu a vzduchový bubliny do expanzky obzvlášť při větším ohřátí motoru (delší jízdě) a zároveň vynechává i foukání teplýho vzduchu do kabiny, tak s velikou pravděpodobností bude KO těsnění pod hlavou, ale je tam více kroků k ověření co s tím je nebo není. Jestli se to týká naftovýho motoru, tak bezpodmínečně se musí udělat tlaková zkouška hlavy motoru jestli v ní není prasklina (já si teda tlakovou zkoušku připlatim vždy i u benzínu - když už se to celý rozebírá...)

Co slyšel nebo neslyšel to nevím, mě to tehdy na dílnu přivezli na podvalu a pana majitele jsem viděl až když jsem mu říkal "a při placení se usmívejte". Tehdy jen prohodil že to má čerstvě dotažený z říše z nějakýho autorizáku a ohledně kapalin mu řekli že se o nějakou výměnu nemusí vůbec starat.
No jak bych poznal bubliny? Když je to rozehřátý, zastavím? Bude to bublat?
Na teplotě v kabině jsem to zatím nepozoroval, teplotu mám nastavenou pořád +-stejně
 
Back
Top