• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Nejsem hlupak jsem debil :) bylo to v rozpolezeni rychle z cesty a bez uvazovani sahnout :)
Trochu mimo téma, ale mně se podařilo něco podobného - měl jsme syna na dětském kole přidělaného k mému a sjeli jsme klesání s průměrným sklonem cca 7% - 80 výškových metrů. Dole jsme zastavil a jal se jeho kolo odpojovat od tažného zařízení.. a opřel si svoje kolo o nohu... kotoučem brzdy. :joy:
Dost bolestivá záležitost.
 
Jj to muzem deckam rikat furt nesahej na to je to horky...a pak tadaaa..spaleninu ma tata co poucuje :) to je karma
 
Poslední úprava:
Jj, zvažuji, že bych koupil i nějaké přípravky od Doris, co jsem tady četl. Bohužel na leštěníčko exteriéru prostor nemám, ale interiér bych mohl zvládnout. Jsem rád, že sedadla jsou červená a ne bílá, protože to by asi bylo to správné peklo :D.
 
Je krasna, ale na MX5 s cervenou strechou je snad jeste hezci... za me nejhezci kombinace, ktera kdy pro MX5 byla. Bohuzel ale 100 Anniversary MX5 nesla koupit na evropskem trhu s dvoulitrem :/

Co se tyka bile kuze, po 16 mesicich a necelych 20tkm je v moji sestce jako nova, a to ji mam i na sedadlech. Ac jsem se ji bal, nepripada mi na udrzbu nijak narocna... trochu se spini od rukou na madle dveri a od kalhot na bocnicich sedadel, a pak na miste, kde mam openou ruku pri otaceni jog dialem, a obcas se dite otre nohama o zadni plochu predni sedacky, ale to se da normalne utrit mikrovlaknem navlhcenym v mydlove vode. Zadnou specialni impregnaci jsem neresil, po koupi jsem ji osetril Sonaxem na kuzi, a myslel jsem, ze se tomu budu muset venovat pravidelne, ale nemusim. Samozrejme ale zalezi, v cem clovek jezdi a kolik toho najede, pri 50tkm rocne a desitkach nasednuti denne by se to spineni asi dost akcelerovalo.

Taky trochu jinak prirozene starne, na sedadlech mela uz po par mesicich lehounce jiny odstin, nez na pristrojovce a na dvernich panelech.

Co trapi kuzi obecne je "vysezeni", i pri moji musi vaze kolem 60kg uz je na sedadle ridice znat nepatrne vytazenejsi misto u prave kycle, zrejme jak se prava noha napina pri mackani pedalu a vic tlaci do sedacky. Ale to bude u vsech barev :). S textilem jsem tenhle problem nezazil, stejne stara CX5 s vetsim najezdem je uvnitr k nerozeznani od nove.
 
Poslední úprava:
Je krasna, ale na MX5 s cervenou strechou je snad jeste hezci... za me nejhezci kombinace, ktera kdy pro MX5 byla. Bohuzel ale 100 Anniversary MX5 nesla koupit na evropskem trhu s dvoulitrem :/

Co se tyka bile kuze, po 16 mesicich a necelych 20tkm je v moji sestce jako nova, a to ji mam i na sedadlech. Ac jsem se ji bal, nepripada mi na udrzbu nijak narocna... trochu se spini od rukou na madle dveri a od kalhot na bocnicich sedadel, a pak na miste, kde mam openou ruku pri otaceni jog dialem, a obcas se dite otre nohama o zadni plochu predni sedacky, ale to se da normalne utrit mikrovlaknem navlhcenym v mydlove vode. Zadnou specialni impregnaci jsem neresil, po koupi jsem ji osetril Sonaxem na kuzi, a myslel jsem, ze se tomu budu muset venovat pravidelne, ale nemusim.

Taky trochu jinak prirozene starne, na sedadlech mela uz po par mesicich lehounce jiny odstin, nez na pristrojovce a na dvernich panelech.

Co trapi kuzi obecne je "vysezeni", i se svou musi vahou kolem 60kg uz je na sedadle ridice znat nepatrne vytazenejsi misto u prave kycle, zrejme jak se prava noha napina pri mackani pedalu a vic tlaci do sedacky. Ale to bude u vsech barev :). S textilem jsem tenhle problem nezazil, stejne stara CX5 s vetsim najezdem je uvnitr k nerozeznani od nove.
No, to jsme nepochopili, proč tu MX-5 neudělali s dvoulitrem. Nějak mne nenapadá, na koho by to mohlo cílit.

S tou bílou kůží jsi mne tedy potěšil. Já mám zatím nalítáno jen něco málo přes 3k km, takže uvidíme, jak se bude tvarovat a natahovat
 
Neznám předešlý příspěvky a jenom odpovím k těm brzdám.. jestli si sáhnul na kotouč, po tom co jsi zastavil a jestli ještě kevšemu ti vysela ručka, která přibržďovala, tak si hlupák ?

Ale nic ve zlým prosím...

Každopádně takhle se spálíš tak i tak, když na to šáhneš. Poprskat, jestli se plivanec odpaří ?
Bud plivanec, nebo nejdriv sahnout na disk (trochu te teploty pochyta) a ke kotouci se jen priblizit, kdyz uz (kdyz je rozpaleny, je to citit i bez kontaktu)..
 
tak schválně copak si za ně soudruzi v Mazdě řeknou ? Já mám teď doma nové Valeo a SWF dohromady za cca 800 kč
Za mě jednoznačně Bosch Aerotwin. Pár za 500,- a vydrží jednou tak, co Valeo. Moje dlouhodobé poznatky a to i na vícero autech.

Na GJ - 3 397 014 398

E1F47E82-9166-445F-8FFA-35C0A7213174.jpeg
 
Dost často umejvám okna isoprophylalkoholem, a nepoužívám levný ostřik, kterej by poškozoval gumy, pryže aj..

Mám je teď už více než rok na autě a to letos pršelo až až. Momentálně občas vrzne guma o sklo ?

Takže můj závěr je kladný pro Bosche
 
tak schválně copak si za ně soudruzi v Mazdě řeknou ? Já mám teď doma nové Valeo a SWF dohromady za cca 800 kč
Ty Valea máš hybridní? Já furt váhám mezi hybridníma Valeo a Denso. Přes zimu chci dojet roční Aerotwiny a na jaro koupit jedny z nich...
 
co používáš za ostřik?
Ve většině případů koncentrát. Konkrétně Dodo Juice Spirited Away.

V zimě měřím refraktometrem bod tuhnutí. Jelikož píší poměr 1:1 a to až do -40 a to vážně nepotřebuji.
 
Moje zkusenost je, ze pokud clovek jezdi rychle, pri mrazech kolem -15 nestaci ani -30 kapalina, sklo se ochlazuje na aktualni teplotu (i kdyz uz je auto ohrate) proudicim vzduchem a u vetsiny (nebo vsech?) normalnich kapalin do ostrikovacu pak dochazi k tomu, ze pri takovych teplotach a proudeni vzduchu se ze skla po ostriku odpari rychleji ethanol a zmrzne zbyvajici voda. Proste na denni dalnicni dojizdeni do prace v ceskych mrazech jsem vzdy v zime musel pouzivat -40...
 
Co přesně znamená to označení stěrače hybridní? Jaksi jsem to stále nepochopil
 
Back
Top