Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pak mi nekdo poradil dat do kabiny takovejto pytlik s kulickama co absorbuji vlhkost, a mam klid. Mam to na pristrojovce za displejem, kde se to tak akorat schova. Vydrzi to celou zimu, a pak to v mikrovlnce zase vysusim...
@x-f Když ta voda je jen vlažná, tak sklo nepraskne. Praktikuji to tak roky skoro denně a jediné prasknutí skla bylo od šutru za jízdy.
Systém s čidly v autě opravdu je (od faceliftu 2018). Bohužel to ten starý infosystém nedokáže zobrazit. Dokonce ani při defektu auto neukáže, které kolo je to prázdné a jen ukazuje pokles tlaku.:/
Edit.: Teda abych Mazdě nekřivdil, je to tak minimálně u naší, která je přímo z roku faceliftu. Vím, že verze 2019/2020 dostaly třeba i zobrazování 2válcového režimu, který mé auto taky neumí. Takže třeba to tam už někde schované je.
Ještě bych dodal, že 2.5, která plní "jen" Euro6d-temp taky nemá FAP/GPF (ta obdoba DPF). Má to myslím u 2.5 až ten poslední FL u CX-5. Docela by mě zajímalo, jak se s tím popasovali. Pokud vím, tak pro atmosféru s vysokou kompresí je důležité, aby mohla volně dýchat, proto to široce klenuté sání a do spirály zatočené výfukové svody... ten filtr v tomhle musí být docela čára přes rozpočet.cau jen se chci ujistit.. chcanky se lejou do mazd az od roku 2018 ne? v modelu 2017 2.5i (192hp) benzin zadny chcanky potreba nejsou .. je tak?
Záleží, ze kdy ji máš. Moje je vyrobená někdy v rozmezí leden-únor 2019 a taky to ještě nemá. Tlak pneu se dá kdyžtak načítat přes OBD a ForScan. Takhle jsem si jednou hezky načetl, že mi nafoukali kola v autorizovaném servisu na 3 bary a já se divil proč je to auto jak kostitřas.Ja mam M6/2019, ale nikde v menu sem to zobrazovani 2-valcoveho rezimu nevidel. Kdepak je to schovane? Tlak v pneu sem taky nikde nenasel...
Vzpomněl jsem si, že už dlouho se chci zeptat, jestli se dá nějak docílit toho, abych mohl vypnout běžící motor tlačítkem tak, že mi zůstane běžet infotainment (poloha zapalování ACC), tedy zejména hrát hudba. Teď dám na řadící páce P, zatáhnu elektrickou ruční brzdu, zmáčknu startovací tlačítko, skoro všechno se vypne (poloha OFF - ač úplně se vše vypne až po otevření dveří) a znova zmáčknu startovací tlačítko bez sešlápnutého pedálu brzdy a infotainment se znova zapne (poloha ACC) a hudba hraje. A tady přichází druhé úskalí, jehož řešení taky neznám. Když pak chci infotainment zase vypnout a z auta odejít, tak zmáčknu znova startovací tlačítko bez sešlápnutého pedálu brzdy, a to místo vypnutí infotainmentu zapne další systémy (ventilaci atd. - poloha ON)... až jeho další stisknutí auto zase vypne (poloha OFF). Přijde mi dost zbytečné chudák auto trápit zbytečnými zapínáními/vypínáními kvůli tomu, co se startováním klíčkem dalo bez problémů udělat. Snažil jsem se to vyčumět v manuálu, ale nepochodil jsem, nebo jsem to spíš nepochopil... či, a to by mě nepřekvapilo, to ani nejde?
EDIT: Teď když koukám do manuálu znova, tak by asi stačilo vypínat motor v poloze řadící páky N a až pak dát P. Pak by měl infotainment zůstat zapnutý (poloha ACC), jen nevím jestli to něčemu nevadí. A neřeší to asi problém, jak přejít z ACC rovnou do OFF, aniž bych zase nenahodil zbytek auta.
• (Automatická převodovka) Pokud vypnete motor, když je páka voliče v jiné poloze než v P, přepne se spínač zapalování do polohy ACC.